Gå til innhold

Flere på +/- 29år som er single her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne på 29 år (+/-) som er singel?
Hvor lenge har du vært singel?
Hvordan ser du for deg framtida?
Trives du?

Hilsen ei som nettopp har blitt det og føler meg skikkelig alene. Virker som alle på min alder er i gode, stabile parforhold.

Anonymkode: 489c1...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame, noen år eldre enn deg. Har alltid vært singel. Det er vanskelig å se for seg et annet liv enn det jeg kjenner, så egentlig antar at det blir som det er, selv om jeg ønsker å finne en kjæreste. Trives sånn passe med å være alene, det går i bølger, men jeg er vant til det.

Anonymkode: 01fce...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame, noen år eldre enn deg. Har alltid vært singel. Det er vanskelig å se for seg et annet liv enn det jeg kjenner, så egentlig antar at det blir som det er, selv om jeg ønsker å finne en kjæreste. Trives sånn passe med å være alene, det går i bølger, men jeg er vant til det.

Anonymkode: 01fce...6b0

Hørtes trist ut, vet at alle er forskjellige, men har du sex av å til da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var "evig singel" til jeg var 33. Da traff jeg han som nå er forloveden min. Jeg hadde helt mistet troen på noen sinne å møte noen hvor gjensidige følelser oppsto, men plutselig så skjedde det. 

Ja, man føler seg gjerne alene. Men du kan trøste deg med at når som helst nå begynner skilsmissene og samlivsbruddene for fullt, og du er plutselig ikke alene om å være singel lenger ;)

Anonymkode: c20e4...6ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år og har vært singel i ca 1,5 år. Trives greit,men håper jo å snart kunne møte noen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

29 år her. Har ikke vært i forhold på 7 år. Har ikke sex.

Når hadde du sist sex?

Anonymkode: 4255c...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 29 og singel. Synes det vanskeligste er å treffe damer. Som mann med gjennomsnittlig utseende så får jeg fint lite respons på tinder og slikt. Er jo også mindre vanlig å gå ut når man er på min alder så de fleste jentene jeg møter på byen er i tidlig 20-årene.  Utenom det så går ting greit, har alltid vært godt likt av de som møter meg så regner jo med at jeg skal klare å få kjæreste innen rimelig tid.

Anonymkode: d8651...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 30, alltid vært singel. Sosial angst gjør at det et vanskelig å komme i kontakt med folk.

De fleste på min alder nå er vel opptatt, gjerne med unger. Bør på et lite sted, så er vel ikke akkurat flust med ledige damer.

Får lite matcher på nettdatingstjenester, og gjør jeg det, aner jeg ikke hva jeg skal skrive. Så går det noen dager, og matchen forsvinner. Skjer hver gang.

Kommer nok aldri til å finne noen.

Anonymkode: 87be7...bc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 30 år og singel. Bodd alene siden jeg var 20. Et kort forhold, ingenting annet. Ganske ensomt til tider, men jeg har vel egentlig gitt opp, ser ikke for meg at jeg skal finne noen. 

Anonymkode: 19241...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne på 29 år (+/-) som er singel?
Hvor lenge har du vært singel?
Hvordan ser du for deg framtida?
Trives du?

Hilsen ei som nettopp har blitt det og føler meg skikkelig alene. Virker som alle på min alder er i gode, stabile parforhold.

Anonymkode: 489c1...248

Kanskje du bør bruke en liten stund på å trives med deg selv. Du trenger ikke stresse inn i neste forhold. Tenk på at det gir deg muligheten til å dyrke egne interesser, og kanskje du kan utvikle deg som person i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i nærmere 2 år. Har masse planer for fremtiden som ikke har noe med en evt. mann å gjøre, dukker han opp så er det flott, gjør han det ikke er det flott det også. Trives veldig godt som singel. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne på 29 år (+/-) som er singel?
Hvor lenge har du vært singel?
Hvordan ser du for deg framtida?
Trives du?

Hilsen ei som nettopp har blitt det og føler meg skikkelig alene. Virker som alle på min alder er i gode, stabile parforhold.

Anonymkode: 489c1...248

Jepp - snart 10 mnd....

Mye bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold iallefall!! :)

Hvor lenge var dere sammen? Hva tenker du om fremtida (side du spør)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var singel til jeg var 28, da hadde jeg vært singel i 3,5 år. Så for meg fremtiden alene og trivdes egentlig med det. Jeg hadde et fint liv alene og tenkte at om noen skulle komme inn i det måtte han være rimelig fantastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når hadde du sist sex?

Anonymkode: 4255c...7dc

Ca 2-3 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne på 29 år (+/-) som er singel?
Hvor lenge har du vært singel?
Hvordan ser du for deg framtida?
Trives du?

Hilsen ei som nettopp har blitt det og føler meg skikkelig alene. Virker som alle på min alder er i gode, stabile parforhold.

Anonymkode: 489c1...248

Jeg er i midten av 30årene og har alltid vært singel. Jeg er litt bekymra for fremtiden og litt lei meg for at jeg ikke får egne barn. Ellers har jeg det bra  - trives godt alene og ønsker uansett ikke hvilkensomhelst mann i livet mitt. Har mange venner, både i samme situasjon og etablerte og godt forhold til foreldre, søsken og deres barn. Jeg er ikke helt fornøyd med hvordan livet ble, men tror fullt og fast på at det går an å ha det bra som singel :)

Anonymkode: 438bf...52d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ca 2-3 år siden

Savner du det ikke? Onanerer du mye?

Anonymkode: 4255c...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel hele livet, er til tider veldig ensom og savner noen å dele hverdagen med og har veldig lyst på barn, men ellers har jeg det fint, er mange fordeler med å være singel også:)

Anonymkode: c9f29...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner du det ikke? Onanerer du mye?

Anonymkode: 4255c...7dc

Alt handler da ikke om sex:murvegg:

Anonymkode: 2ae71...ed8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...