Gå til innhold

Anja Johansen


Trude.lutt

Anbefalte innlegg

Ærlig talt! Lavrans er iKKE penere enn henne. Ikke i nærheten engang. Hun er naturlig pen, mens han er fjåsete og tilgjort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.3.2017 den 18.28, kattehviskeren skrev:

For en sutrete blogg. Dette innlegget om at "alt var så mye bedre i bergen for seks år siden" fikk jeg en veldig dårlig følelse av. Merkelig å være 26 eller hva hun er og glorifisere fortiden sin så til de grader. Og da var hun vel verken sammen med Lavrans eller hadde barn, jeg hadde blitt litt sur hvis jeg var han og leste noe sånt. Ikke helt trua på at det blir bryllup, merker jeg, hun virker jo ikke noe happy i det forholdet. (Dømt ut i fra bloggen!)

Hun blir 30 år i år... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
57 minutter siden, Pæddan skrev:

Ærlig talt! Lavrans er iKKE penere enn henne. Ikke i nærheten engang. Hun er naturlig pen, mens han er fjåsete og tilgjort. 

Uffa meg det var da voldsom til nedsabling av han Lavrans..........

Synes forøvrig de er pene begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Uffa meg det var da voldsom til nedsabling av han Lavrans..........

Synes forøvrig de er pene begge to. 

Det synes jeg og! Trodde dessuten det ikke var lov å diskutere utseende her inne, men det modereres visst kraftigere i noen tråder enn i andre... At voksne (?) folk bruker tiden sin på å diskutere hvem som er penest av Anja og Lavrans er helt bak mål... 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
19 minutter siden, Pås skrev:

Det synes jeg og! Trodde dessuten det ikke var lov å diskutere utseende her inne, men det modereres visst kraftigere i noen tråder enn i andre... At voksne (?) folk bruker tiden sin på å diskutere hvem som er penest av Anja og Lavrans er helt bak mål... 

For å si det sånn så håper jeg at de som diskuterer utseendet på folk ikke er voksne......flaut og usmakelig er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. mars 2017 den 10.45, Soeuh skrev:

Da får vi bare være enige om å være uenige. Det handler ikke om at jeg heller lytter til "bloggere" enn "fagfolk", men jeg syns ikke man skal få pepper for å kun oppgi en klesstørrelse. Hvis man ikke skal oppgi noe som andre kan føle seg dårligere av, så blir det et problem i seg selv.

Enig! Blir jo absurd om en ikke kan oppgi strørrelser i klærne en viser frem. Det det nevnes jo hovedinnlegget fordi de vet at det kommer til å dukke opp x-antall kommentar i feltet under ang. størrelsen uansett. Hva skulle de svart der isåfall? Ingen kommentar?

Og hva med sko størrelser. Er det er det ok? 

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Kjenner jeg blir litt provosert når jeg ser insta storyen til Anja idag. Hun er über nøye på å ikke vise ansiktet på sin egen datter for å beskytte. Men, det er helt greit å eksponere andre sin barn med fullt ansikt. Dobbeltmoralen lenge leve!!

(Å ja; jeg vet det bare er å unfollow!)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutthøna skrev:

Kjenner jeg blir litt provosert når jeg ser insta storyen til Anja idag. Hun er über nøye på å ikke vise ansiktet på sin egen datter for å beskytte. Men, det er helt greit å eksponere andre sin barn med fullt ansikt. Dobbeltmoralen lenge leve!!

(Å ja; jeg vet det bare er å unfollow!)

Dette er jo et valg som er opp til hver forelder og hvis det er greit for foreldrene til de barna så har hun vel ikke gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er drittlei av å se mer og mer til beina og skoene hennes på snap enn andre ting? 🙄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Hun burde seriøst lese seg opp på Forbrukerombudets oppdaterte rettningslinjer og følge dem. Veldig mye henvisning til blogginnlegg med annonseinnhold på snap/ig uten merking🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dame, virker reflektert og har opplevd livet på både godt og vondt.Synes hun skriver godt, er ærlig og virker faktisk ganske ålreit, så ser ikke helt at den kritikken hun får her inne er fortjent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Sirkustjukk
På 13. juni 2017 den 0.57, Sirkustjukk skrev:

Hun burde seriøst lese seg opp på Forbrukerombudets oppdaterte rettningslinjer og følge dem. Veldig mye henvisning til blogginnlegg med annonseinnhold på snap/ig uten merking🙄

Og plutselig har det blitt mye bedre og tydelig merking på SoMe!

Flink!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De er på forsiden av se og hør "datteren lagt i kunstig koma". 

Fikk ikke bladd noe i det, men var fristet til å kjøpe det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig måte for skjerming. Ingenting på blogg, men Se og hør kan få brette det ut.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, neiognei skrev:

Merkelig måte for skjerming. Ingenting på blogg, men Se og hør kan få brette det ut.

Ble sikkert tilbudt en liten sum penger som gjorde beslutningen enklere ;)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se og Hør casher nok ut et større beløp enn hva bloggen kan generere ja. Merkelig hvordan dette paret stadig klarer å holde seg selv "aktuelle" i media med diverse saker... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt stor respekt for at de har skjermet datteren, men dette synes jeg virkelig er lavmål. Å selge hennes sak/historie på forsiden av Se og Hør er IKKE skjermende, det hadde faktisk vært mer skjermende å skrive om det på en så liten blogg. 

Money talks, Johansen - ikke etiske verdier som du så gjerne liker å påstå. LAVMÅL!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke garantert at det er bilder av lille i Se og Hør, men at de snakker ut om hvor tøft det var. Lavrans virker mer åpen enn Anja, og de trenger cash... han har vært endel i Se og Hør i forbindelse med bla Farmen Kjendis. Forøvrig enig med @Vitulina 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bryllup: Lurer litt på hvorfor hun aldri har på seg forlovelsesringen på noen av bildene på SoMe?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...