Gå til innhold

Verste jobben du noen gang har hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig bare greie jobber, men jeg trivdes ikke å jobbe i dyrebutikk. Jeg hadde faktisk ikke trodd det var så vanskelig. Det var ekstremt mye å sette seg inn i,  og kunder spør om alt mulig rart. Det vanskeligste var fiskene. Bare det å skulle se forskjell på ho og hankjønn var nesten umulig. Det å fange de med hoven var også vanskelig. 

Verste var grinete og sure kunder. Jeg hadde aldri jobbet i butikk før og ble helt sjokkert hvor frekke noen kunder kunne være.  Jeg gjorde så godt jeg kunne, men det var ikke bra nok. Vi hadde ingen pauser (måtte hive i oss mat når det ikke var kunder i butikken) pluss sjefen var en idiot. Treg til å gi ut lønning og fikk nesten ikke noe opplæring og ble bare kastet ut i det.

Din verste jobb?

Anonymkode: ac2d5...211

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I studietida; ryddehjelp på brun kafè med ølsalg i sentrum. :spy:

I utlendighet; kvalifisere engelske og norske turister for timesharetur. Ikke shanghaie, men fylle ut skjema etterpå. Det var helt forferdelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogplanter. Høres sikkert koselig ut, men når det regner på 6.uka og plantekassene veier 25 kilo og må bæres opp i plantefeltet stroppet på sekken, ja da høres en kontorjobb veldig forlokkende ut. :mrgreen:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonsalg av støvsugere. Måtte ringe rundt å lure folk til å ta imot salgsbesøk. Verste dritten av en jobb, fikk kjeft ut av faen for hver telefon som ikke endte i et besøk. 

Anonymkode: b6234...289

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kundeservice og matbutikk. Jobbene var i og for seg greie og jeg trivdes. Men jeg mistet nesten litt troen på menneskeheten. Det finnes så sjukt mange sinte, uhøflige, frekke og utakknemlige mennesker i dette landet. 

Anonymkode: b6262...3dd

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et pleiehjem for eldre. Jeg hadde ingenting i mot jobben i seg selv, men jeg valgte å gå derifra på grunn av de andre ansatte og ledelsen. De eldre ble ikke behandlet slik de burde bli, og de andre ansatte var mer opptatte av å røyke og skravle enn å jobbe. For å si det slik, jeg håper aldri jeg eller noen jeg kjenner havner på det pleiehjemmet. 

Anonymkode: 0267f...5ff

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerjobb, som ungdom. Liten restaurant, hvor fleire av de ansatte kom fra Midtøsten eller Afrika. :dry: Da måtte man liksom regne med å bli klasket på baken, og å bli virkelig glodd på brystene. Samtidig som man må håndtere sure og irriterte ansatte, som nærmest forventet at alle kvinner liksom skulle være tilgjengelig for dem heile tiden...

Anonymkode: d9f49...649

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg måtte skrape fugledrit fra div hustak... Dirty work - bokstavelig talt.

Det var en sommerjobb for en god stund siden, og grunnen til at vi fikk den jobben var fordi de ble tom for arbeid på arbeidsplassen (sesongarbeid), det var slutten på sommeren og vi hadde gjort alt vi skulle. Men kontrakten varte i to uker til, så dermed endte vi opp med dritarbeid. 

Men tjente godt med penger! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuepike på hotell. Urin, oppkast, blod og kondomer - nei takk.. 

Anonymkode: 7b9cd...d07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferskvare.. kun jeg fulgte reglene veldig nøye når det kom til hygiene og "mal". Avdelingssjef var sur og vanskelig å ha med å gjøre. Og klarte å gli i kyllingfett landet på halebenet foran middagsrushet og alt jeg fikk var "hallo ikke den kyllingen, men den!". Stod med tårer nedover kinna og kundene skulle være frekke fordi jeg ikke tok den kyllingen de tenkte på-.- pek da for f. 

Anonymkode: 58cf6...bb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stuepike på hotell. Urin, oppkast, blod og kondomer - nei takk.. 

Anonymkode: 7b9cd...d07

Ja! For noen skikkelige griser enkelte er.

Anonymkode: 9e276...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasket på et utested: knuste glass, spy, kondomer, dritt og grisete do, ølsøl og snusposer. Det ble med den ene vakta.....

Anonymkode: d1203...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i en bokhandlerkjede. Elsker kunder/bøker/salg og service, men mistrivdes veldig med regionslederen. 

Anonymkode: 29ba7...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

På et pleiehjem for eldre. Jeg hadde ingenting i mot jobben i seg selv, men jeg valgte å gå derifra på grunn av de andre ansatte og ledelsen. De eldre ble ikke behandlet slik de burde bli, og de andre ansatte var mer opptatte av å røyke og skravle enn å jobbe. For å si det slik, jeg håper aldri jeg eller noen jeg kjenner havner på det pleiehjemmet. 

Anonymkode: 0267f...5ff

Dette har jeg vært vitne til og. Mange som ikke passer i slike jobber. De har null tålmodighet og eier ikke omsorg for andre. Jobbet med demente og da MÅ du være tålmodig og ting kan ta tid. Jeg ble faktisk sjokkert over noen ja.  Bestemor står i kø for å komme på gamlehjem og håper ikke hun havner der jeg jobbet. Mange muggene og sure kjerringer der.

Anonymkode: b1444...36f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobbet i en kiosk med videoutleie en gang med verdens største gris som sjef. Turte ikke være der alene med han for han kom alltid med ekle kommentarer og tilnærmelser. Viste jeg at vi skulle være der alene så passet jeg alltid på å ha venninner som "tilfeldigvis" stakk innom med gjevne mellomrom. Ble ikke der så lenge...

Anonymkode: 4793f...dc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bakeriutsalg. Selve sommerjobben var grei. Skulle tine, heve og steke ferdige boller og andre bakevarer. Jobben var utrolig kjedelig og tung. I tillegg var dette på et populært sommersted, så det kom folk hele tiden, og de spurte om alt mulig. Kjeftet fordi at fergen ut var treg, gikk ikke så ofte, brusen var dyr, vannet var kaldt\varmt, vi hadde feil type brus, juice og bakevarer. Fikk kjeft for det meste.. Jeg er ikke så glad i kunder, og skulle egentlig ikke ha noe kundekontakt, men selve bakedelen var åpen ut til kundene.. Så de så jo alt man gjorde.

Holdt ut de 6ukene jeg måtte, og kom aldri tilbake igjen. Jobb med kundekontakt passer ikke meg!

Anonymkode: 01cdd...506

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamebud. Det var alltid en "spennende" opplevelse når Ikea- eller Bilia-katalogene kom. Å drasse med seg disse katalogene i snø, slaps og regnvær - slitsomt og kjip jobb. Og dårlig betalt.

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skuffet bersj og vasket doer, men den verste jobben jeg har hatt var på salgs support i et gjennomkorrupt firma med null moral og etikk i ledelsen....gikk konstant på akkord med egne verdier og i grunn normal oppdragelse......kom meg vekk i tide, rett etterpå havnet hele toppledelsen i rettssaker med tildels lange dommer med fengselsstraff...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...