Gå til innhold

Når ble dere forlova/gift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri forlovet. Ble sammen 2 mndr etter at vi traff hverandre. Giftet oss etter 10mndr, begge nettopp passert 21. Vært gift i 29 år og ingen planer om å bryte

Anonymkode: 82841...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri forlovet, giftet oss etter 4 år sammen! Fortsatt relativt nygift. Elsket at vi tok det steget og vi er begge fornøyd med å være mann og kone. 

Anonymkode: 7e414...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 23 og 32 da vi forlovet oss. Ingen konkret dato om giftermål enda. Han hadde barn fra før av, og nå prøver vi å bli gravide. Vi starter litt på nytt med nytt barn :)

Anonymkode: 53275...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner 1 par som er rundt 50-årene, som giftet seg da de var 19/20. Men nå kommer vi fra en konservativ kristen slekt. Felles verdier innad i paret har mer å si enn hva oss som sitter på KG tenker om dere.

 

Jeg var 22 år da jeg giftet meg. Fremdeles gift, snart 9 år etter. Har fått barn nå, men tenker at jeg fint kunne ha ventet i fem år til før jeg fikk barn. Vent i alle fall til du som mor har vært i jobb såpass lenge at du har bedre økonomiske rettigheter, og krav på en ordentlig, permisjon. 

Anonymkode: af215...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er 30 og han 41 going on 42 :) Han har vært forlovet tidligere ca 20 år siden. Jeg har vært i et par lange forhold de siste 10 årene uten å bli fridd til. Så nå var det på tide før jeg står med grått hår i bryllupet mitt ;)

Dog har vi ikke vært sammen så lenge men har vært kolleger og blitt veldig godt kjent veldig fort og vært igjennom mye negativt til å være så "ferske" så det føles veldig rett pr nå . Men ingenting er skrevet i stein ;) Men planen er å gifte oss sommer 2018 :) 

Endret av Ladykershaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...