Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Vitting said:

Igjen: en kaptein i Norwegian ligger på ca 1 million kroner, pluss evt tillegg om han ikke bruker mye av "kost og losjipengene" sine + salg av feriedager.

Ja, og det er bra lønn. Dietten ufgjør ca 1/3 av lønnen, det kommer i tillegg. 

Selger en pilot eller kaptein en fridag kan han få over 20.000  (varierer) selger du da flere slike fridager i mnd, så stiger lønnen veldig. Kompisen min som er pilot kjøpte et hus alene til 9.000.000 uten problemer. Pilotfrue tjener nok mer enn enn mannen sin, så at de har råd til et hus for 22.000.000 sammen er fult mulig. Det har nok begge spart i mange år i tillegg. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, jentefranorge skrev:

Det har nok begge spart i mange år i tillegg. 

Ja, de har jo ikke brukt noe penger siste åra

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, kvinneguide said:

Ja, de har jo ikke brukt noe penger siste åra

Hvis de begge har en årslønn på totalt 2mill (forundrer meg ikke om det er mye høyere mtp pilotfure sine reklamen inntekter, hun har tjent mye rundt tiden med prøverørsforsøket -reklameinntekter og høyt antall lesertall som var daglig innom for updates), så tror jeg du fint kan spare og kjøpe;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moongirl skrev:

Ja, de har sagt dette!På "God kveld, Norge" !

De mener at det ikke kan bli for mye eksponering og at bloggerbarn kommer til å få så mange muligheter som andre barn ikke får. De er rett og slett heldige!😣 Hun skulle jo gjerne vokst opp selv som et barn i rampelyset for det hadde hun elsket!!😫

 

Får helt hakeslepp av de kan si sånt! 😱 Jøye meg 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe «ovenfra og ned-holdning» i ukens spørre-og svar-spalte.. Nå ser jeg mer og mer hva slags type blogger hun er. Hun svarer på en måte «det ække sånn, men sånn..»

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får også svar på tiltale i kommentarfeltet :-) Sikkert mange hormoner som herjer i kroppen hennes.. Eller kan man skylle på det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Vinglass skrev:

De kjøpte seg nettopp en stor luksusbåt og har genrellt høyt forbruk ? Hvor ser du at de sparer?

De kjøpte seg vel også helt ny, ganske dyr bil i fjor? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger har de uansett ettersom de kjøper et så dyrt hus i tillegg til alle andre ting de har. Hva er det dere spekulerer i? At de selger narkotika? De har nok spart. Begge har god inntekt og får da høyt lån. Kanskje de også har kausjonist. Hva er det dere vil fram til? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
26 minutter siden, Bottega skrev:

Penger har de uansett ettersom de kjøper et så dyrt hus i tillegg til alle andre ting de har. Hva er det dere spekulerer i? At de selger narkotika? De har nok spart. Begge har god inntekt og får da høyt lån. Kanskje de også har kausjonist. Hva er det dere vil fram til? 

Personlig, og da snakker jeg ikke på vegne av alle - selv om jeg mistenker at det i grunnen er treffende for de fleste, stiller jeg meg bare et åpent spørsmål til hvordan to mennesker kan kjøpe et svært dyrt hus. Trenger ikke noe svar, vil ikke fram til noe, spekulerer ikke i noe spesifikt - stiller meg bare spørsmålet. Åpner litt for en intern diskusjon med meg selv; lønnsnivå, reklameinntekter etc, og så er min nysgjerrighet tilfredstilt. Litt som å lese se&hør. For meg er den fordømmende tonen du tar her svært ufin, generaliserende og unødvendig. Et forum på internett med tittelen "rampelys" vil nødvendigvis inneholde tanker om hva mennesker (som har satt seg selv) i rampelyset foretar seg, hvordan de foretar seg det, og hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vinglass skrev:

De kjøpte seg nettopp en stor luksusbåt og har genrellt høyt forbruk ? Hvor ser du at de sparer?

Mtp hun reklamerte for firmaet de kjøpte båten fra (fikk ofte med bilde av firmalogo og skrøyt virkelig av de) så fikk de nok en god deal, men likevel. Virker jo som hun er den toppbloggern som tjener mest. De har jo ræva full av penger. Dyr bil, båt og hus på kort tid

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke bry hodet mitt med hvor de får penger fra, eller på hvilken måte de har fått dem - men hun skriver i siste spørsmålsrunde at de ikke har budsjett til ferie akkurat nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Touchy skrev:

Jeg gidder ikke bry hodet mitt med hvor de får penger fra, eller på hvilken måte de har fått dem - men hun skriver i siste spørsmålsrunde at de ikke har budsjett til ferie akkurat nå.

 

Nei, har jo nettopp kjøpt et grisedyrt hus, så. Da må man prioritere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Touchy skrev:

Jeg gidder ikke bry hodet mitt med hvor de får penger fra, eller på hvilken måte de har fått dem - men hun skriver i siste spørsmålsrunde at de ikke har budsjett til ferie akkurat nå.

 

Nei stakkar flyfrua, må hun budsjettere på linje med oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle
26 minutter siden, O.G. skrev:

Nei stakkar flyfrua, må hun budsjettere på linje med oss andre...

Hvorfor så spydig? Pilotfrua framstilte det ikke som om det var synd på dem fordi de måtte budsjettere ang ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Hvorfor så spydig? Pilotfrua framstilte det ikke som om det var synd på dem fordi de måtte budsjettere ang ferie.

Hvis du tolker meg spydig må du ta det på eiga kappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bankene opererer med en gjeldsgrad på inntil 5 ganger inntekten. Usikker på om blogginntekt kan regnes i sin helhet eller om regnestykket blir annerledes da, men hvis man tar utgangspunkt i den regelen så er det vel ikke så rart at de har råd til det huset.

Vi vet jo at de ikke har lån på båten. Hvis egenkapital bundet opp i rekkehuset feks er 7 mill og de har 1 mill i sparepenger så har de kanskje lånt 13 mill i banken. Ikke unormalt det for et par med 3 mill+ i årsinntekt og ingen barn foreløpig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 8.40, Aurora** skrev:

Ligger link noen sider tilbake, hvis  ikke mod har fjernet

Ligger på VG også🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...