Gå til innhold

Hvor er det varmt men ikke for varmt i januar - med baby?


Gjest Sisti

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er også grunnen til at så mange poster som AB, de orker ikke dritten som blir slengt automatisk uansett hva man spør om.

?? De får da akkurat samme "drittsvar" om de poster anonymt eller under pseudonym? Mener du at de poster anonymt og ikke leser svara? 

Anonymkode: 48f48...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

?? De får da akkurat samme "drittsvar" om de poster anonymt eller under pseudonym? Mener du at de poster anonymt og ikke leser svara? 

Anonymkode: 48f48...772

Jeg angrer faktisk på at jeg ikke stilte spørsmålet anonymt, jeg syns ikke det er noe kjekt å få brukernavnet mitt stemplet som negativ og kravstor og hva det enn er disse gretne brukerne fikk for seg. Med brukernavn er det lettere å få "stalkere" som etterhvert holder imot deg de "håpløse" spørsmålene man har stilt. Har vært der for å si det sånn! Skifter derfor brukernavn jevnlig, men nå bruker jeg kg bare mindre og mindre. Tenkte at spørsmål om reisemål måtte være trygt, men neida, tydelig at noen tok seg nær av dette også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Jeg angrer faktisk på at jeg ikke stilte spørsmålet anonymt, jeg syns ikke det er noe kjekt å få brukernavnet mitt stemplet som negativ og kravstor og hva det enn er disse gretne brukerne fikk for seg. Med brukernavn er det lettere å få "stalkere" som etterhvert holder imot deg de "håpløse" spørsmålene man har stilt. Har vært der for å si det sånn! Skifter derfor brukernavn jevnlig,

Jeg har ikke merket meg navnet på en eneste bruker på KG; jeg vet ikke den ting i verden som interesserer meg mindre enn "personer" på dette forumet. Men det er klart, fins det mer eller mindre psykiatriske kasus som oppfører seg som du beskriver, stiller saken seg annerledes. Takk for svar!

Anonymkode: 48f48...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...