Gå til innhold

En kopp Kakao...


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Helsesøstera vår er ganske ubrukelig, dessverre :( I starten prøvde jeg å spørre henne om ting når jeg lurte på noe eller var bekymret for noe. Men uansett hva jeg spurte var om var svaret bare "dere kan godt komme hit og veie henne". Eh, takk men nei takk - det hjelper oss fint lite å få vite hvor mye hun veier, spesielt i og med at vi kan veie henne hjemme. Når vi har vært på kontroll har hun bare sittet der og ikke sagt en dritt - skikkelig kleint egentlig! Nå som 15-månederskontrollen er over, er det heldigvis over et år til neste gang :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande

Det er så stor forskjell på helsesøstere! De er jo bare mennesker de også, men allikevel, altså. Det er jo fra de som er kjempeopplyste om bæring og alt, til de som sier at man ikke skal skjemme bort babyer med nærhet :sukk:

Negative sirkler suger skikkelig! Jeg kom meg ikke ut av min før minstemann hadde gått et halvt år i barnehagen :ler:

Minstemann er.... snart 2,5 år, og storesøster 3,5 år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. desember 2016 den 14.15, miore skrev:

Helsesøstera vår er ganske ubrukelig, dessverre :( I starten prøvde jeg å spørre henne om ting når jeg lurte på noe eller var bekymret for noe. Men uansett hva jeg spurte var om var svaret bare "dere kan godt komme hit og veie henne". Eh, takk men nei takk - det hjelper oss fint lite å få vite hvor mye hun veier, spesielt i og med at vi kan veie henne hjemme. Når vi har vært på kontroll har hun bare sittet der og ikke sagt en dritt - skikkelig kleint egentlig! Nå som 15-månederskontrollen er over, er det heldigvis over et år til neste gang :fnise: 

Helsesøstre altså.. Skulle virkelig ikke tro de hadde sykepleieutdannelse i bunn :ler:  Ho vi har til eldstemann er virkelig helt på tryne. Jeg vred meg i smerte under 4 års kontrollen for ho kan jo ikke snakke med barn en gang. Mr V er nokså utadvent av seg og prater med alle. Er ikke vanskelig å få han i snakk. Men han ble helt inneslutta og usikker på ting da ho hadde den kontrollen :murvegg: Og ho er hs på skolen her også.. Så stakkars ungene mine blir jo aldri kvitt ho :hoho: 

Jeg trøster meg og med at det ikke er sååå mange kontroller igjen. Og 15 mnd kontrollen til lillekrabat må mannen ta :P For da er jeg tilbake i jobb :danse: Husker han tok 1 års kontrollen til Mr V og kom hjem og var så bastant på at nå måtte vi proppe i ungen tran og sanasol. For det hadde hs sagt :opplyser: Sanasol?? Står jo ikke for barn under 3 år på den flaska sa jeg til han :P 

22 timer siden, Verdande skrev:

Det er så stor forskjell på helsesøstere! De er jo bare mennesker de også, men allikevel, altså. Det er jo fra de som er kjempeopplyste om bæring og alt, til de som sier at man ikke skal skjemme bort babyer med nærhet :sukk:

Negative sirkler suger skikkelig! Jeg kom meg ikke ut av min før minstemann hadde gått et halvt år i barnehagen :ler:

Minstemann er.... snart 2,5 år, og storesøster 3,5 år :jepp:

Åååå jeg ønsker meg ei som er kjempeopplyst :nigo: Lov å håpe en av de to som har vårt distrikt slutter innen vi evt får nr 3? Hvis ikke må vi flytte og det virker så stress :hoho:

Ey.. Ville høre en solskinnshistorie med å komme ut av onde sirkler, ikke motsatt :hoho: 

Veldig tett dine er da :jepp: Høres slitsomt ut :sjenert: Men det begynner vel å bli litt lettere snart? Jeg gleder meg i hvertfall til minstemann er et par år. Om ikke vi da er så teite at vi slår til med enda en og begynner påan igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går natt hadde jeg en skikkelig helvettes natt.. Lille krabat våknet rundt 1.30 tiden og begynte å hyle. Og INGENTING hjalp. Ville ikke ligge i senga, ikke ligge inntil meg, ikke ha vann, ikke ha melk, smokken føk ut. Jeg la han i senga og lot han ligge der og herje. Som endte med at han stod i senga og hylte. At ingen andre i huset våknet er et under. Mannen ligger for tiden inne sammen med storebror på en madrass. Sånn at de skal få sove. For med alle i vår seng blir det dårlig søvn gitt.
Om og men og frem og tilbake så fikk jeg bysset han slik at han roet seg. For han var så overtrøtt og helt på styr at man skulle tro han hadde narko abstinenser :sjenert: Men han sovnet til slutt kl 4.30 ca.. Og jeg måtte opp igjen kl 6. 

Min tålmodighet fungerer ikke i det hele tatt om natta når unger ikke vil sove. Jeg vurderte på et tidspunkt å kaste ungen ut av vinduet :hoho: Men endte med at han ble stående og hyle litt ekstra i senga si mens jeg begravde meg under dyna. Vurderte også å hive han inn på madrassen til mannen, men siden han jobber 2 timer herfra disse ukene følte jeg ikke jeg kunne det. Evt å bare pakke kofferten, hive meg i bilen og kjøre til byen for å ta inn på hotell :plystre: 

Ei venninne og jeg hadde på forhånd avtalt at vi i går skulle ta de eldste ut av bhgen og dra i lekeland. Så da var det bare å suck it up og gjøre det. Jeg blir overrasket over meg selv over hvor greit jeg fungerer på lite søvn. Er bare om natta jeg er helt amøbe.. Enn så lenge :lur: 

I natt derimot gjorde lille krabat helomvending igjen. Han sovna kl 19.. Ja jeg bysset han i søvn. Selv om jeg har sagt jeg aldri skal bysse ungen min i søvn og spesielt ikke når han er blitt så stor. Oh well.. Enda en kamel er svelgt :nigo: 
Men han sov da til kl 5 :hakeslepp: Fikk da komme over i min seng, smokk inn og sov videre til kl 6.30. Uten melk.. Er fortsatt sjokkert jeg :klo: 

Nå er det kommet en haug håndverkere hit. Vi skal sette inn nytt vindu i kjellerstua og gjøre rommet om til to barnerom. Så da er endelig i gang. I 2. etasje som vi sover i nå er hovedetasjen med bare 2 soverom. Og siden jeg synes eldstemann er for liten til å få rom nede helt alene bygger vi om og flytter ned alle sammen. Det er da vårens prosjekt. Men siden jeg er i ulønnet permisjon kommer det til å ta litt tid. Er egentlig 4 rom som skal pusses opp. Så det må ta tid også siden mannen og jeg ikke alltid blir de beste vennene av oppussingsprosjekter :sjenert: 

Så hvis noen har link til eller kule ideer til barnerom for gutter så sleng det ut :nigo: Eneste er at jeg skal ikke ha en slik "prinsen min" stil på noen av de. For den stilen gjør meg småkvalm :plystre: Er virkelig ikke min greie i det hele tatt :sjenert:  Er vel i grunnen ingen rom her i huset som egner seg på instagram med hastaggen #perfecthome eller noe slik shit :P (ikke vondt ment mot dere som har det slik alså. Hver sin smak :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en slitsom natt der ja... bra det gikk bedre denne natten da :kose: 

 

Gutterom, tja du kan jo kjøre en pirat stil, noe med dyr, biler, disney som tema.. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli helsesøster for neste kid :nigo: må bare ta videreutdanning først. Og flytte.

Så deilig at denne natta ble bedre! Vi hadde også ei mye bedre natt enn på lenge, herregud så digg! 

Oppussing er så gøy! Resultatet da altså, ikke selve gjennomføringen. Her i huset er oppussing strake veien til samlivsbrudd. Derfor ser det ut som et helvete :ler: 

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei så kjedelig med en sånn trøblete natt! Man blir jo helt ødelagt når de holder på sånn! Det var ikke tannfrembrudd eller f.eks. øreverk? Vi har nemlig gått på den smellen et par ganger :sjenert: Det er forsåvidt ikke sikkert tannen er kommet frem selv om det skulle være tenner som var årsaken. Har hørt at det er perioden før de bryter ut som er vondest! 

Oppussing er herk og veien til samlivsbrudd! Grunn nok alene til å flytte inn i nybygg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mirabelle skrev:

Høres ut som en slitsom natt der ja... bra det gikk bedre denne natten da :kose: 

 

Gutterom, tja du kan jo kjøre en pirat stil, noe med dyr, biler, disney som tema.. :blomst:

Ooo ja pirat hadde vært kult :nigo: Jeg tror jeg skal gå for å lete etter litt wallstickers istedenfor tapet :klo: For selv om han nå digger pirater og dinosaurer så kan jo det for snu :P 

Er fargevalg som står i hue mitt nå. Synes det er så fint med litt sånn mørkere gråblå, som er mer blå enn grå. Godt forklart :hoho:

 

2 timer siden, Favole skrev:

Jeg kan bli helsesøster for neste kid :nigo: må bare ta videreutdanning først. Og flytte.

Så deilig at denne natta ble bedre! Vi hadde også ei mye bedre natt enn på lenge, herregud så digg! 

Oppussing er så gøy! Resultatet da altså, ikke selve gjennomføringen. Her i huset er oppussing strake veien til samlivsbrudd. Derfor ser det ut som et helvete :ler: 

Stemmer veldig for flytting jeg da :nigo: Men kan du ikke heller være jordmora mi neste gang? :lur: Tenk så kult da :danse:

Samlivsbrudd ja :hoho: Cluet er å bli veldig rik og betale noen andre for å gjøre jobben :P 

1 time siden, Carouselle skrev:

Ånei så kjedelig med en sånn trøblete natt! Man blir jo helt ødelagt når de holder på sånn! Det var ikke tannfrembrudd eller f.eks. øreverk? Vi har nemlig gått på den smellen et par ganger :sjenert: Det er forsåvidt ikke sikkert tannen er kommet frem selv om det skulle være tenner som var årsaken. Har hørt at det er perioden før de bryter ut som er vondest! 

Oppussing er herk og veien til samlivsbrudd! Grunn nok alene til å flytte inn i nybygg! :laugh:

Jeg har lurt på om det kan være ørene.. Eller om han har litt refluks. Men han våkner jo ikke sånn hver natt heller :klo: Tviler på at det er tenner. For han har fått 7 tenner nå :P Og de siste to som er oppe ved siden av fortennen merket jeg ikke så mye til egentlig. Liker å bruke tennene som unnskyldning for andre ting da :ler:

Nybygg ja.. Må bare vinne litt i lotto for det koster jo så inni granskauen mye penger :bond: 

Men "gøy" at flere blir uvenner av oppussing enn bare oss :P

 

Det siste vi har kranglet om (evt diskutert med litt sur stemning) er belysning på rommene. Mannen er ape i hue (i følge meg) og vil senke taket og få inn spotter. Jeg synes spotter er ok i en gang, badet, kanskje en stue. Men IKKE på et soverom :sur::kjefte: Så jeg vil IKKE ha det. Vil heller ha en tøff taklampe. Men han mener de trenger lys til lekselesing senere. Da kjøper jeg heller en leselampe jeg altså :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener og farger er ikke enkelt å velge. Men du kan ta gråblått (som heller mot grått) :) og wallstickers er geniale, bedre enn tapet i og med at kan tas av og på etter ønske ;)  Pirat tema er jo skikkelig kult, og man kan fint blande inn dinosaurer sammen med pirater ;)

Jungel og skog preg med dinosaurer, mens piratene seiler på veggene :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
10 timer siden, Kakaoen skrev:

Åååå jeg ønsker meg ei som er kjempeopplyst :nigo: Lov å håpe en av de to som har vårt distrikt slutter innen vi evt får nr 3? Hvis ikke må vi flytte og det virker så stress :hoho:

Ey.. Ville høre en solskinnshistorie med å komme ut av onde sirkler, ikke motsatt :hoho: 

Veldig tett dine er da :jepp: Høres slitsomt ut :sjenert: Men det begynner vel å bli litt lettere snart? Jeg gleder meg i hvertfall til minstemann er et par år. Om ikke vi da er så teite at vi slår til med enda en og begynner påan igjen :hoho:

Den beste planen er nok å vente på at @Favole blir ferdig-videreutdannet :nigo::ler:

Sorry :Knegg: Men jeg sier jo i hvert fall at det er mulig? :nigo:  :ler:

15 måneder er veldig tett! Jeg husker ikke så mye av det første året :Knegg: Både og, men de leker mye fint sammen! Akkurat nå har de en skikkelig krangleperiode, men jeg mistenker at det er fordi det er mye uro og kjekling på minstemanns avdeling for tiden.

:ler: Det er den tanken vi har også. Vi har egentliglyst på en til, men det er jo galskap egentlig, på flere måter :ler:

 

Så slitsomt med en sånn natt! Godt han tok til fornuften igjen :ler:

Glatte, malte vegger med wallstickers er genialt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotter på soverom er ganske dustete. Det gir da ingen mening? :klo: Vi har i alle fall takpunkt (dvs. en vanlig taklampe) per soverom. Spotter er mye dyrere, mer tid- og plasskrevende og dessuten er det mye mer brannfarlig, til og med når man har ledspotter. Vi har bare spotter i de store rommene, dvs. gang, stue og kjøkken. (Med nybygd hus og mann som er elektriker, så mener jeg at jeg kan ha en stemme i denne saken :ninja: )

Oppussing og bygging kan være gøy om fyren man bor sammen med er hendt og har lang lunte. Og er uimotståelig i arbeidsklær :hoho: Vi har aldri krangla under disse, hm, fire og et halvt siste åra med oppussing og bygging, i alle fall. Men det er jævla slitsomt med sånne prosjekter, da. Uansett. Kjenner jeg gleder meg til en roligere periode fra nå av.

 

Hm, mørkere gråblå... Tenker du St. Pauls Blue da, eller blir det for mørkt? Vi har den i stua. Lille har Retroblå på sine vegger, synes det er en veldig fin farge :jepp: Er forresten skjønt enig i å velge wall stickers over tapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15. desember 2016 den 23.53, Leopanter skrev:

Spotter på soverom er ganske dustete. Det gir da ingen mening? :klo: Vi har i alle fall takpunkt (dvs. en vanlig taklampe) per soverom. Spotter er mye dyrere, mer tid- og plasskrevende og dessuten er det mye mer brannfarlig, til og med når man har ledspotter. Vi har bare spotter i de store rommene, dvs. gang, stue og kjøkken. (Med nybygd hus og mann som er elektriker, så mener jeg at jeg kan ha en stemme i denne saken :ninja: )

Oppussing og bygging kan være gøy om fyren man bor sammen med er hendt og har lang lunte. Og er uimotståelig i arbeidsklær :hoho: Vi har aldri krangla under disse, hm, fire og et halvt siste åra med oppussing og bygging, i alle fall. Men det er jævla slitsomt med sånne prosjekter, da. Uansett. Kjenner jeg gleder meg til en roligere periode fra nå av.

 

Hm, mørkere gråblå... Tenker du St. Pauls Blue da, eller blir det for mørkt? Vi har den i stua. Lille har Retroblå på sine vegger, synes det er en veldig fin farge :jepp: Er forresten skjønt enig i å velge wall stickers over tapet!

Takk for at du er enig i spottemeningen min :P Elektrikermann her i huset også. Eller han har elektriker fagbrev, men jobber med noe som krever mer strøm enn et hus :ler: Så er vel derfor han er så opphengt i disse forbanna spottene. Det var jo poppis da han jobba som elektriker for 10 år siden :ler:  Jeg kunne godt hatt det i stua. Men ikke på soverommet. 
Han er desverre litt lik mora si på slike ting. Altså det å henge med i tiden med hva som er populært nå når det kommer til oppussing. Svigers har det jo likt i huset som da de bygde det på 70 tallet en gang. Og mannen er overbevist om at når de dør og huset må selges får de mange penger for det fordi det er stort med stor tomt. Så jeg prøver si til han at han må senke forventningene sine veldig. For huset må TOTALrenoveres. Er ingen fuktskader eller slikt.. Men seriøst.. De har teppe på doen :bond: 

Begge blåfargene er jo dødsfine :rodmer: Men st. pauls (ja jeg måtte jo google det :P ) er kanskje litt mørk på et soverom? Det blir jo ikke veldig store soverom. Retroblå var veldig fin den også :nigo: Og blir veggen for mørk begynner vel mannfolket å mase mer om disse forbanna spottene :sjenert: 

Er allerede på wallsticker søking på ebay. Fant noen dødskule med dinosaurer som "kommer ut av veggen" :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag nå, helgen er over og man er enda nærmere julaften :danse: 

Om fredag var jeg en tur på siste shopping av julegavene. Mannen var avgårde på konsert på kvelden så jeg benket meg i sofan med julegodis, julebrus og love actually. Samt strikketøyet mitt :lur:  Jobber iherdig med å få ferdig en lue som svigerinna mi skal få til jul. Kan si det er iherdig fordi jeg sliter så veldig med senebetennelse i hendene, så får ikke gjort så voldsomt mye av gangen. Og dette er såååååå nedelag :cry3: Jeg elsker å strikke og hadde så utrolig mange prosjekter i hodet som jeg også kjøpte garn til i mai!!! Men jeg blir ikke kvitt betennelsen etter flere voltarenkurer og prøver å begrense aktiviteten. Skrive på mobilen og trille vogna med en hånd er det absolutt værste :( 
Så jeg håper å bli kvitt det når permisjonen er over og jeg er tilbake på jobb :ler: 

I helgen gjorde vi ikke så mye. Mannen var fyllesyk og ekstremt ubrukelig på lørdagen, og i går var vi med familien.

Jeg var på kino på lørdag med ei venninne. Sååå deilig å komme seg litt ut av huset. Og spes på kino for da glemmer man omverden og kan virkelig koble av. Jeg skjønner meg virkelig ikke på de som sitter på kino og taster på mobilene sine :klo: Denne mobilbruken har gått alt for langt til tider synes jeg :opplyser:  Vi så Office christmas party. Synes den var morsom jeg :P Og jeg er den snålingen i kinosalen som ler høyt av ting ingen andre ler av :hoho: Venninna mi er helt lik, så vi passer bra sammen der. Jeg skjønner ikke hva som er galt med andre folk sin humor jeg da :P For er en del filmer som har slike "skjulte" morsomheter som jeg kan knekke litt sammen av. :fnise: 

I dag skal jeg få sendt disse julekortene!! Smartingen meg tok med en haug til familien i går. Og gjett hvem som glemte å dele de ut :sprettoy: Og siden de bor 1 time unna må jeg jo da sende de. Veldig irriterende!!!

Håper alle får en fin start på uken :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Kakaoen skrev:

Mandag nå, helgen er over og man er enda nærmere julaften :danse: 

Om fredag var jeg en tur på siste shopping av julegavene. Mannen var avgårde på konsert på kvelden så jeg benket meg i sofan med julegodis, julebrus og love actually. Samt strikketøyet mitt :lur:  Jobber iherdig med å få ferdig en lue som svigerinna mi skal få til jul. Kan si det er iherdig fordi jeg sliter så veldig med senebetennelse i hendene, så får ikke gjort så voldsomt mye av gangen. Og dette er såååååå nedelag :cry3: Jeg elsker å strikke og hadde så utrolig mange prosjekter i hodet som jeg også kjøpte garn til i mai!!! Men jeg blir ikke kvitt betennelsen etter flere voltarenkurer og prøver å begrense aktiviteten. Skrive på mobilen og trille vogna med en hånd er det absolutt værste :( 
Så jeg håper å bli kvitt det når permisjonen er over og jeg er tilbake på jobb :ler: 

Å nei 😣

Kan gi et tips ang senebetennelsen din. 

Voltaren tar betennelser og smerter i ledd og hard brusk. Naproxen tar bløtvevet som sener og muskler. Jeg har hatt 20-30 senebetennelser når jeg jobbet på kontor. Resultatet mitt er en noenlunde permanent vond høyre arm. Betennelsen snek seg oppover og stoppet ikke før den var i skulderen. De første 2 "kurene" legen min ga meg var voltaren uten effekt. En fysioterapeut fortalte meg at jeg fikk feil medisin så jeg ba om Naproxen i steden. Minimum 7 (helst 10) dagers kur. Du må også droppe ALL bevegelse som har gitt smerter slik at armen får ro. Dessverre ingen mere strikking eller trykke tlf med en hånd for noen uker 😉

Tvil tvil og lykke til!

Er bare SÅÅÅÅ vondt når det setter i gang det der 😖😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. desember 2016 den 10.32, tr.heimspia83 skrev:

Å nei 😣

Kan gi et tips ang senebetennelsen din. 

Voltaren tar betennelser og smerter i ledd og hard brusk. Naproxen tar bløtvevet som sener og muskler. Jeg har hatt 20-30 senebetennelser når jeg jobbet på kontor. Resultatet mitt er en noenlunde permanent vond høyre arm. Betennelsen snek seg oppover og stoppet ikke før den var i skulderen. De første 2 "kurene" legen min ga meg var voltaren uten effekt. En fysioterapeut fortalte meg at jeg fikk feil medisin så jeg ba om Naproxen i steden. Minimum 7 (helst 10) dagers kur. Du må også droppe ALL bevegelse som har gitt smerter slik at armen får ro. Dessverre ingen mere strikking eller trykke tlf med en hånd for noen uker 😉

Tvil tvil og lykke til!

Er bare SÅÅÅÅ vondt når det setter i gang det der 😖😲

Tusen hjertlig takk for tips :nigo: Jeg sa til legen i dag at jeg har hatt null effekt av voltaren og om jeg kunne få prøve naproxen istedenfor siden jeg har hørt om andre som har hatt bedre effekt av den. Sa ikke at det var via kvinneguiden da jeg følte det kanskje ville vekket troverdigheten betraktelig :hoho: Og det var null problem. Så jeg har fått en 7 dagers kur. 500 mg.

Jeg må bare få strikket ferdig lua til svigerinna mi så er jeg good to go. Jeg har vel egentlig bare godt av mobilfri.. Det har vi alle :opplyser:  Noen ganger vurderer jeg å bare ta i bruk den gamle nokia telefonen min med taster :ler:
Problemet er jo at folk (inkludert meg) bruker jo messenger til å ta kontakt med meg..
Samt instagram for å få utløp for masse selvskryt over alt det kule jeg lager og de fine ungene jeg har laget :nigo::hoho: 

___

Legen sendte også henvisning til barneavdeling for lille krabat til sjekk for refluks. Hun sa at hun var veldig usikker på om det kunne være det, men ville at de på barneavdelingen kunne vurdere om han burde sjekkes. På slike ting er jeg veldig glad i legen min :nigo: Hun er veldig på at de med mer spesialisering enn hennes skal ta slike avgjørelser, så hun henviser over en nokså lav sko :danse: 

De siste julegavene er nå handlet inn. Kjøpte en julestrømpegave til Mr V i dag. Han har veldig ønsket seg en dinosaur som lager lyd, så da jeg fant en til 99 kr slo jeg til :nigo: 

Eneste som mangler er å finne noe til meg selv fra ungene. Ettersom mannen er såpass treg av seg at han ikke klarer å hoste opp en tipakning med sokker til meg :ler: Har sagt jeg trenger det.. Så vurderer å få penger av han og kjøpe sokker selv og den siste klompelompeboka :lur: Gøy å se på alt jeg en eller annen gang senere kan strikke :hoho: Føkk senebetennelse altså :opplyser:

Nå skal jeg se alene hjemme 2 :rodmer: Elsker 1 og 2 en av de filmene. Obligatorisk å se hvert år :nigo: Flere her som har obligatoriske julefilmer dere bare MÅ se??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du dele linken til de dinosaur wall stickersene?! 
De høres ut som noe som Trollet (og jeg) hadde elsket! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Kakaoen skrev:

Tusen hjertlig takk for tips :nigo: Jeg sa til legen i dag at jeg har hatt null effekt av voltaren og om jeg kunne få prøve naproxen istedenfor siden jeg har hørt om andre som har hatt bedre effekt av den. Sa ikke at det var via kvinneguiden da jeg følte det kanskje ville vekket troverdigheten betraktelig :hoho: Og det var null problem. Så jeg har fått en 7 dagers kur. 500 mg.

Jeg må bare få strikket ferdig lua til svigerinna mi så er jeg good to go. Jeg har vel egentlig bare godt av mobilfri.. Det har vi alle :opplyser:  Noen ganger vurderer jeg å bare ta i bruk den gamle nokia telefonen min med taster :ler:
Problemet er jo at folk (inkludert meg) bruker jo messenger til å ta kontakt med meg..
Samt instagram for å få utløp for masse selvskryt over alt det kule jeg lager og de fine ungene jeg har laget :nigo::hoho: 

 

Nå skal jeg se alene hjemme 2 :rodmer: Elsker 1 og 2 en av de filmene. Obligatorisk å se hvert år :nigo: Flere her som har obligatoriske julefilmer dere bare MÅ se??

Så bra at du fikk byttet :tommelopp: Håper at du får god effekt av den. Den nummer veldig bra, så det er veldig greit å ha i bakhodet at du ER ikke frisk bare fordi du ikke kjenner smertene i arma, så må likevel se på arma di som "syk" og la medisinen jobbe med en rolig arm :nei: For du kommer til å føle deg tipp topp innen noen dager :fnise: (Blingset på den selv noen runder i starten og hoppet på 100% jobb igjen etter en uke fordi jeg følte meg frisk osv, jadda 10 X verre neste runde ) 

Ohhh.... Kanskje du vil dele insta-navnet ditt så jeg kan bli inspirert? :phaedra:

 

3 nøtter til Askepott :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Så bra med henvisning! Det er bra med leger som vet at de ikke kan alt :jepp:

Håper armen din blir bedre snart også :kose:

Mine obligatoriske julefilmer er The Nightmare Before Christmas og The Holiday! :rodmer: Tidligere har jeg prøvd å få sett Harry Potter-filmene også, men det har jeg bare ikke fått til i år! Gleder meg til ungene er store nok til å se dem :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :goodbye: Følger med her jeg! 

Takk for at du nevnte julestrømpe, Kakaoen! Har jo gjemt alt innholdet på et lurt sted sånn at snokete manne- og barnefingre ikke skulle finne det, tydeligvis var det så lurt at jeg nesten glemte hele greia :fnise: 

Åhh, the Holiday @Verdande! :hjerte: Den er det lenge siden jeg har sett. Lurer faktisk på om jeg har den på DVD et eller annet sted, får se om jeg får gravd den fram så jeg kan se den i romjula. Ble mange påminnelser her nå :tongue: 
Jeg og en venninne har en fast Love Actually-date hvert år, så det er vel egentlig den eneste julefilmen jeg ser hvert år. Jeg er jo hu derre sære som aldri har sett Tre nøtter til Askepott engang :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Så bra at du fikk byttet :tommelopp: Håper at du får god effekt av den. Den nummer veldig bra, så det er veldig greit å ha i bakhodet at du ER ikke frisk bare fordi du ikke kjenner smertene i arma, så må likevel se på arma di som "syk" og la medisinen jobbe med en rolig arm :nei: For du kommer til å føle deg tipp topp innen noen dager :fnise: (Blingset på den selv noen runder i starten og hoppet på 100% jobb igjen etter en uke fordi jeg følte meg frisk osv, jadda 10 X verre neste runde ) 

Ohhh.... Kanskje du vil dele insta-navnet ditt så jeg kan bli inspirert? :phaedra:

 

3 nøtter til Askepott :lillesky2:

Takk det skal jeg huske. Jeg har jo blitt litt bedre før og da bare WOHO.. Jeg kan gjøre hva jeg vil igjen :strix: Og så… Nei, kan visst ikke det alikevel :sjenert: 

Tustehøne.. Vi følger jo hverandre på insta :hoho: 

1 time siden, Verdande skrev:

Så bra med henvisning! Det er bra med leger som vet at de ikke kan alt :jepp:

Håper armen din blir bedre snart også :kose:

Mine obligatoriske julefilmer er The Nightmare Before Christmas og The Holiday! :rodmer: Tidligere har jeg prøvd å få sett Harry Potter-filmene også, men det har jeg bare ikke fått til i år! Gleder meg til ungene er store nok til å se dem :rodmer:

Åååå The Holiday. Den MÅ jeg også se før jul. Gleder meg også veldig til jeg kan se filmer sammen med ungene, eller Mr V.. Har nok ikke tålmodighet til å vente på at minstemann skal bli stor nok :P 
Ser på Snøfall sammen med Mr V. Er en date vi har hver dag. Mulig jeg synes det er mer spennende enn hva han synes da. Han sitter nesten stille og spør bare 50 spm istedenfor 100 :ler: 

1 time siden, sitronkake skrev:

Hallo! :goodbye: Følger med her jeg! 

Takk for at du nevnte julestrømpe, Kakaoen! Har jo gjemt alt innholdet på et lurt sted sånn at snokete manne- og barnefingre ikke skulle finne det, tydeligvis var det så lurt at jeg nesten glemte hele greia :fnise: 

Åhh, the Holiday @Verdande! :hjerte: Den er det lenge siden jeg har sett. Lurer faktisk på om jeg har den på DVD et eller annet sted, får se om jeg får gravd den fram så jeg kan se den i romjula. Ble mange påminnelser her nå :tongue: 
Jeg og en venninne har en fast Love Actually-date hvert år, så det er vel egentlig den eneste julefilmen jeg ser hvert år. Jeg er jo hu derre sære som aldri har sett Tre nøtter til Askepott engang :ler: 

Hyggelig at du vil stikke innom :goodbye: 

Julestrømpa er obligatorisk. Hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg tvingt mannen til at vi skal kjøpe noe til hverandre. Han synes jo det er stress de 3 gavene han må kjøpe hvert år :ler: Jeg nekter fikse noe til svigers fra han, så det må han ordne selv :lur: 

The holiday kommer på tv3 lille julaften kl 21.30 :nigo: 

Love Actually må jeg også se hvert år :rodmer: blir like rørt hvert år :hoho: 

Og tre nøtter til askepott pleier jeg å måtte se. Men de siste årene har det ikke helt blitt tiden til det. Regner ikke med det blir mer tid til det med to unger :ler: Men den MÅ stå på!! Bare å høre introen :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...