Gå til innhold

Falkens verd


Faile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er mennesker som har sex med vampyrer nekrofile? Eller bedriver nekrofili? For det er jo ein død person, samtidig som hjernen til ein viss grad fungerer. 

Rare tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har tenkt så mykje på bryllup i det siste! Eg og mannen har ikkje tenkt å gifte oss enno, men kanskje eg byrjar å bli litt klar...? 

Eg ser på kjoler, ringer og drøymer om seremoni i ei fin kyrkje og så middag osv. i eit nydeleg slott. :) Slott er kanskje ikkje heilt realistisk, spesielt sidan eg vil gifte meg i ei stavkyrkje, men me får sjå kva det blir. 

11655254_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiih, eg er på sesong to av the 100!! Det er så gøy å sjå på! Samtidig som me blir lei av å sjå at alt går til helvete...! Og eg elskar intro-songen! No får eg ikkje sett det før på tysdag fordi venninna mi er bortreist og me kan ikkje sjå det utan kvarandre. Men eg kan sjå dei siste episodene av Rick and Morty, gå turer og spele Skyrim! :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yndlingsskurk i Batman? Scarecrow! Sidan eg spelar  Batman: Arkham Asylum har det vore ingen over og ingen ved sidan av. Sjølv om Firefly i Arkham Origins er kul. :D 

Og eg føretrekk spel-versjonen av Scarecrow. Det designet er så kult! Mens i filmene (hvertfall som eg har sett) er det berre ein sekk over hovudet... BORING!! 

Og ja, eg likar skurker! Så lenge dei er i ein bok, eit spel eller ein film så kan dei ikkje skade meg. Og det er slik eg likar det. 

Scarecrow er ein av dei få (to, trur eg) skurkene folk rundt meg veit eg likar. Resten held eg hemmeleg. Eg har ein del fleire, men no kjem eg berre på fire. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...