Gå til innhold
Puny

Pilotfrue

Anbefalte innlegg

Serpica
9 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Seriøst det blir så mye lavmål og tåpelige ting man skal henge seg opp i og jeg håper faktisk at mye er tull her nå........kan da seriøst ikke mene at et fornavn ikke bør ende på N om etternavnet starter på det? I såfall er mine barn ute og kjører.....

Jeg syns rett og slett navnene flyter over i hverandre når de uttales. Husker jeg leste en artikkel om det da jeg skulle velge navn. Men det er jo bare min mening. ☺

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perle
8 timer siden, Bambi1995 skrev:

Mitt barn har 2 fornavn, det første slutter på M og mellomnavnet begynner på M.

Hva mener du er problemet med det? Ser ikke problemet verken der eller om det skulle vært med fornavn og etternavn.

Synes det kan låte fint jeg også. Som Maria Magdalena (trotts allt Jesu mor! :engel:og Mille Marie Treschow (Hagens eks) :P

Endret av Perle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Riskrem

Skjønner ikke helt greia med måten de skulle avsløre kjønnet på. Ulrik snappet liksom 3 bilder fra ultralyden og ikke noe mer... ingen innlegg på bloggen heller. Hva skjer? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Max Potente
3 minutter siden, Perle said:

Synes det kan låte fint jeg også. Som Maria Magdalena (trotts allt Jesu mor! :engel:og Mille Marie Treschow (Hagens eks) :P

Alliterasjon som du nevner her er jo bare kult og catchy (:dry:), men jeg er helt enig i at det ofte er uheldig at fornavnet slutter med samme lyd som mellomnavnet eller etternavnet starter med, f.eks. Elisabeth Tørr eller Tor Rottehull (fiktive eksempler). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oppland
6 minutter siden, Riskrem skrev:

Skjønner ikke helt greia med måten de skulle avsløre kjønnet på. Ulrik snappet liksom 3 bilder fra ultralyden og ikke noe mer... ingen innlegg på bloggen heller. Hva skjer? 

Tøye det ut til det ytterste for å få mest mulig klikk. Huff! Det er ikke til å tenke på hvordan de vil bruke ungen for å tjene mest mulig. Grøss og gru.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fnugg1

Enig, det er veldig trist. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lidis88

Jeg ble så redd for at de har fått dårlige nyheter på ultralyd:/ Håper dere over har rett at de "bare" venter for å få masse klikk/følgere.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lidis88
39 minutter siden, Lidis88 skrev:

Jeg ble så redd for at de har fått dårlige nyheter på ultralyd:/ Håper dere over har rett at de "bare" venter for å få masse klikk/følgere.. 

Og nå så jeg at de hadde lagt ut masse jubling osv (på Instagram, ikke Snap som hun sa) Da har det nok gått fint:D de har faktisk holdt det de lovet. De sa bare at de skulle legge ut reaksjonen på kjønnet, ikke hvilket kjønn det var :P (men hun så Snap og ikke insta). Det kommer vel et blogginnlegg om det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   9 medlemmer

• Amy2014
    • Echana
    • Ms. Daisy
    • Coccojambo
    • Anneline80
    • Dorey
    • Oppland