Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

 Snittet blir ofte oppgitt til 14-15cm,det siste nå er vel 13,1 cm (yeah right!)uansett...dette stemmer ikke!Jeg vet det ikke stemmer,og jeg har svært gode grunner for å si det.Selv er jeg utstyrt med en penis på 13.5-14 cm og ca 12cm i omkrets(korrekt målt,og jeg værken over,eller underdriver)..altså helt "gjennomsnittlig" men jeg begynte å ane uråd da jeg ved en tilfeldighet fikk høre at ei jeg hadde rota med hadde omtalt meg som "kjekk og grei...men liten pikk! "Først ble jeg skuffet og litt nedfor,ikke minst fordi hun faktisk hadde fortalt dette til andre (og tro meg,det gjør mange kvinner!Spesielt hvis den er "liten" )har jeg senere fått erfare! Men så begynte jeg å tenke...:jøss,det var da litt rart..jeg visste jo at hun hadde endel erfaring,og hun burde da vite at min er helt normal og gjennomsnittlig??jaja,hun er vel bare tillfeldigvis godt vandt tenkte jeg ,men klarte liksom ikke helt å slå meg til ro med det !Var hun virkelig bare godt vandt ?Hva mener andre andre jenter?Jeg måtte rett å slett finne det ut !
Det er da jeg begynner å aktivt søke svar ang min størrelse,både fra tidligere og nye "erobringer",men jeg skjønte at det måtte litt sofistikerte,og sikkert litt på "kanten" metoder til for å få et ærlig svar (NEI, det funker ikke at du som mann spør jenta om :"du...hva syns du om størrelsen min?")Jeg vil ikke si noe om metodene vi brukte,men kort fortalt så alierte jeg meg med min veldig gode veninne,som også er min nabo.Vi er kun veldig gode venner og har holdt sammen i alle år,og deler det meste.Uansett...med hennes listighet og "jenteprat"gikk det stort sett greit å "fiske" fram svarene jeg lurte på ..med mange trengte man ikke være spesielt listig heller,mens kun et fåtall lyktes det ikke ,å få en uttalelse fra (Forsåvidt all ære til dere som ikke vil sladdre om sånt)Det lykktes iallefall å få svar fra 62 kvinner i alderen 23-45 år!De to mest interessante temaene vi søkte svar på,var naturligvis min størrelse,"rangering" i forhold til andre menn,og kvinnenes erfaringsnivå(antall parnere o.s.v) Kvinnene hadde hatt alt fra  4-ca 100 partnere....Det mest typiske lå nok på 15-30 partnere.Så til svarene :60 av 62 mente jeg hadde liten penis,og mange av dem mente sågar at den var veldig liten!et lite fåtall av dem sa det forresten direkte til meg også,men det er sjelden kost(gapskratt og umidelbar utkastelse opplevde jeg ikke,men at noen "trakk" på smilbåndet..ja).Det var også en forbausende enighet om at min var enten DEN minste,eller en av dem minste dem har hatt !Kun 2 av 62 mente den var ganske normal,men også de mente den var mindre enn hva dem var vandt med ...ikke uventet var dette di to med minst erfaring!Nå skal det riktignok sies at selv om dem mente den var liten,så var det ikke alle som mente det var veldig viktig eller veldig negativt...og et par stykker foretrakk faktisk en liten penis...men JA,for dem aller fleste var det definitivt negativt!For ordens skyld legger jeg til at jeg går for å være ganske kjekk,har ingen problemer med å sjekke opp jenter...iallefall ikke før dem vet hva jeg har i buksa ;) ingen ereksjonsproblemer,slank,og 181 cm høy som for øvrig er det norske gjennomsnittet på norske menn(nevner det som et apropo,siden ingen mente jeg var lav/veldig lav!)Konklusjon : Siden jeg kommer så "dårlig" ut ,så finner jeg det komplett umulig at gjennnomsnittspenisen er 13-14cm!Det er ikke statisisk mulig at alle disse kvinnene har hatt menn der så å si alle har vært større en meg,og det såkalte gjennomsnittet...altså må gjennomsnittet være mer!dvs.. jeg VET det er mer,og jeg tror det er ganske mye mer.jeg mener det mest sannsynlig ligger på 16-18 cm ,først da kan det begynne å stemme at jeg kommer så dårlig ut.Men kan 3-4 cm bety så mye da vil mange spørre...er det så stor forskjell på f.eks 13 og 17cm?? Ja,det er stor forskjell..Ser man det i perspektiv,så utgjør det den samme relative forskjellen som det gjør på en person på 130cm og 170cm...eller med andre ord: et barn og en voksen !

Som dere har skjønt så trekker jeg de såkalte seriøse undersøkelsene i tvil,eller for å si det rett ut:Jeg vet det er tull!Så hvorfor publiserer man såkalte"seriøse"undersøkelser om at snittet er så lavt ?Svaret er naturligvis at alle tjener på det.Man vet hvor mye dette betyr for menn ,og man ønsker å berolige..uansett hva snittet måtte være,vil ca 50% være under,derfor ønske man å favne om flest mulig...man ønsker selvsagt ikke å fylle helsekøene med personer som har psykiske lidelser,og eller vil ha penisoperasjon (jaja,de som driver med den slags ønsker vel kanskje det,men de har vel nok å gjøre uansett) iallefall ønske ikke samfunnet som helhet det....helt forståelig,og sikkert smart tenkt.
Noen av "penis undersøkelsene" står kondomprodusenter bak,og de har selvsagt også en interesse av at flest mulig er trygge på seg selv og sin seksualitet,da det fører til at man har mer sex som igjen fører til økt salg av kondomer!kort sagt :dem små føler seg normale,dem gjennonsnittlige føler seg store osv.Så finnes det selvsagt en grense på hvor langt ned dem kan gå uten å vekke alt for mye misstanke,og det er vel nettopp på den grensen de opererer.Når det er sagt så vet vi vel alle at på diskusjonsfora som dette er det mange menn/gutter som fortviler over sin "lille" penis på 11,12,13,14cm(og større) og det er nok ikke helt uten grunn!De vet ,eller iallefall misstenker innerst inne at dem er små i forhold til ndre menn.Vi ser også når dette tema kommer opp i forum som er mer rettet mot kvinner,at peniser på 12-15 cm ikke blir tilgodesett med så veldig mye ære og entusiasme for å si det mildt! Ja man skal lese slike fora med en "klype salt",men jeg har registrert at flere har stusset over at gjennomsnittet skal være så lavt,både på forum og i den virkelig verden.Nå tror jeg imidlertid at de fleste kvinner er fornøyd med dem fleste menn og gjennomsnittet,men det skyldes altså at snittet faktisk er en god del mer en den "hvite løgnen" man blir servert!
Som en god sammenligning vil jeg trekke frem menns høyde,som også er en ting mange har komplekser for,men tror knapt jeg har hørt noen har komplekser fordi dem er 180 cm..ei heller registrert at kvinner syns dette blir for smått/lavt.Man kunne jo selvsagt kommet med "undersøkelser" som sier at den norske mannen er 160 cm ...eller 159.7 cm (så det skal virke skikkelig gjennomført)sånn for å favne dem aller fleste mener jeg :) Men her operer man med riktige tall,rett å slett fordi noe annet ville bli avslørt ganske lett...med erigerte peniser er det litt vanskeligere...spesielt når alle vil,og holder hardnakket på at snittet skal være lavest mulig,slik at egen penis fremstår så stor som mulig i forhold til gjennomsnittet! Men det er helt forståelig ;) Jeg var slik lenge selv,men har insett realitetene!

Så hva syns jeg om denne "hvite løgnen"?Vel..Det har vel endel godt ved seg,men det kan også føre til endel uheldig,og direkte ødeleggende hendelser for en mann(les avvisning,sladder,kun 1 date og latterliggjøring).Jeg har ved flere anledninger lest på "type" seksualrådgivnings forum og "legen svarer" forum, at professjonelle folk svarer (trøster) menn med liten penis ,og sier at normalen er 10-20cm! ehhh..ja ok(jau..å d e jo flott det)
Det dummeste jeg har sett er vel imidlertid "tåpen" Haakon Aars som forsøkte å trøste en voksen mann som hadde en penis på 11 cm! Mannen visste og hadde smertelig erfart at han hadde en veldig liten penis,og var mest interesert i svar ang operasjon...hvorpå Aars svarer : "11cm er slett ingen liten penis" og gjennomsnittet var visstnok plutselig bare ca 12cm..Nice try Aars !Vel vel...denne mannen var godt voksen,og visste utmerket godt hvor landet lå,men for unge og eller uerfarene menn kan dette være litt mer skummelt! Mitt råd : Vær uhyre forsiktig før du begynner å "vifte" med din 10-11 cm penis i den tro at den er helt vanlig og normal,spesielt hvis du bor på et sted der "alle kjenner alle" for som jeg har sagt:Jenter prater,og de prater høyt..enten dem er 20,30 eller 40 år,(det gjelder selvsagt ikke absolutt alle)men naturligvis er du en av dem siste som får vite det!Finn ei du virkelig stoler på,og hvor det er virkelige følelser i bildet..da er sjansen større for at du slipper unna(iallefall fram til det eventuelt blir slutt)ønsker du å eksprimentere,så gjør for guds skyld det med noen langt unna ditt daglige bosted !Jeg kan sikkert virke brutal og støtende nå,men desverre kan realitetene og følgene være enda værre!

Jeg er ikke bitter over at jeg har liten penis,ei heller at de aller fleste jenter syns den er liten og det skyldes det enkle faktum at den faktisk er liten.Jeg er kanskje litt bitter,eller mer forbannet over kvinners til dels ondsinnede sladder og latterliggjøring av menn med liten penis,som jeg vet skjer i ganske stor utstrekning...og dette gjelder ikke først å fremst meg!men på den annen side har det hjulpet med til å finne svaret på det jeg lurte på!I dag er jeg gift med verdens herligste jente og har 2 flotte barn :) Hun er forøvrig helt uvitende om mitt tidligere "forskningsprojekt".Om hun syns jeg har liten penis? vel ...som hun har sagt :Den er vel ikke direkte stor,men jeg liker den uansett.Hun har hatt 3 ekser,og jeg må innrømme at jeg har spurt hvordan dem var utstyrt i forhold til meg ?Hun lurte på om det var så viktig,og hvorfor jeg lurte på det! Jeg sa :nei...bare nyskjerrig,og jeg tåler å høre svaret!Så hun svarte da :Den ene var visstnok alt for stor,dem 2 andre var "noe" større som hun så diplomatisk uttrykte det...hennes one nights og andre erobringer har jeg ikke spurt om,men jeg vet nok svaret ;)

Så gutter og menn 13-15cm kan absolutt funke det,men noe gjennomsnitt er det absolutt ikke .No way!

Endret av Kenneth39
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orket ikke lese hele livshistorien, dessverre, men alt jeg kan si er at alt er individuelt. Og husk at dersom du har liten tiss er det flere måter å glede en kvinne på. Ikke alle vil være enig i det, selvsagt, men det gjelder for mange. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PassionatePatti skrev:

Orket ikke lese hele livshistorien, dessverre, men alt jeg kan si er at alt er individuelt. Og husk at dersom du har liten tiss er det flere måter å glede en kvinne på. Ikke alle vil være enig i det, selvsagt, men det gjelder for mange. 

Som hva da?

Kjøpe dyre gaver? Ta henne med på kjendisfest?

Anonymkode: e105e...3e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som hva da?

Kjøpe dyre gaver? Ta henne med på kjendisfest?

Anonymkode: e105e...3e2

Det er sikkert hyggelig, men jeg tenkte mer på at menn, på likhet med kvinner, har noe som heter fringre og tunge. xD

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som hva da?

Kjøpe dyre gaver? Ta henne med på kjendisfest?

Anonymkode: e105e...3e2

:daane:

Anonymkode: 6264a...1a0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kenneth39 skrev:

Så gutter og menn 13-15cm kan absolutt funke det,

Av alt det du skrev var dette det mest fornuftige.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske urovekkende og sårende at så mange kvinner velger å såre menn på det området.. Vi menn snakker aldri nedlatende om kvinner med mindre bryster og "større" underliv. Har i hvertfall aldri opplevd det, men sier vel litt om at kvinnfolk er egentlig en mer kynisk rase enn menn er, og det er bare sånn det er. :)

Misunner i grunn homofile menn, ikke rart dem har et bedre seksual liv en andre legninger ^^

Anonymkode: 7cd09...049

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men til mannen som skrev her,du har helt rett...Jeg har heller aldri hørt menn snakke slik om kvinner !Riktignok kan endel menn være generelt mer grisete i språkbruken,men det er ikke den samme baksnakkingen og latterliggjøringen av veldig private ting som kvinner bedriver.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske urovekkende og sårende at så mange kvinner velger å såre menn på det området.. Vi menn snakker aldri nedlatende om kvinner med mindre bryster og "større" underliv. Har i hvertfall aldri opplevd det, men sier vel litt om at kvinnfolk er egentlig en mer kynisk rase enn menn er, og det er bare sånn det er. :)

Misunner i grunn homofile menn, ikke rart dem har et bedre seksual liv en andre legninger ^^

Anonymkode: 7cd09...049

Heh.. Jo, mange menn (seff ikke alle, akkurat som at ikke ALLE kvinner snakker nedsettende om menns utstyr) snakker nedsettende om kvinners kropper, både små bryster, "feil" underliv, for store lår, mage osv osv osv.. 
Så her går det nok veldig begge veier. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Heh.. Jo, mange menn (seff ikke alle, akkurat som at ikke ALLE kvinner snakker nedsettende om menns utstyr) snakker nedsettende om kvinners kropper, både små bryster, "feil" underliv, for store lår, mage osv osv osv.. 
Så her går det nok veldig begge veier. 

Feil underliv?? jo altså....hvis denne kvinnen viser seg å være mann,og faktisk har en penis,så ville nok en del menn kunne klaget på feil underliv ,men jeg har aldri opplevd at menn har snakket detaljert om kvinners underliv og hengt henne ut.At man snakker om kvinners utseende og kropper er nok sant,men det er jo helt gjensidig ikke sant ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hjelper lite å diskutere dette.Kvinner er eksperter på å være offer ! F.eks ..om en mann er utro,så er han en jævla drittsekk! Om kvinnen er utro,så er det også fordi mannen er en jævla drittsekk .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Feil underliv?? jo altså....hvis denne kvinnen viser seg å være mann,og faktisk har en penis,så ville nok en del menn kunne klaget på feil underliv ,men jeg har aldri opplevd at menn har snakket detaljert om kvinners underliv og hengt henne ut.At man snakker om kvinners utseende og kropper er nok sant,men det er jo helt gjensidig ikke sant ? 

legg merke til " " rundt feil.. :P Jeg sliter med dysleksi, så fant ikke et bedre ord mens jeg skrev. 
jeg har opplevd flere ganger, at mannfolk sitter å rakker ned på kjønnet til kvinner de har hatt seg med.. enten er det for lange lepper, eller for korte, eller innerleppene er for store osv osv.. det skjer, ofte. 

Jeg kjenner også flere kvinner som syns skjønnet deres er stygt, fordi de har hørt fra en ellerannen de har hatt seg med, at det ikke er "riktig" eller at de har sett finere osv.. 

Så å si at mannfolk ALDRI rakker ned på kvinners skjønn/bryster.. haha. hvorfor tror dere jenter tar brystforstørrelser? Det er ikke BARE fordi kvinner får bedre selvtilit av det, det er ofte fordi mannfolk en ellerannen gang har kommentert at dem er for små, eller de har sett litt for lenge på større osv osv.. :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kenneth39 skrev:

Men det hjelper lite å diskutere dette.Kvinner er eksperter på å være offer ! F.eks ..om en mann er utro,så er han en jævla drittsekk! Om kvinnen er utro,så er det også fordi mannen er en jævla drittsekk .

Så et nytter ikke å diskutere at både kvinner og menn snakker negativt om det andre kjønnet? :P betyr ikke det at begge er drittsekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kattepusen skrev:

legg merke til " " rundt feil.. :P Jeg sliter med dysleksi, så fant ikke et bedre ord mens jeg skrev. 
jeg har opplevd flere ganger, at mannfolk sitter å rakker ned på kjønnet til kvinner de har hatt seg med.. enten er det for lange lepper, eller for korte, eller innerleppene er for store osv osv.. det skjer, ofte. 

Jeg kjenner også flere kvinner som syns skjønnet deres er stygt, fordi de har hørt fra en ellerannen de har hatt seg med, at det ikke er "riktig" eller at de har sett finere osv.. 

Så å si at mannfolk ALDRI rakker ned på kvinners skjønn/bryster.. haha. hvorfor tror dere jenter tar brystforstørrelser? Det er ikke BARE fordi kvinner får bedre selvtilit av det, det er ofte fordi mannfolk en ellerannen gang har kommentert at dem er for små, eller de har sett litt for lenge på større osv osv.. :P

"jeg har opplevd flere ganger, at mannfolk sitter å rakker ned på kjønnet til kvinner de har hatt seg med.. enten er det for lange lepper, eller for korte, eller innerleppene er for store osv osv.. det skjer, ofte" For å være helt ærlig så tror jeg du sitter å juger.Jeg er snart 40 år,og jeg har vært på en del guttefester...Aldri hørt noe i nærheten av det du beskriver! Jeg tror du dikter opp historier for lettere å legitimere at mange av dere kvinner henger ut menn med liten penis !

Endret av Kenneth39
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kenneth39 skrev:

"jeg har opplevd flere ganger, at mannfolk sitter å rakker ned på kjønnet til kvinner de har hatt seg med.. enten er det for lange lepper, eller for korte, eller innerleppene er for store osv osv.. det skjer, ofte" For å være helt ærlig så tror jeg du sitter å juger.Jeg er snart 40 år,og jeg har vært på en del guttefester...Aldri hørt noe i nærheten av det du beskriver! 

Og hva skulle være grunnen til å lyve?

Jeg er 36, så har vært på min del fester jeg også.. både vanilje, og kinky. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Og hva skulle være grunnen til å lyve?

Jeg er 36, så har vært på min del fester jeg også.. både vanilje, og kinky. 

Ja grunnen føyde jeg til på mitt forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PassionatePatti skrev:

Orket ikke lese hele livshistorien, dessverre, men alt jeg kan si er at alt er individuelt. Og husk at dersom du har liten tiss er det flere måter å glede en kvinne på. Ikke alle vil være enig i det, selvsagt, men det gjelder for mange. 

For å være politisk korrekt burde det stått at det er flere måter å glede en person på. 

At du skriver kvinne er veldig støtende dersom trådstarter eller kvinne er homofile.

Anonymkode: 856d6...9b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å være politisk korrekt burde det stått at det er flere måter å glede en person på. 

At du skriver kvinne er veldig støtende dersom trådstarter eller kvinne er homofile.

Anonymkode: 856d6...9b2

Sant, men jeg gidder ikke å være politisk korrekt. Er så altfor mange som er det allerede. xD

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kenneth39 skrev:

"jeg har opplevd flere ganger, at mannfolk sitter å rakker ned på kjønnet til kvinner de har hatt seg med.. enten er det for lange lepper, eller for korte, eller innerleppene er for store osv osv.. det skjer, ofte" For å være helt ærlig så tror jeg du sitter å juger.Jeg er snart 40 år,og jeg har vært på en del guttefester...Aldri hørt noe i nærheten av det du beskriver! Jeg tror du dikter opp historier for lettere å legitimere at mange av dere kvinner henger ut menn med liten penis !

Jeg har samme erfaring som deg. Oppdaget underlivshysteriet her inne på KG, men har aldri hørt folk diskutere kvinneunderliv ellers. Jeg visste ikke at det var så mange varianter heller, til tross for at jeg har dusjet med hundrevis av nakne damer. Faktisk er det ikke ofte peniser blir diskutert heller, og de sjeldne gangene det har vært tema var det fordi den var for stor (=au!)  eller ekstremt liten (-mikropenis). Nå snakker jeg bare om vanlige fester, har ikke erfart sex-fester...

Anonymkode: 0cb61...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...