Gå til innhold

Anja Johansen


Trude.lutt

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg føler jeg har gått glipp av noe jeg? Skjønner jo at noen får litt mer motgang enn andre, men hvorfor dele med resten av verdenen? Ikke vondt ment :) Men enten vil du dele eller så deler man ikke? eller har jeg missforstått?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Znorke blogg... Det er så ufattelig kjedelig å lese den bloggen at jeg holder meg unna! 

Klikket meg inn nå kun for å se, Joda, det går i sneakers fra hytt og pine, antrekk str s og xs (hva er poenget med å skrive i HVERT eneste innlegg at du bruker small/XS ??), litt treningspjatt, hvor deilig det er å være alene, ha litt savn og me-time. Litt bryllupspreik, men bare LITT. Skal ikke røpe seg for mye ang ditt og datt. Jeg sovnet nesten mens jeg scrollet. Til og med antrekksbildene gikk på repeat i ørten innlegg. Og det der må de "dra inn på kontoret" for å skrive ? Seriøst ?? Gud bedre for et lite givende bloggeliv ! 

Endret av Vikinggirl
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2017 den 9.35, Vikinggirl skrev:

Znorke blogg... Det er så ufattelig kjedelig å lese den bloggen at jeg holder meg unna! 

Klikket meg inn nå kun for å se, Joda, det går i sneakers fra hytt og pine, antrekk str s og xs (hva er poenget med å skrive i HVERT eneste innlegg at du bruker small/XS ??), litt treningspjatt, hvor deilig det er å være alene, ha litt savn og me-time. Litt bryllupspreik, men bare LITT. Skal ikke røpe seg for mye ang ditt og datt. Jeg sovnet nesten mens jeg scrollet. Til og med antrekksbildene gikk på repeat i ørten innlegg. Og det der må de "dra inn på kontoret" for å skrive ? Seriøst ?? Gud bedre for et lite givende bloggeliv ! 

Syns ikke det er så farlig å påpeke hvilken størrelse man har. Hun har den størrelsen, so what? Kanskje hun informerer at hun bruker xs/s fordi da ser folk hvordan klærne i den størrelsen sitter på henne, hvis de har lyst på samme antrekk? Jeg syns i hvert fall det er hjelpsomt i nettbutikker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg nærlest det med klesstørrelser,men jeg har aldri sett det stå XS. Syns det for det meste står S,og jeg har til og med sett M,så jeg skjønner ikke helt kritikken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 12.54, Soeuh skrev:

Syns ikke det er så farlig å påpeke hvilken størrelse man har. Hun har den størrelsen, so what? Kanskje hun informerer at hun bruker xs/s fordi da ser folk hvordan klærne i den størrelsen sitter på henne, hvis de har lyst på samme antrekk? Jeg syns i hvert fall det er hjelpsomt i nettbutikker.

Det er mer hjelpsomt å vise til om plagget er stort, passe eller lite i størrelsen.

Anbefaler ellers å lese denne http://sunnfornuft.unitedbloggers.no . Se da under pkt 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti
På 16.3.2017 den 9.35, Vikinggirl skrev:

Znorke blogg... Det er så ufattelig kjedelig å lese den bloggen at jeg holder meg unna! 

Klikket meg inn nå kun for å se, Joda, det går i sneakers fra hytt og pine, antrekk str s og xs (hva er poenget med å skrive i HVERT eneste innlegg at du bruker small/XS ??), litt treningspjatt, hvor deilig det er å være alene, ha litt savn og me-time. Litt bryllupspreik, men bare LITT. Skal ikke røpe seg for mye ang ditt og datt. Jeg sovnet nesten mens jeg scrollet. Til og med antrekksbildene gikk på repeat i ørten innlegg. Og det der må de "dra inn på kontoret" for å skrive ? Seriøst ?? Gud bedre for et lite givende bloggeliv ! 

Lurer bare av nysgjerrighet, hadde det vært bedre om hun brukte str. L/XL? Eller hadde det vært like irriterende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt mange bloggere som får spørsmål om hvilken størrelse har du i den toppen, buksa etc. Så det er ikke noe å sutre over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som hun skriker etter hjelp, jeg. Hun blogger jo veldig mye om at livet ikke er perfekt, at hun har følelser hun også, samt opptil flere innlegg hvor hun skriver ganske negativt om morsrollen. Håper hun har noen å snakke med :-(

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Unika skrev:

Synes det virker som hun skriker etter hjelp, jeg. Hun blogger jo veldig mye om at livet ikke er perfekt, at hun har følelser hun også, samt opptil flere innlegg hvor hun skriver ganske negativt om morsrollen. Håper hun har noen å snakke med :-(

Helt enig , virker ikke som hun trives i morsrollen . Det har hun hintet/ skrevet mange innlegg om...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Unika skrev:

Synes det virker som hun skriker etter hjelp, jeg. Hun blogger jo veldig mye om at livet ikke er perfekt, at hun har følelser hun også, samt opptil flere innlegg hvor hun skriver ganske negativt om morsrollen. Håper hun har noen å snakke med :-(

Vil tro det kan være naturlig når hun har et alvorlig sykt barn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig sykt barn? Kunne hun ikke skrevet det da? Hun skriver jo i gåter. Få hjelp heller. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy
2 timer siden, Xstrella skrev:

Alvorlig sykt barn? Kunne hun ikke skrevet det da? Hun skriver jo i gåter. Få hjelp heller. 

Hvorfor skal hun skrive det? For å blidgjøre dere? Hun har vært på God morgen Norge og pratet om datter som er født med hull i hjertet. Ser ikke hvorfor hun skal ta seg tid å gjøre alle andre fornøyde. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Miranda16 skrev:

Vil tro det kan være naturlig når hun har et alvorlig sykt barn.

Joda, men de innleggene går jo på repeat. Håper bare hun har noen å snakke med i det virkelige liv.. Utifra hvordan hun formulerer seg om morsrollen av å til, så kan det tyde på fødselsdepresjon. Og det er alvorlige saker :-( 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Hvorfor skal hun skrive det? For å blidgjøre dere? Hun har vært på God morgen Norge og pratet om datter som er født med hull i hjertet. Ser ikke hvorfor hun skal ta seg tid å gjøre alle andre fornøyde. Makan!

Men man trenger ikke være alvorlig syk i ettertid selv om man er født med hull i hjertet, så det er vel noe annet i tillegg i såfall? Forskning viser at hjertebarn stort sett er like friske som andre barn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms. Daisy
5 minutter siden, frukrines skrev:

Men man trenger ikke være alvorlig syk i ettertid selv om man er født med hull i hjertet, så det er vel noe annet i tillegg i såfall? Forskning viser at hjertebarn stort sett er like friske som andre barn. 

Forskning, men hva vet vi om andre ting barnet kan ha. Uansett skylder hun verken deg eller meg å skrive noe om det. Jeez enten får bloggere høre synde utleverer barna for mye og her gnåler man om at hun ikke forteller. Kan ikke vinne🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. mars 2017 den 23.12, ashanti skrev:

Lurer bare av nysgjerrighet, hadde det vært bedre om hun brukte str. L/XL? Eller hadde det vært like irriterende? 

Ja, da hadde hun vært en "ekte kvinne" og blitt hyllet. 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2017 den 20.32, Asti skrev:

Det er mer hjelpsomt å vise til om plagget er stort, passe eller lite i størrelsen.

Anbefaler ellers å lese denne http://sunnfornuft.unitedbloggers.no . Se da under pkt 7.

Personlig ville jeg heller likt at hun har med bilde og skriver størrelsen, så kan man se selv hvordan plagget sitter. Hjelper ikke så mye å si den er stor/liten i størrelsen, når jeg vil se hvordan den SITTER. Altså fasongen. Jeg ser virkelig ikke problemet med å opplyse hvilken størrelse man har. Hvis noen blir støtt av det, burde de kanskje gå litt inn i seg selv? Verden kan ikke tilrettelegges fordi folk blir støtt av sånne små ting. Syns virkelig ikke det var noe å hakke på at hun skriver hvilken klesstørrelse hun har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Soeuh skrev:

Personlig ville jeg heller likt at hun har med bilde og skriver størrelsen, så kan man se selv hvordan plagget sitter. Hjelper ikke så mye å si den er stor/liten i størrelsen, når jeg vil se hvordan den SITTER. Altså fasongen. Jeg ser virkelig ikke problemet med å opplyse hvilken størrelse man har. Hvis noen blir støtt av det, burde de kanskje gå litt inn i seg selv? Verden kan ikke tilrettelegges fordi folk blir støtt av sånne små ting. Syns virkelig ikke det var noe å hakke på at hun skriver hvilken klesstørrelse hun har.

Hvordan kan du vite hvordan plagget sitter på deg, hvis en blogger skriver at hun bruker størrelse M i et klesplagg som er avbildet?

Det eneste man kan være sikker på er hvilken størrelse man selv bruker, og får man informasjon om plagget er lite, normalt eller stort i størrelsen, så gir det en mer korrekt tilbakemelding.  

Det handler ikke om å bli støtt, men der er en tanke bak. Har du satt deg inn i Sunn Fornuft-plakaten, og hvorfor de har kommet med bl.a. retningslinje vedr. at bloggere bør unngå å skrive klesstørrelsen sin?  

Og leste du lenken jeg la ved - http://sunnfornuft.unitedbloggers.no/ ? Og da spesielt punkt 7: " Skriv gjerne om klær, men unngå å skrive hvilken klesstørrelse du bruker. Husk at leserne ikke kjenner deg i virkeligheten, og bare gjetter på om deres kropper faktisk er like. Får du spørsmål om størrelsen du bruker i et plagg, svar heller på om du opplever at plagget er lite, stort eller normalt i størrelsen."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...