Gå til innhold

Pizza Gate


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for avsporinger. Minner om at kommentarer til modereringen tas på PM eller Ris og Ros.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

https://www.washingtonpost.com/news/rampage/wp/2016/12/28/americans-especially-but-not-exclusively-trump-voters-believe-crazy-wrong-things/?postshare=291482959358568&tid=ss_tw&utm_term=.243bcfde3db0

46% av Trump-velgere tror på Pizzagate. Får håpe Trump uttaler seg om dette. Det er den eneste muligheten man har for å sette disse svina bak lås og slå.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Og alle med et minimum av historiekunnskaper vet hvor sosialdemokratiet kommer fra. Det er bare en litt mer spiselig utgave av kommunisme.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Jeg driter da en lang helvete i hvor det kommer fra. Jeg forholder meg til sosialdemokratiet som det er i dag.

Men hvis du først skal komme med svada så kan du jo heller si at sosialdemokratiet er en kombinasjon mellom kommunisme og kapitalisme. Det tar det beste fra begge og kombinerer det til en større og bedre helhet. Men det er uansett irrelevant. Det blir som å si at det er galt å være menneske fordi vi stammer fra amøber. Hva så om vi stammer fra et eller annet? Vi er mennesker i dag, og det er det som teller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2016 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Virkeligheten har motbevist disse forskerne gjennom flere tiår. 

Alle prediksjoner og prognoser de har kommet med har konsekvent vist seg å være feil.

Miljøbevegelsen bærer mer og mer preg av å være en religiøs organisasjon, hvor "forskerne" er prester.

Anonymkode: b22c1...765

Du mener altså at alle fagpersonene innenfor et fagfelt tar feil? Hvis det stemmer, hvordan kan det da ha seg at alle anerkjente vitenskapelige organisasjoner aksepterer menneskeskapt global oppvarming? Tar både NASA, AAAS, Royal Society, de nasjonale vitenskapsakademiene, AGU, og journaler som Nature og Science Magazine feil altså?

Prediksjoner og prognoser har slett ikke vist seg å være feil. Å påstå det vitner om manglende kunnskap om hva det handler om.

Jeg driter i miljøbevegelsen. Jeg forholder meg til ekspertenes (forskernes) uttalelser. Det er rimelig patetisk å påstå at man vet mer om dette enn de som forsker på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Du mener vel kjettere? Du kunne like gjerne ha brukt det ordet. Det du står for er religion, ikke vitenskap. Således er det igrunn du som benekter vitenskap.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Det er ikke jeg som påstår at alle anerkjente vitenskapelige organisasjoner tar feil. NASA, AAAS, Royal Society, de nasjonale vitenskapsakademiene, AGU, og journaler som Nature og Science Magazine tar feil altså?

På 9.12.2016 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Du har ikke så veldig stor evne til introspeksjon, tror jeg. Rasismeanklagene dine går igjen i nesten hvert eneste innlegg du skriver. Det er VELDIG lett å se at du er ildrød, ikke bare i fjeset.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

En ildrød tilhenger av privat eierskap og næringsliv? Det må du nesten forklare nærmere.

På 10.12.2016 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Disse homo-/pedo-greiene er hva "debattantene" 'jabx' og 'studerende' syns er helt greit og ikke finner noe som helst unormalt med. Man kan jo bare undre seg over hva som er grunnen til det.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Hva har en tilfeldig video med et humorband med saken å gjøre? Jeg skjønner jo at du er fullstendig humørløs, men når det står en fyr med maske på en scene og drar vitser så er det ikke akkurat noe jeg tar så veldig seriøst.

På 10.12.2016 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Enda flere homo/pedoer som åpenlyst forteller oss at de liker barn (merk t-skjorta).

ON22AY.png

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Et kjapt søk viser at L'Enfant er et band. Men la ikke fakta forstyrre deg. Det har du jo aldri gjort.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.washingtonpost.com/news/rampage/wp/2016/12/28/americans-especially-but-not-exclusively-trump-voters-believe-crazy-wrong-things/?postshare=291482959358568&tid=ss_tw&utm_term=.243bcfde3db0

46% av Trump-velgere tror på Pizzagate. Får håpe Trump uttaler seg om dette. Det er den eneste muligheten man har for å sette disse svina bak lås og slå.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Trump er jo god venn med overgrepssiktede Epstein, og var ofte med på hans "Lolita Express". Trump sa også at han var på fester hos Epstein der det var "veldig unge jenter".

Trump er med på pedoringen skjønner du vel! Husk at han faktisk også er tiltalt for voldtekt av småjenter. Selvsagt holder han kjeft om noe han selv er involvert i.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Du mener vel kjettere? Du kunne like gjerne ha brukt det ordet. Det du står for er religion, ikke vitenskap. Således er det igrunn du som benekter vitenskap.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Beklager, men det er ikke jeg som påstår at alle forskerne og alle anerkjente vitenskapelige organisasjoner tar feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Trump er jo god venn med overgrepssiktede Epstein, og var ofte med på hans "Lolita Express". Trump sa også at han var på fester hos Epstein der det var "veldig unge jenter".

Trump er med på pedoringen skjønner du vel! Husk at han faktisk også er tiltalt for voldtekt av småjenter. Selvsagt holder han kjeft om noe han selv er involvert i.

Hehe, du. Slik jeg har forstått det var han 1 gang på øyen, og da spiste han middag med Epstein.

Hillary har vært der minst 6 ganger, og Bill Clinton har vært der minst 20 ganger.

Hva synes du om det, kjære Jabx?

Anonymkode: 85f7f...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2016 den 22.39, jabx skrev:

... sosialdemokratiet er en kombinasjon mellom kommunisme og kapitalisme.

Eksakt

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2016 den 22.50, jabx skrev:

Et kjapt søk viser at L'Enfant er et band. Men la ikke fakta forstyrre deg. Det har du jo aldri gjort.

Det er en referanse til en kafé, noe en skulle tro tweetsene ved siden av der var en grei indikasjon på.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2016 den 22.52, jabx skrev:

Trump er jo god venn med overgrepssiktede Epstein, og var ofte med på hans "Lolita Express". Trump sa også at han var på fester hos Epstein der det var "veldig unge jenter".

Joda, jeg skal ikke si noe på den. Det kan hende jeg tar feil om Trump, men magefølelsen forteller meg at han ønsker å ta rotta på disse menneskene som han har observert fra innsiden i en årrekke.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

På 28.12.2016 den 22.52, jabx skrev:

Trump er jo god venn med overgrepssiktede Epstein, og var ofte med på hans "Lolita Express". Trump sa også at han var på fester hos Epstein der det var "veldig unge jenter".

Joda, jeg skal ikke si noe på den. Det kan hende jeg tar feil om Trump, men magefølelsen forteller meg at han ønsker å ta rotta på disse menneskene som han har observert fra innsiden i en årrekke.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

 

Det er forskjell på å sikle etter unge jenter, og å misbruke og drepe små barn. Om bare en brøkdel av det som er rullet opp er noe i, så er det ekstremt alvorlige ting som skjer, og Trump er ikke en del av dette! Skal være med på at mannen er både mannsjåvinistisk og litt "gammel gris", men derifra til pedofili og drap er det langt!

Anonymkode: 7272a...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å sikle etter unge jenter, og å misbruke og drepe små barn. Om bare en brøkdel av det som er rullet opp er noe i, så er det ekstremt alvorlige ting som skjer, og Trump er ikke en del av dette! Skal være med på at mannen er både mannsjåvinistisk og litt "gammel gris", men derifra til pedofili og drap er det langt!

Anonymkode: 7272a...a18

Selvfølgelig, men han har jo hengt med eliten i en årrekke, omgir seg med dem, bruker dem som rådgivere og utnevner dem til viktige posisjoner og lar barna sine gifte seg inn i familiene deres. Det er ikke bare Epstein det er snakk om her.

Anonymkode: 2bb5c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da FBI ønsket å etterforske Hillary Clinton, så klagde tilhengerne over at FBI "løp ærend for Trump" og det var liksom ikke måte på hvor forferdelig dette var. FBI ble vel stemplet som "løgnere" som forsøkte å slenge dritt mot Clinton og hennes algkamp. 

Men når amerikansk etteretning nå påstår at Russland viss nok har "hacket" det amerikanske valget, så påstår Clinton-tilhengrne at FBI og CIA har helt rett, og at de er noen andre sin feil at Clinton tapte valget. 

"cherry picking" blir dette kalt! Men så lenge man har noen andre å skylde på, så er vel "beviser" fullstendig likegyldig...

Anonymkode: 87e3c...4bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Wikileaks poster at ingen av de som jobber der har sykdommer som de kommer til å dø plutselig av, bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Anonymkode: 7272a...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens noen tror denne saken bare er et blaff, så mener en del andre at den kommer til "blow up".

Selv MSM har vansker med å holde seg unna pizzagate-saken nå.

Her er CBS med en detaljert "intro" fra i går, med en realitycheck og noen gode spørsmål og etterspør hvorfor ingen etterforsker dette. For mens vi hører om saken på alle kanter fra mainstream media så foregår det visst ingen "ordentlig" etterforskning.

CBS News Ben Swann does a "Reality Check" on Pizzagate

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Mens noen tror denne saken bare er et blaff, så mener en del andre at den kommer til "blow up".

Selv MSM har vansker med å holde seg unna pizzagate-saken nå.

Her er CBS med en detaljert "intro" fra i går, med en realitycheck og noen gode spørsmål og etterspør hvorfor ingen etterforsker dette. For mens vi hører om saken på alle kanter fra mainstream media så foregår det visst ingen "ordentlig" etterforskning.

CBS News Ben Swann does a "Reality Check" on Pizzagate

 

Endelig...og flaut at det eneste som ble rapportert i norsk media om dette var at det var "falske nyheter". Nå vet vi iallefall hvor selvstendig og intelligent norsk presse er.

Anonymkode: 7272a...a18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig...og flaut at det eneste som ble rapportert i norsk media om dette var at det var "falske nyheter". Nå vet vi iallefall hvor selvstendig og intelligent norsk presse er.

Anonymkode: 7272a...a18

:fnise:

 

Anonymkode: 85f7f...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...