Gå til innhold

Flere på +/- 29år som er single her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, pika skrev:

Det er ikke for sent å få egne barn?

 

Det toget har nok gått, dessverre.

Anonymkode: 438bf...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente på 29 år. Vært singel i 6 år og stortrives! Har sex når det passer meg :)

Anonymkode: 7f898...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk svartmaler så fryktelig, synes jeg. 
 

Anonymkode: 78a0c...37d

Du kan ikke kalle det svartmaling når folk har lett aktivt etter partner i flere år, revurdert hva man ser etter og gått gjennom seg selv og hvordan man oppfattes, og fortsatt ikke lykkes. :) Da er man realist da. 

Anonymkode: 19241...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å se at flere her har vært singel hele livet. Jeg er 27 år og det nærmeste jeg har kommet er dating. Nå er jeg så utrolig lei av å date, det går jo aldri veien. Prøver å finne andre ting å fokusere på, men tenker mer og mer over at jeg er alene. For det føles sånn ut, selv om jeg har gode venner og er mye sosial, så føler jeg meg alene når jeg kommer inn i leiligheten om kvelden og det ikke er noen der. 

Anonymkode: 7b83d...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 29.11.2016 den 10.10, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne på 29 år (+/-) som er singel?
Hvor lenge har du vært singel?
Hvordan ser du for deg framtida?
Trives du?

Hilsen ei som nettopp har blitt det og føler meg skikkelig alene. Virker som alle på min alder er i gode, stabile parforhold.

Anonymkode: 489c1...248

Jeg er singel men holder på å date. Jeg er 26 år.

Har vert singel i tja..ihvertfall 1 år. 

Når det gjelder kjærlighetslivet så ser fremtida bra ut. Når det gjelder andre ting er jeg mer usikker. 

Ja jeg trives som singel også. Har mye sex med ons og knullevenner. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 26. 

Vært singel siden fredag... 

Håper jeg treffer på "den rette" om ikke alt for lenge (må komme over han forrige først), bryllup, barn, og a4-livet. Første ting på planen er å komme over eksen, og så få kjøpt meg leilighet når jeg får meg jobb etter hvert.

Foreløpig trives jeg ikke. 

Anonymkode: 3400f...453

Du kommer til å trives. Men det er tross alt et nylig brudd og når du har kommet over det så vil du trives som singel også:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31, singel på 7. året. Drittlei, men bedre enn å være i et forhold med en utro løgner, som jeg har brent meg to ganger på før. 

Anonymkode: 8923c...4a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I stedet for å tenke på hvor sårt det er å ikke få nr 3, hvorfor ikke heller være glad for de to du har, og slå seg til ro med det? Tenk på de som ikke får noen.

Jeg ønsket meg også mange barn, helst fire, men minst tre. Naturen satte en stopper etter to, men jeg kan da ikke sette meg ned å tenke på hvor sårt det er. Det er jo helt feil fokus.

Og å være 29 og singel er da vel ingen katastrofe (dette er ment til TS). Du har mange år på å finne deg en kjæreste, du er jo fremdeles ung! Folk svartmaler så fryktelig, synes jeg. 
 

Anonymkode: 78a0c...37d

Jeg skal slå meg til ro med de😊 to barn er fint det også. Men det er leit. Min forrige samboer var stikkord motsatt av min eks  (jeg visste da hva jeg IKKE ønsket i et forhold)  Allikevel gikk nok et langvarig forhold i dass. Ingen forhold har garantier. Heldigvis kan man finne kjærlighet på nytt. En vakker dag.

Anonymkode: 71eb0...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lakrisbjørn
På 29.11.2016 den 10.10, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du vært singel?

Et par år. 


Hvordan ser du for deg framtida?

Karrieren går først, deretter alt det andre. Forhold er fint forsåvidt, men jeg ønsker ikke ende opp i et forhold for å være i et forhold. Derfor tar jeg utgangspunkt at jeg forblir singel inntil videre, livet ut om nødvendig. Kommer ikke til å fire på kravene mine og om jeg skal være ærlig - konkurransesituasjonen i den moderne datingverdenen har gjort det vanskelig. Barn er jeg ikke interessert i å få bare for å få heller.


Trives du?

Stort sett. Hender innimellom at det hadde vært fint å ha et forhold, men det er som regel veldig forbipasserende.

Anonymkode: 489c1...248

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29år, vært singel i 3. Trives veldig godt, har det jeg trenger og har ingenting å klage over :) Vet ikke hva fremtiden bringer, tar det litt som det kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ytmnd skrev:

29år, vært singel i 3. Trives veldig godt, har det jeg trenger og har ingenting å klage over :) Vet ikke hva fremtiden bringer, tar det litt som det kommer. 

Hva er det som gjør at du trives? Kanskje et dumt spørsmål... :)
TS

Anonymkode: 489c1...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å se at det er andre her som meg xD
Er singel og har aldri vært på en date før. Med mindre den ene gangen jeg var på en speed-date arragnement telles som en (haug med) date?

Trives egentlig med å være singel ^^ og det har vært mye hardt arbeid å fått vendt den skuta i en sunn retning.

Mye handler om holdninger og det å kjenne deg selv. Og det er ikke akkurat en ønske situasjon å være singel, men det plager meg heller ikke. Jeg får heller smile til livet og håpe livet smiler tilbake xD

Lurer på hvor alle dere finner/leter etter dates? Jeg har prøvd mye ymse, men har kun klart å tiltrekke meg damer som allerede er i et forhold T_T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyller straks 28 og er singel på 3 året. Bor på et knøttlite sted i gokk, vurderer å flytte. Er jo ikke noen aktuelle partnere her. Sukk. 

Anonymkode: 55bf5...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/30/2016 den 17.35, Bootyhunter skrev:

 

Når det gjelder kjærlighetslivet så ser fremtida bra ut.

Ikke for å være dust, men hvordan ser fremtiden bra ut? 

Anonymkode: d838a...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være dust, men hvordan ser fremtiden bra ut? 

Anonymkode: d838a...017

Jeg sliter ikke akkurat med å få dame så der ser det bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 år, alltid vært singel og stortrives!

Årsaker:  Jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil - drikke øl midt i uka, se på tv hele helgen, flytte til utlandet, være på kontoret til midnatt, alltid si ja til venner, reise og sove. Jeg vil ha den rette, ellers kan det være det samme. Har alt alt alt for mange venner i småkjipe forhold, som er sammen for å være sammen og det virker så uendelig mye tristere... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og har vært singel siden jeg var 26. Har datet masse, men ikke hatt noe hell. Dessverre er mine venner opptatt med sitt og dermed blir det en ganske ensom tilværelse for min del. Har forsøkt meg på mye forskjellig, men tvungen sosialisering pleier sjelden å ende med gode vennskap for min del... så håper jo jeg møter en fyr en dag, men akkurat nå ser det skikkelig mørkt ut. 

Anonymkode: 0fb7d...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Er 30 år. Vært singel i 7 år. Skulle gjerne hatt et forhold.. ikke bare et forhold, men ekteskap, barn og hele pakka. Dater nå, aner ikke helt hvordan ting blir. Tror ikke situasjonen blir bedre i framtiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat fylt 30. Singel på 2 året.

Har vært på noen dater med ei jeg har vært interessert i lang tid, men ser ikke helt ut som det går rette veien. Jeg har større drag på menn enn damer, selv om det overhodet ikke er interessant for min del. Vurderer smålig å flytte til en større by bare for å prøve noe nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...