Gå til innhold

Problemer med bilen ærlig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen mekaniker eller noen som har peiling på bil som kan svare meg på er spørsmål? Jeg har en Opel Corsa, det er stor slakk i endeledd, så spørsmålet mitt er om det er om det er farlig å kjøre sånn? Jeg er avhengig av bil til å fra jobb. Jeg pendler 8 mil daglig. 

Anonymkode: 30c6d...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er det noen mekaniker eller noen som har peiling på bil som kan svare meg på er spørsmål? Jeg har en Opel Corsa, det er stor slakk i endeledd, så spørsmålet mitt er om det er om det er farlig å kjøre sånn? Jeg er avhengig av bil til å fra jobb. Jeg pendler 8 mil daglig. 

Anonymkode: 30c6d...f68

Den bilen parkerer du! Det er livsfarlig å kjøre med, du kan i værste fall miste kontrollen om kula skiller seg fra hullet den skal være i. Det koster ikke all verden heller for å skifte de, og justere spissing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Har fått taki en annen bil som jeg bruker til jobben i morgen frem til jeg får fikset bilen min. Mekonomen skulle ha 4.500,- for jobben, synes det var dyrt. Men kanskje det ikke er så dyrt? Igjen, tusen takk for svar! :)

Anonymkode: 30c6d...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen er heller ikke det billigste, men når sant skal sies så er det vel ikke så veldig store forskjellen verkstedene mellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, tdm900 skrev:

Mekonomen er heller ikke det billigste, men når sant skal sies så er det vel ikke så veldig store forskjellen verkstedene mellom

Ehh, det kommer nå an på vetkstedey. Det er ikke samme prisen på en jobb selv om verkstedene er i samme kjede.

Anonymkode: 2e8f0...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Han på Mekonomen mente at endeleddet måtte skiftes ut, så defor det koster 4.500. Jeg er ikke fast kunde hos Mekonomen. Jeg er fast kunde hos en som har drevet bilverksted i mange herrens år. Han ligger omtrent likt i pris samme som Mekonmen, men har opplevd at han er billigere på mange andre områder enn Mekonomen.

Ha en fin dag! :)

Anonymkode: 30c6d...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen. Han på Mekonomen mente at endeleddet måtte skiftes ut, så defor det koster 4.500. Jeg er ikke fast kunde hos Mekonomen. Jeg er fast kunde hos en som har drevet bilverksted i mange herrens år. Han ligger omtrent likt i pris samme som Mekonmen, men har opplevd at han er billigere på mange andre områder enn Mekonomen.

Ha en fin dag! :)

Anonymkode: 30c6d...f68

Selvsagt må leddet skiftes. Grunnen til at han er billigere er at han har lavere utgifter, ikke at han ikke er med i samme kjede :)

Anonymkode: 2e8f0...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Skal ha bilen på verksted etterpå. Må betale 2200-,. Noe jeg synes var billig.  Ha en fin dag! 😊

Anonymkode: 30c6d...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KlippKlapp
På 30.11.2016 den 9.31, Akay skrev:

Møkkagnomen er altfor dyre! Betalte mer der enn audi skulle ha for å fikse det samme så styrer lett unna!

Nok en som ikke forstår at dette har null med kjeden å gjøre. Hvorfor er det wå vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti Opel Corsa problemer før. Den ene gangen da fant ikke verkstedet ut hva som var problemet... til slutt ble regningen 30000 og ikke alt var fikset 100%... det kan raskt bli dyrt om man har en bil der det oppstår endel problemer med.

Anonymkode: 34d35...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...