Gå til innhold

Hadde du til å gitt kompliment mann i dameklær......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, LiseTV skrev:

Jeg vil ikke som damekledd ha komplimang.  Jeg liker å vere anonym dame som ikke skiller seg ut.

Man kan si man ser ut som en dame, men de aller fleste ser en mann som ser ut som en dame. Ikke bare utseende, men holdning og måte å bevege seg på/stå på. Man ser fremdeles lett at Andreja Pejic har vært mann. 

Anonymkode: b2bda...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herlighet! NEI, aldri.

Det peneste jeg skulle sagt var at han bør søke hjelp

Anonymkode: 901e8...fa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var snakk om en kompis som bare hadde kledd seg ut for anledningen, eller en cross-dresser, kunne jeg godt det. Men dersom det var snakk om noen som tror de er "fanget i feil kropp", syns jeg det blir feil å mate vrangforestillingene til noen som har en nokså alvorlig psykisk lidelse.

Anonymkode: e4c41...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan si man ser ut som en dame, men de aller fleste ser en mann som ser ut som en dame. Ikke bare utseende, men holdning og måte å bevege seg på/stå på. Man ser fremdeles lett at Andreja Pejic har vært mann. 

Anonymkode: b2bda...d85

Har vert ute som dame mange ganger og har blitt godtatt som dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke for vane å gi komplimenter til folk jeg tilfeldigvis treffer på, så mest sannsynlig hadde jeg ikke sagt noe. Hadde jeg kommet i snakk med personen og situasjonen ble sånn at det falt naturlig å gi et kompliment så hadde jeg nok gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herlighet! NEI, aldri.

Det peneste jeg skulle sagt var at han bør søke hjelp

Anonymkode: 901e8...fa4

:troest:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var snakk om en kompis som bare hadde kledd seg ut for anledningen, eller en cross-dresser, kunne jeg godt det. Men dersom det var snakk om noen som tror de er "fanget i feil kropp", syns jeg det blir feil å mate vrangforestillingene til noen som har en nokså alvorlig psykisk lidelse.

Anonymkode: e4c41...acc

:troest:

Anonymkode: 67638...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:troest:

:troest:

Anonymkode: 67638...a7a

Sånn går det når man egentlig ikke har noen mulighet til å argumentere tilbake. Takk! 

Tar det som en kompliment :)

Anonymkode: 901e8...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...