Gå til innhold

Trenger tegnebretthjelp!


Aurelia

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg et tegnebrett, for å øve litt på tegning/designing, men også bilderedigering i Photoshop. 

Per nå står det mellom disse:

https://www.kjell.com/no/produkter/data-og-nettverk/datatilbehor/mus-og-pekeenheter/tegnebord-tegnepenner/wacom-intuos-draw-tegnebrett-152-x-95-mm-p61233

https://www.kjell.com/no/produkter/data-og-nettverk/datatilbehor/mus-og-pekeenheter/tegnebord-tegnepenner/wacom-intuos-art-tegnebrett-small-152x95-mm-p61234

Noen som har noen formening? Eller kanskje anbefaler andre? Frister litt med det at man kan zoome inn osv på selve brettet på den siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at prisforskjellen er så liten at du sikkert kan velge sistnevnte. Den du kikker på er "art" forresten. Den kommer som comic og photo også (og kanskje noen andre som jeg har glemt), hvor tegnebrettene er helt like men programvaren og tegneprogrammet som følger med varierer.

Anonymkode: 1a921...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på denne videoen:

 

Det finnes jo veldig mange bedre alternativer enn Intuos, men de er jo også dyre. Så det kommer an på hvor mye penger du vil bruke, og hva du skal bruke dette til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26/11/2016 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at prisforskjellen er så liten at du sikkert kan velge sistnevnte. Den du kikker på er "art" forresten. Den kommer som comic og photo også (og kanskje noen andre som jeg har glemt), hvor tegnebrettene er helt like men programvaren og tegneprogrammet som følger med varierer.

Anonymkode: 1a921...ee5

 

På 27/11/2016 den 20.47, stan skrev:

Ta en titt på denne videoen:

 

Det finnes jo veldig mange bedre alternativer enn Intuos, men de er jo også dyre. Så det kommer an på hvor mye penger du vil bruke, og hva du skal bruke dette til.

 

Takk for svar, begge to! Tror jeg går for "art" versjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Aurelia skrev:

 

Takk for svar, begge to! Tror jeg går for "art" versjonen :)

Jeg tenker jeg skal ha comic jeg :) og troor jeg vil ha den i medium i stedet for vanlig small.

Anonymkode: 1a921...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker jeg skal ha comic jeg :) og troor jeg vil ha den i medium i stedet for vanlig small.

Anonymkode: 1a921...ee5

Kult! 
Sikkert behagelig med medium, kan gjøre litt større bevegelser. Jeg er helt nybegynner så tør ikke legge så mye penger i det helt enda :fnise: Kanskje en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...