Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, Bahir skrev:

Jeg er så irritert på at hun ikke kan lage en ordentlig gravidoppdatering............... 

Enig. Alt for klikk og penger. Slik holder toppbloggere på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Tjoppa skrev:

Det er litt spesielt å heller ville samsove med bikkja enn babyen.

 

Kunne ikke vært mer enig.. Spesielt! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge det nyeste innlegget skal hun bli guttemamma 😃💙 Jeg synes det er kjempegøy siden jeg også skal bli guttemamma i mai etter 6 spontanaborter. Hurra!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt! Jeg tenkte meg faktisk det. Jeg synes det på en måte er bra for da blir det kanskje mindre jåleri ;-)

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Gutt! Jeg tenkte meg faktisk det. Jeg synes det på en måte er bra for da blir det kanskje mindre jåleri ;-)

Enig ☺️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, rebus skrev:

Er bildet gammelt? Hun har jo vipper på seg på det det de har lagt ut av seg selv med blå babyklær..!

De har nok tatt bilder både med rosa og blå klær når de hadde fotosession.....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Moongirl skrev:

De har nok tatt bilder både med rosa og blå klær når de hadde fotosession.....

Jeg må le 😂

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Dorey said:

De er så forutsigbare, hehe  

og det samme er vel strengt tatt leserne... siden de klarer å få masse klikk på bloggen og insta på "no news" .. så slett ikke så sikker på hvem som ler sist der...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Gutt! Jeg tenkte meg faktisk det. Jeg synes det på en måte er bra for da blir det kanskje mindre jåleri ;-)

Enig😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, de er allerede i gang med innkjøp av leker til babyen. Jeg er ikke i nærheten av ferdig med innkjøp av de nødvendige tingene, og jeg har termin 2 måneder før henne. Men det ser ut som om de hygger seg med innkjøpene så det er jo koselig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sommerfugl90 skrev:

Oi, de er allerede i gang med innkjøp av leker til babyen. Jeg er ikke i nærheten av ferdig med innkjøp av de nødvendige tingene, og jeg har termin 2 måneder før henne. Men det ser ut som om de hygger seg med innkjøpene så det er jo koselig 😊

Gravide/vordene mødre tar ting i sitt tempo.  Julianne og mannen hennes har gledet seg til dette i mange år, feilet og hatt mange vonde stunder før de endelig fikk komme hit dem er i dag. Tror de har holdt litt tilbake med innkjøp før de fikk vite om det var en gutte- eller jentebaby de venter. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sommerfugl90 skrev:

Oi, de er allerede i gang med innkjøp av leker til babyen. Jeg er ikke i nærheten av ferdig med innkjøp av de nødvendige tingene, og jeg har termin 2 måneder før henne. Men det ser ut som om de hygger seg med innkjøpene så det er jo koselig 😊

Ja, det var litt koselig og morsomt. Noe av det første leke jeg kjøpte til vår eldste var gyngehest.. :P Den fikk samle støv i noen år. Men den var så fiiin. Og det er litt deilig å ikke bare tenkte gulpekluter og sensitivt vaskemiddel, men å drømme litt om lykkelige lekestunder også. 

Kjente meg litt igjen der. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, ricecrispies skrev:

Driver han der piloten og traver rundt i uniform overalt fortsatt? Ser han shopper leker i uniform🙈

Om du følger han på snap så er han i Haugesund og gikk i blå joggis og rød lue i kveld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ricecrispies
18 minutter siden, Viking-girl skrev:

Om du følger han på snap så er han i Haugesund og gikk i blå joggis og rød lue i kveld. 

👍Nei,følger ham ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
9 timer siden, ricecrispies skrev:

Driver han der piloten og traver rundt i uniform overalt fortsatt? Ser han shopper leker i uniform🙈

Hahaha, har tenkt samme tanke... Vanligvis river piloter av seg den svette og ubehagelige uniformen så fort de kommer seg av flyet, når de er ferdig med arbeidsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ricecrispies skrev:

Driver han der piloten og traver rundt i uniform overalt fortsatt? Ser han shopper leker i uniform🙈

Hava heter han på snapchat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...