Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis penisforstørrelse var like lite risikabelt som tummy tuck og brystimplantater, tror jeg nok mange menn hadde gått for den løsningen. Det ER ikke "rettferdig", på den måten at kvinner har som utgangspunkt at man kan operere seg "bedre", mens menn ikke kan det. Spesielt hvis man kunne få "designerkuk". Jeg er av nogenlunde normal tykkelse, og 20 ,5 cm lang på en god dag. Jeg kunne gjerne tenkt meg mer rundt. Så den ikke så så lang og tynn ut  

Når det skal sies, har jeg ikke en eneste gang hørt noe om størrelsen min, verken i positiv eller negativ forstand. Jeg tenker vel at det kan tyde litt på at størrelsen ikke betyr all verden. Jeg har sikkert vært i det lengste sjiktet for noen, og helt vanlig for andre. Men ingen har verken skrytt eller snakket dårlig om den. 

Anonymkode: b94d4...c37

Er nok dette som er mest vanlig.

Anonymkode: 6264a...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For de fleste kvinner er nok større bedre enn de små. Hva du enn påstår endrer ikke på det 

Anonymkode: fcd52...333

For de fleste MANNFOLK, er det viktig at de fleste kvinner mener at størrelse er viktig, og at den skal være størst mulig.
Om kvinner sier noe annet (for jeg har sagt annet ganske mange ganger her inne), så lyver vi for å skåne andres følelser. 

Men altså: Størrelse er ikke alt, større er ikke alltid bedre! Det kommer helt an på hvordan HUN er, for vi er like forskjellige som mannfolka. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kattepusen skrev:

For de fleste MANNFOLK, er det viktig at de fleste kvinner mener at størrelse er viktig, og at den skal være størst mulig.
Om kvinner sier noe annet (for jeg har sagt annet ganske mange ganger her inne), så lyver vi for å skåne andres følelser. 

Men altså: Størrelse er ikke alt, større er ikke alltid bedre! Det kommer helt an på hvordan HUN er, for vi er like forskjellige som mannfolka. 

nei.mitt inntrykk er at dem fleste kvinner er forbausende samstemte når det gjelder størrelse . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kenneth39 skrev:

nei.mitt inntrykk er at dem fleste kvinner er forbausende samstemte når det gjelder størrelse . 

Jeg syns du bør ta en titt på hvem som starter alle penistrådene.. 

igjen: JA det finnes sizequeen, men om du ser gjennom trådene, er det flere av oss som sier at størrelsen ikke er viktig, fordi det kommer an på hvordan HUN er. 
Men det er morsomt å sitte å se på at dere mannfolk faktisk ikke TROR på oss når vi sier dette. Vi lyver, er politisk korrekte og bare prøver å være snille med de med "mikropeniser".. *Sukk* 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 28.11.2016 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Eh, menn kritiserer kvinners underliv (og alt annet på kroppene dere for den saks skyld) hele tiden!! Saklig å komme her og mene noe annet.. 

Selv bryr jeg meg ikke så mye om peniser, bryr meg mer om at menn veit hvordan de klarer å stimulere jenter på andre måter. Mange jenter er i dag bifile, og har man sex med jenter så blir man bortskjemt, så: Newsflash, penisen din er ikke så vanvittig viktig som du tror! 

Anonymkode: 2993c...641

Kanskje du burde høre på de som henger rundt med menn hele dagen, istede for å lytte til sladderet du får servert fra forsmådde kvinner? jeg har rukket å bli noen år og har hørt mye rart fra menn, men aldri noe negativt om hverken pupper, fittelepper eller sexen med kvinner for den saks skyld.

En god mann kan jo være dyktig med både fingre, tunge OG pikk, så noe vil det skorte på selv for den dyktigste lesba. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, HarryDotter skrev:

Kanskje du burde høre på de som henger rundt med menn hele dagen, istede for å lytte til sladderet du får servert fra forsmådde kvinner? jeg har rukket å bli noen år og har hørt mye rart fra menn, men aldri noe negativt om hverken pupper, fittelepper eller sexen med kvinner for den saks skyld.

En god mann kan jo være dyktig med både fingre, tunge OG pikk, så noe vil det skorte på selv for den dyktigste lesba. ;)

En del av kritikken som kommer mot kvinners kjønnsorgan her på KG (har aldri hørt noen kompiser snakke slikt) er vel et motsvar til at kvinner snakker ned små peniser. Helt ubrukelig motsvar også, for det er bare menn med små peniser uansett som kommer med slike utsagn. Så skjønner ikke hvordan kvinner kan ta seg nær av det. Det blir vel heller brukt som et motargument når menn klager på at kvinner faktisk snakker ned små peniser, for det skjer. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt kvinner prate om størrelse i virkeligheten, hvor liten selvfølgelig er helt ubrukelig. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i mye av det TS sier, jeg tror også gjennomsnittet er storre enn det som står diverse andre steder.

Men jeg er uenig i hvor mye det har å si, alle har sin egen preferanse i hva de foretrekker, akkurat som med resten av mannen.

Anonymkode: 8439d...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i mye av det TS sier, jeg tror også gjennomsnittet er storre enn det som står diverse andre steder.

Men jeg er uenig i hvor mye det har å si, alle har sin egen preferanse i hva de foretrekker, akkurat som med resten av mannen.

Anonymkode: 8439d...f08

Ja, det tror du vil, og du skal på lik linje med TS selvsagt få lov til å lulle deg inn i slike fantasier om det får deg til å følge deg bedre. Men jeg og de fleste andre stoler heller på de arbeidene som er utført av forskere med relevant kompetanse, utført i forskjellige land, med representativt utvalg og med vitenskapelige krav som repeterbarhet etc. 

Denne "Jeg og noen venninner har hatt så mange partnere med stor penis, og gjennomsnittet er derfor større" konklusjonen blir litt som å diskutere med klimafornektere som mener at global oppvarming er tull fordi det har vært kaldt på hjemstedet i vinter...

Anonymkode: cb8db...1f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2016 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Det med penis størrelse er en av grunnene til at jeg ikke vil ha sex med noen før jeg er i et forhold/ekteskap.  Så hvis jeg finner en mann som jeg blir glad i og som har en liten penis så kan jeg passe for ham seksuelt siden jeg ikke har hatt sex før...da slipper jeg alle disse tidligere sex minnene som forstyrrer og ødelegger og trenger derfor ikke sammenligne ham med andre som har mye bedre eller verre peniser...men kan heller fokusere på kjærligheten og fellesskapet mellom oss to som det aller viktigste... !  Så får han heller lære meg opp siden jeg ikke har hatt sex før og mangler erfaring.  Kanskje han blir glad når han oppdager haner min første ?   Men det viktigste for meg er å få denne første intime erfaringen med en mann som jeg er glad i som og som også elsker meg og godtar meg for den kvinnen jeg er.  !

Anonymkode: 6f12f...fc2

Hvor finner jeg slike kvinner som deg? Det er det store spørsmålet :) (positivt ment) Og stor advarsel, jeg kommer til å skrive et lengre innlegg for å dele mine erfaringer på godt og (mest) vondt, så du er advart om slike innlegg er noe du helst unnviker.

Har lest en del av innleggene i denne tråden, og har noen synspunkter på ting og tang. Jeg er en av de "heldige" som ikke akkurat traff jackpot når utstyret nedentil skulle utdeles fra de høyere makter. Udugeligheten er vel 12- 13cm vil jeg tro, og heller ikke spesielt tjukk selv om jeg ikke har målt omkretsen. Har ikke engang brydd meg med å måle det for å si det sånn. For min egen del har denne situasjonen resultert i et hav med psykiske utfordringer på et ganske stort plan helt siden ungdomskoletiden.

Jeg har ofte fått høre jeg er kjekk og spesielt i de periodene jeg har vært flink til å ta vare på kroppen min med trening på helsestudio. På ungdomskolen var jeg "sammen" som det het... med noen av de peneste jentene. Det var et evig styr (andre ville vel følt det helt annerledes) om at jeg måtte bli sammen med den og den, og at jeg var dum i huet om jeg ikke sa ja osv. Inne i meg selv hadde jeg ikke spesielt lyst, siden det allerede på denne tiden var relativt normalt å utforske intime deler hos hverandre. Men noen "sammen" forhold ble det, som førte til et knippe ubehagelige situasjoner, siden jeg alltid måtte ha en historie klar for å "slippe unna" når det var snakk om å bli med jentene hjem eller på rommet. Det var i det store å hele en periode jeg følte jeg levde et dobbeltliv (som skulle fortsette frem til i dag), hvor jeg utad prøvde å være litt kjekk og mandig, mens innvendig opplevde ren tortur. Jeg var livredd for å bli "avslørt" av noen jenter og kvidde meg også totalt for fellesdusjen på skolen. 

Fellesdusjen var noe jeg hatet som pesten og  fremdeles gjør i dag, men den gang var det en skikkelig utfordring å unngå den i alle skoleår og samtidig kunne opprettholde et normalt inntrykk utad. Det ble ofte til at jeg var utrolig treg til å bli ferdig med gymmen, for da visste jeg at jeg til slutt ville være alene i dusjområdet. Da gjaldt det å stupe inn i dusjen å gjøre seg ferdig på et blunk og spurte til neste time, som det ofte endte med at jeg kom for sent til. Men jeg slapp unna med at folk mente jeg var så treg osv...og litt erting pga det. Ja de skulle jo bare ha visst.

Dette fortsatte på videregående helt til jeg var uteksaminert. Jeg var overlykkelig den dagen jeg var ferdig og tenkte at nå slapp jeg hvertfall disse tortursituasjonene som jeg måtte bli konfontrert med daglig. Nå kunne jeg styre ting selv, og dusje hjemme i vidunderlig privat atmosfære. Trodde jeg da....

For en dag havnet innkallelsen til forsvaret i posten og helvete var i gang igjen. Det fantes selvsagt ikke en eneste personlig dusj der, og jeg selv ønsket ikke å dusje sammen med andre. Det ble det samme racet som på skolen, med å vente så lenge som mulig til sjansen for at dusjen var tom var størst. Jeg brukte faktisk også andre kaserner til å dusje på fordi jeg visste den troppen av ute på andre ting og at bygningen var tom. Så ille var dette her faktisk, og jeg spøker ikke i det hele tatt.

Hvordan jeg slapp unna i 7 sammenhengende år, ungdomskole, videregående og militæret uten en eneste gang å bli oppdaget, er for meg en fullstendig gåte. Det burde vel være større sjanse for å vinne i lotto. Nå skal det nevnes at jeg i militæret til slutt gikk til både prest og lege med problemet mitt, i håp om å enten slippe eller få tildelt en egen dusj. Men de fortalte meg bare at det var mange som trodde sin penis var liten, og at min var normal, selv om jeg selvsagt visste den ikke var det. Så det ble til å fortsette lidelsene å slippe unna å dusje felles inntil tjenesten var over.

Jeg kan i grunn ikke sett ord på hva jeg gikk gjennom i denne perioden av følesesmessige nedverdigende tanker om meg selv eller hvor lite verdt jeg følte meg. Og jeg miskunnet de som hadde større peniser så enormt, som kunne gå gjennom livet bare ved å være seg selv, ha god selvtillit og som aldri måtte frykte å bli avvist, latterliggjort og baksnakket av jenter eller kamerater. Jeg skulle gitt alt for å ha kunne hatt en større og mer normal penis.

Etter militæret begynte livet med å gå ut på byen og alt det der. Og det handlet alltid om å gjøre sitt forledne alene og i lukket toalett. Gjorde man det ute var det alltid bak en godt skjermet busk. En gang havnet jeg på fest hos min søster (som var i et forhold) og en venninne av henne hektet seg på meg. Det var et evig mas med at jeg måtte overnatte osv sammen med henne. Noe det til slutt endte med at jeg gjorde. Hadde jeg nektet hadde vel folk til slutt trodd jeg var homofil.  Men jeg tok selvsagt ikke noe initiativ, og den stakkars jenta måtte legge hånda mi over brystene hennes selv. Jeg som vanlig kokte opp en unnskyldning og "slapp unna" med at vi kun sovnet ved siden av hverandre. Og slik gikk dagene og årene med de samme plagene og angsten hele tiden.  

Jeg var 24 år før jeg hadde sex for første gang.  Og det gikk greit og var en fin opplevelse. Vi hadde det ok sammen med noen opp og nedturer som alle har, men med denne jenta følte jeg ikke at hun hadde krav til størrelse på utstyr på noen vis. Mulig hun spilte osv, men det får jeg aldri vite.

Jeg var også i et lengre forhold etter dette og fikk ikke høre noen negative kommentarer da, men det gikk skjeis fordi det bare ikke fungerte. Til slutt slet jeg også med ereksjonsproblemer noe som tiltok mer og mer i takt med andre problemer i livet og som bare gjorde det hele verre. Selv reisning skulle ejg altså måtte slite med.

Ei jente jeg hadde sex med fikk jeg også følelsen av at noe ikke stemte. "Helt perfekt" sa hun første gang hun så den, men jeg følte undertonen i det hele og mistet helt lysten. Jeg hadde i forkant av dette vært ganske avvisende, noe som hadde negativ effekt for min del siden det bare gjorde at hun gav inntrykk av å få enda mer lyst. Så det var nok litt av en skuffelse for henne tenker jeg. Og i en annen situasjon like etter overhørte jeg en spøk om meg som hun hadde med en annen mann, noe som hun så jeg fikk med meg, dog uten at vi begge snakket om det i etterkant. Det var ikke en spesielt god følelse tatt i betraktning min livshistorie.

Avstanden til familien ble større etterhvert (lite om ingen kontakt i dag grunnet en drøss med andre forhold), jeg isolerte meg mer (ingen venner) og har i grunn i det store og hele gitt opp idag. Rett og slett akseptert mitt miserable liv. Jeg kommer aldri til å treffe en kvinne som ser noen verdi med å tilbringe et liv med meg.

Og når jeg leser kommentarene på dette kvinneforumet så er det bare å innse at størrelsen på penisen har for stor betydning. Og det er helt greit, jeg komme ikke til å bære nag til kvinner for det, sånn er bare livet. Jeg er den som naturen velger bort og slik har det vært i millioner av år. Jeg har lenge gått rundt med et håp om at mennesket skulle være annerledes, vår utvikling på et nivå hvor "primitiv" naturlig utvelgelse lik dyreverden,  var kommet et steg videre i form av vår intelligens og egenskaper til å velge samt tenke annerledes.  Men jeg lurer bare meg selv og må slutte å innbile meg sånt.

Menn med større utstyr, vellykket liv, utdannelse og penger kommer alltid til å være vinneren. Og jeg miskunner de så enormt mye. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne vokst opp normalt og kunne hatt fokuset på helt andre steder for og i dag vært i en mye bedre situasjon.  Men for meg blir det kun med drømmen.  Du aner bare ikke hvor mange ganger jeg har ønsket at jeg kunne sluppet meg helt løs og fri, og bare vært meg selv og utvist en ekte selvtillit uten monsteret av tanker og ubehag som hengt over meg i alle år. Følelsen av å sitte i et jernbur når du har noen foran deg som du liker.

Opplevd ekte kjærlighet, nærheten til ei jente og alt det vidunderlige kjærligheten bringer med seg i et forhold. Bare det å bli kilt på ryggen er en fjern drøm og tanke for meg. Og forelske meg kan jeg ikke. Det har aldri gått bra,  pga situasjonen min og den enorme lave selvtilliten jeg drar på som selvfølgelig kvinner ser tvers gjennom i løpet av et milisekund. Det ender alltid uten unntak med at jeg sårer meg selv og lider av både kjærlighetssorg og fortvilelse over å aldri kunne endre på situasjonen. Hvor mye jeg hater utstyret mitt kan bare ikke beskrives med ord.

Hadde jeg enda vunnet et stort beløp i eurojackpot, kunne jeg i det minste reist verden rundt, hjulpet  mennesker og funnet på andre ting for å lindre tanken med at jeg aldri kommer til å finne noen som liker meg for den jeg er. Kanskje til og med startet mitt eget firma og skapt min egen arbeidsplass og muligens for andre. Men også det blir selvsagt bare tull å tenke på, det skjer aldri.

Jeg må bare ifinne meg med å være mislykket og at det ble min bane i livet. Den harde realititet i livet er kun den. Og ja, jeg er klar over at det finnes enda verre skjebner ute i verden enn min. Men jeg føler jeg må få tillate meg selv til å sørge over min egen.

Jeg kunne skrevet 1000 sider til om dette her og alle utfordringer det har medført frem til i dag. Og dette er første gangen i mitt liv jeg deler denne historien.  Men jeg avslutter nå, for jeg er rett og slett for sliten. Dessuten presser tårer, tomhet og håpløshet på, samt at jeg ikke lenger har lyst til å utsette forumet for enda mer negativitet enn det som har kommet.

Det er ikke lett å få bekreftet det man i hele livet har fryktet  fra kommentarer på nett og erfaringer i det virkelige liv, men det er jo like greit også.
 
Ha det fint alle sammen, og en liten takk om du leste gjennom hele innlegget.

God førjulstid

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@revidert_utkast

Jeg leste gjennom hele inlegget ditt. Trist å lese at du har det så vondt med deg selv. Om du har lyst til å snakke mer om det stiller jeg gjerne opp :) 

Anonymkode: 1c599...1f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@revidert_utkast

Leste alt, og kan si jeg sliter med samme selv. Er redd størrelsen min ikke er tilstrekkelig bra nok, større vil alltid være bedre. Har vært deprimert i mange år, suicidal i perioder og noen ganger vært nær med å gjennomføre. Jeg har innsett at jeg bare må godkjenne at slik er det, og at det ikke er så mye jeg får gjort noe med. Til nå har jeg satt livet på vent, men har fortsatt et håp om å kunne leve et godt liv, selv om det ikke nødvendigvis vil stå en partner ved min side. Jeg prøver å fokusere på det som interesserte meg da jeg var ungdom, det er ikke lett men jeg har ikke gitt opp helt ennå. Det var en tid sex ikke opptok meg noe særlig, og det var mye annet interessant her i livet å forfølge. Mye som ga meg glede. Det er hardt å svelge, vite at man seksuelt stiller dårligere utelukkende pga størrelsen. 

Det er vanskelig som faen, men jeg tror det beste er å fokusere på noe helt annet enn sex. Finne seg en hobby, interesse som er oppslukende. Ikke les dette forumet, eller andre hvor størrelse blir diskutert. Hvis det så hender at man hører prat om hvor dårlig liten penis er, så får man bare prøve å gi faen og gå videre. Det beste er nok å komme seg bort herfra, og det gjelder meg også. 

 

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, November 29, 2016 den 14.37, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har størrelsen betydning for mange kvinner. selv vil jeg helst ikke ha noen under 13cm lang og 12cm omkrets. Har bare hatt én mindre enn det og det var veldig kjipt. Men kanskje mannen ikke kunne bruke den? 

Fint med tunge og fingre, men de fleste heteroseksuelle kvinner vil ha en brukbar penis og bli nogenlunde tilfredsstilt av denne. Lesbesex er sjeldent nok for hetrokvinner.

Det betyr ikke at ALLE kvinner er som meg. For tenk, det er ikke pikken din som er for liten, det er fitta mi som er for stor...

Anonymkode: f00c0...40a

Du vet at gjennsomsnittlig omkrets ligger på 11,66?

Du har altså bare hatt sex med folk med større men unntak av en? Merker du forskjell på 12 og 13 cm i lengde? 12,7 er snittet i lengde forresten

Anonymkode: 5e7ce...69d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste gjennom hele inlegget ditt. Trist å lese at du har det så vondt med deg selv. Om du har lyst til å snakke mer om det stiller jeg gjerne opp :)

C'est la vie..., ja det har tatt på ganske bra.  Ang å snakke mer, hva tenkte du på?

 

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig som faen

Ja du aner ikke hva jeg skulle gjort for å ha vært født litt annerledes. Jeg kan skrive mye rundt det her, men likevel er jeg milevis unna å kunne gjengi for andre hvor vanskelig disse årene har vært. Flott å se at du er bevisst på å fokusere på andre ting som gir gleder, selv har jeg ikke kommet dit enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, revidert_utkast skrev:

C'est la vie..., ja det har tatt på ganske bra.  Ang å snakke mer, hva tenkte du på?

 

 

Ja du aner ikke hva jeg skulle gjort for å ha vært født litt annerledes. Jeg kan skrive mye rundt det her, men likevel er jeg milevis unna å kunne gjengi for andre hvor vanskelig disse årene har vært. Flott å se at du er bevisst på å fokusere på andre ting som gir gleder, selv har jeg ikke kommet dit enda.

Tro meg, jeg sliter med det selv. Jeg vet jeg må finne noe annet å drive med, men det er ikke lett. Første man må gjøre er å komme seg bort fra dette forumet (jeg også lol) for her vil du kun få bekreftelser på dine antagelser. Det er en ubehagelig sannhet, men hva skal man gjøre? Gi litt faen, fokuser på ditt og noe som gjør deg tilfreds. Hvis det kommer ei jente inn i bilde, hold det casual. Enten så godtar hun eller ikke. Med liten penis har man kanskje en statistisk lavere sjanse for å treffe ei som vil være tilfreds med det du har, men hvorfor henge seg opp i det? Livet går videre. Prøv å se at det er mye annet her i livet som kan gi gleder, enn kun sex. 

Hvis det er for plagsomt, hvorfor ikke bare turen til legen og fortelle at du har følt hvor håpløst alt føles? Du trenger ikke nevne noe om din penis, du vil få utskrevet antidepressiva på stedet. SSRIs kan ha som effekt å gjøre deg mer følelsesmessig "avstumpet" som kan være fordelaktig. Hvis pillene du har fått utskrevet ikke funker på ønsket måte, så drar du bare tilbake til legen og sier at de ikke har noe spesielt effekt og du vil få utskrevet en ny type. Jeg vet ikke med deg, kanskje du vil prate om dette med en lege/psykolog? For meg er dette noe jeg vil holde for meg selv. 

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2016 den 1.49, Ardenus skrev:

De fleste kvinnfolk er ikke spesielt gode til øyemål

True! (men har heller ikke vært så opptatt av antall cm heller)...

På 29.11.2016 den 6.05, Kenneth39 skrev:

Om de fikk oppgitt antall cm på forhånd? Nei er du gal ! Da hadde jeg jo ikke havnet i "senga" med så såpass mange !

Om man har lyst til å ha sex med noen så avbryter man vel ikke greia om man får vite størrelsen på forhånd?

Det er virkelig ikke nødvendigvis slik at de med stor penis er best i senga! Langt i fra faktisk!

 

På 4.12.2016 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Jeg håper det bare er meg som er loco i nøtta, men klarer ikke å helt å tro på at større ikke nødvendigvis er bedre. Tror liksom det er bare noe kvinner sier for å være hyggelige, og skåne. 

Anonymkode: 47496...706

For stor kan gi smerter.... ikke digg...

Dessuten er sex mer enn bare ut og inn - så prøv heller å finne ut hva den enkelte dama(for det varierer nemlig det også skjønner dere!) liker og slutt å tro at vi får opp et tall i hodet hver gang vi ser en penis.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De siste postene her tok meg tilbake, må jeg si. Kjenner meg igjen, og tungt å lese. For min del gikk garderobekulturen helt fint inntil et par jenter kom inn i garderoben, og hørte en av gutta rope til meg at jeg fikk skynde meg å gjemme den lille tissen min. Da de så den bittelille bulen på håndkleet var det gjort. Jeg hadde bare ledd av guttas garderobefleiping, og det førte vel til at det kun ble noen sjeldne kommentarer. De gjorde aldri vondt. Men da jentene startet... Jeg var veldig sent utviklet også. Jeg beit tenna sammen, og til slutt fikk jeg til en form for aksept. Og det trodde jeg at jeg hadde kontroll på inntil ganske nylig, da jeg fant ut om denne fetisjen min. At det at jeg ble hard når jentene ertet meg var en naturlig del av fetisjen, og at jeg ikke burde ha skamfølelse av den grunn. Da snudde noe i meg, og i dag er jeg veldig fornøyd som liten.

Men det å la andre definere min egen livskvalitet er noe jeg angrer mest på. Gi faen i disse kvinnfolka med sine krav. Finn heller noen som ser helheten i stedet for kun en pikk. Livet vil bli veldig mye bedre om man bare slipper opp. Vi får uansett ikke gjort noe med det.

Og sånn helt seriøst, trenger noen å snakke om slike ting, mann eller kvinne, så send meg gjerne en PM. Det er utfordringer ved å ha en liten penis, men ikke la det bli et problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sphere skrev:

De siste postene her tok meg tilbake, må jeg si. Kjenner meg igjen, og tungt å lese. For min del gikk garderobekulturen helt fint inntil et par jenter kom inn i garderoben, og hørte en av gutta rope til meg at jeg fikk skynde meg å gjemme den lille tissen min. Da de så den bittelille bulen på håndkleet var det gjort. Jeg hadde bare ledd av guttas garderobefleiping, og det førte vel til at det kun ble noen sjeldne kommentarer. De gjorde aldri vondt. Men da jentene startet... Jeg var veldig sent utviklet også. Jeg beit tenna sammen, og til slutt fikk jeg til en form for aksept. Og det trodde jeg at jeg hadde kontroll på inntil ganske nylig, da jeg fant ut om denne fetisjen min. At det at jeg ble hard når jentene ertet meg var en naturlig del av fetisjen, og at jeg ikke burde ha skamfølelse av den grunn. Da snudde noe i meg, og i dag er jeg veldig fornøyd som liten.

Men det å la andre definere min egen livskvalitet er noe jeg angrer mest på. Gi faen i disse kvinnfolka med sine krav. Finn heller noen som ser helheten i stedet for kun en pikk. Livet vil bli veldig mye bedre om man bare slipper opp. Vi får uansett ikke gjort noe med det.

Og sånn helt seriøst, trenger noen å snakke om slike ting, mann eller kvinne, så send meg gjerne en PM. Det er utfordringer ved å ha en liten penis, men ikke la det bli et problem.

Trist å høre at du og @revidert_utkast opplevde garderoben slik. Jeg fikk aldri noen kommentarer i garderoben, til tross for jeg ikke er en shower. I garderoben med gutta brydde jeg meg fint lite, selv da alle begynte å dusje med boxere. Det var kun meg og en annen som dusjet uten. Kan jo være at jeg har blitt baksnakket, hvem vet, har i hvertfall ikke hørt noe rett opp i ansiktet. Angsten min har vel heller kommet av det inntrykket at større faktisk er bedre, sånn rent fysisk. At jeg alltid vil være underlegen. Må bare akseptere det og gi slipp på denne besettelsen på at jeg har et handicap. Kommer ingenting godt ut av det. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, revidert_utkast skrev:

C'est la vie..., ja det har tatt på ganske bra.  Ang å snakke mer, hva tenkte du på?

 

 

Tenkte om du har lyst til å snakke om det men finner det vanskelig å fortelle til folk du kjenner kan det kanskje hjelpe å prate med noen andre og få litt inspill, og det kan være lettere når det er anonymt på pm :)  Bare hvis du vil. Tenkte jeg bare skulle tilby :) 

Anonymkode: 1c599...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist å høre at du og @revidert_utkast opplevde garderoben slik. Jeg fikk aldri noen kommentarer i garderoben, til tross for jeg ikke er en shower. I garderoben med gutta brydde jeg meg fint lite, selv da alle begynte å dusje med boxere. Det var kun meg og en annen som dusjet uten. Kan jo være at jeg har blitt baksnakket, hvem vet, har i hvertfall ikke hørt noe rett opp i ansiktet. Angsten min har vel heller kommet av det inntrykket at større faktisk er bedre, sånn rent fysisk. At jeg alltid vil være underlegen. Må bare akseptere det og gi slipp på denne besettelsen på at jeg har et handicap. Kommer ingenting godt ut av det. 

Anonymkode: 47496...706

Håper ikke det inntrykket er noe som kommer fra dette forumet, mye av det som skrives her inne om størrelser er tøys og ingen kan uttale seg på vegne av alle kvinner, slik noen menn (faktisk) ser ut til å gjøre relativt ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...