Gå til innhold

Stortingsvalget 2017


AnonymBruker

Valg  

127 stemmer

  1. 1. Hilket parti vil du stemme på ved Stortingsvalget 2017?

    • AP
      23
    • Høyre
      21
    • FRP
      37
    • Venstre
      7
    • KRF
      2
    • SV
      8
    • Rødt
      7
    • MDG
      3
    • Senterpariet
      7
    • Pensjonistpartiet
      2
    • De Kristne
      1
    • Annet parti
      9


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper du hun blir gjenvalgt?

Anonymkode: da2f1...696

Ja, men jeg kommer ikke til å gråte om hun mister jobben 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så usikker på hvem jeg skal stemme på 

Høyre eller FRP muligens.

Anonymkode: f4ca8...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2016 den 20.28, Testosteron skrev:

 FJa. Det blir regjeringsskifte, for den nåværende regjeringen opplever regjeringsslitasje. Jonas Gahr Støre kommer til å bli ny statsminister. 

Grøss! Det er selvsagt mulig, men får håpe vi slipper. At FrP går ut av regjeringen og godtar en borgerlig regjering uten dem, er en bedre mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MajorasMaske skrev:

FrP leder, viste ikke at det var så mange rasister på kg. :ohmy:

Den "vitsen" er utdødd. Om du er seriøs: Holdninger som dine førte til at Trump vant valget i USA. Hele rasist-argumentet som venstresiden har benyttet i så mange år er foreldet, (en god del) folk tar det ikke alvorlig lenger, med god grunn.

Endret av Leifern
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Leifern skrev:

Den "vitsen" er utdødd. Om du er seriøs: Holdninger som dine førte til at Trump vant valget i USA. Hele rasist-argumentet som venstresiden har benyttet i så mange år er foreldet, (en god del) folk tar det ikke alvorlig lenger, med god grunn.

Forskjellen mellom amerikansk politikk og norsk politikk var jo at folk som Trump ikke var valgt før nå. FrP og Høyre har jo allerede sittet i over tre år nå. Og lite får de til.

For øvrig er det ikke merkelig at det er så mange som har stemt FrP i denne KG-undersøkelsen. Det er mange blant de lysebrune politiske fangene her inne. 

Anonymkode: 10c58...28f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen mellom amerikansk politikk og norsk politikk var jo at folk som Trump ikke var valgt før nå. FrP og Høyre har jo allerede sittet i over tre år nå. Og lite får de til.

For øvrig er det ikke merkelig at det er så mange som har stemt FrP i denne KG-undersøkelsen. Det er mange blant de lysebrune politiske fangene her inne. 

Anonymkode: 10c58...28f

FrP fikk kun 16 % av stemmene i Norge, mens Trump fikk 46 % i USA. Et hav av forskjell. Høyre verken er eller har noen gang vært kontroversielt, på denne siden av år 1900.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Leifern skrev:

FrP fikk kun 16 % av stemmene i Norge, mens Trump fikk 46 % i USA. Et hav av forskjell. Høyre verken er eller har noen gang vært kontroversielt, på denne siden av år 1900.

Nettopp, derfor viser det jo skjevheten når over 35% stemmer FrP på dette forumet. Det er ikke representativt selv om de lysebrune tror det selv. 

Grunnen til at FrP er i regjering er på grunn av høyre og småpartiene, det er ingen annen grunn. Men det var vel viktigere å sikre sine politiske posisjoner enn å innfri politisk. Jeg gleder meg til å se FrP bli tatt for ennå flere løftebrudd, etterhvert som tiden går og det svelges ennå flere store kameler. 

Anonymkode: 10c58...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP er det beste partiet men de fikk bare 16 %. Om de hadde fått rent flertall ville de kunnet fikse mye, men. Å er de jo avhengige av støtte fra KrF/Venstre, de to største tullepartiene.

Anonymkode: 28892...a29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har glemt FI, det innlysende førstevalget for alle kvinner og mange menn.

Anonymkode: c8f04...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere har glemt FI, det innlysende førstevalget for alle kvinner og mange menn.

Anonymkode: c8f04...548

Hva er det?

Anonymkode: 28892...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi vil komme best ut med en sentrumskonstellasjon, enten inkludert med eller med støtte fra Venstre. FI er ikke aktuelt for stortingsvalg, men det er synd de ikke fikk tilstrekkelig oppslutning i Oslo ved forrige lokalvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Perikon skrev:

Jeg tror vi vil komme best ut med en sentrumskonstellasjon, enten inkludert med eller med støtte fra Venstre. FI er ikke aktuelt for stortingsvalg, men det er synd de ikke fikk tilstrekkelig oppslutning i Oslo ved forrige lokalvalg.

Venstre har ingen positiv innflytelse på noe som helst. De beste alternativene er enten rent flertall for Høyre og Frp, eller en mindretallsregjering fra Ap hvor man i hvert fall ikke er avhengig av støtte fra Venstre.

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Venstre vil kunne stå som en garantist for en god miljøpolitikk. Samtidig vil de kanskje ikke være like kompromissløse som MDG, eller SV utenfor regjering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre ikke det blir regjeringsskifte. Kommer selv til å stemme AP eller SV, men tror flyktningsituasjonen dessverre gjør at det fortsatt blir borgelig regjering.

Anonymkode: 3ca75...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2016 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Nettopp, derfor viser det jo skjevheten når over 35% stemmer FrP på dette forumet. Det er ikke representativt selv om de lysebrune tror det selv. 

Grunnen til at FrP er i regjering er på grunn av høyre og småpartiene, det er ingen annen grunn. Men det var vel viktigere å sikre sine politiske posisjoner enn å innfri politisk. Jeg gleder meg til å se FrP bli tatt for ennå flere løftebrudd, etterhvert som tiden går og det svelges ennå flere store kameler. 

Anonymkode: 10c58...28f

Hysj, la Frepperne få sin lille glede. De leder på KG, hurra for de 16stk som stemte!

Tror ikke tall og statistikk var en del av livets harde skole

Anonymkode: eed93...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...