Gå til innhold

Dere 9 og 10er damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, draug 75 skrev:

Man pleier gjerne å si at drittsekker har noe høye tanker om seg selv.

Det er ikke til å komme forbi at en ikke ringe del av menn i verden rett og slett ikke prøver seg på de peneste kvinnene, de mest attraktive kvinnene, rett og slett fordi de ikke anser det bryet verd: "det er bortkastet tid uansett, der har jeg ikke sjans!" Drittsekker og psykopater har ikke slike skrupler. Et noe oppblåst syn på seg sjøl er ikke forenelig med "har ikke sjans"- tanken. Og slike menn har heller ikke tid til å finne ut hva som befinner seg bak utseende uansett. Så det ble til at all denne vakkerheten ble til en slags forbannelse. De tiltrekker seg menn som bare ser de for sitt utseende, gjennomsnittlige menn holder seg unna.

Dermed kom disse kvinnenes erfaringer med menn til å dannes av omgang med heller usympatiske typer. Og det vil jo bli skjevt. Det er forskjell på at alle menn er drittsekker og at 3/4 av menn er drittsekker.

(Nå, dere som sier at "skaleringen" er subjektiv: det er en viss grad av enighet om hva som er attraktivt for menn, som det er skalering i hva som er attraktivt i menn, for kvinner. Og denne enigheten er her tatt for gitt, enten skaleringa er 1-10, eller "ikke sjans-javisst-kanskje-nei-åfyameg", a-b-c, eller hva det måtte være, sjøl om jeg ser svakehetene med den).

 

Jeg vil vel kanskje ikke kalle meg selv en 10-er, men får veldig ofte høre at jeg er det. At jeg er utrolig vakker, sånn tåpelig filmstemning der hele rommet stopper opp når jeg kommer inn ( :fnise: flaut, men er flere som har sagt det, selv mener jeg de surrer noe fælt oppe i hodet), blir ofte sjekket opp på gaten osv. 

Jeg er veldig kresen på menn, er utrolig sjelden at jeg er tiltrukket av noen, men det er ikke rikdom og utseende som tiltrekker meg. Det er en maksulin mann med stor selvtillit, som er trygg på seg selv, tør å gjøre akkurat som han vil, har egne meninger, tør å si meg i mot (du aner ikke hvor lei jeg er av menn som bare jatter med, jeg liker å bli satt på plass når det trengs), er tøff, handy og rett og slett en mandig mann. 

Det jeg dog ikke er, er bitter eller omringet av usympatiske typer, de siler jeg ut raskt. Generelt pleier egentlig alle å behandle meg veldig bra, jeg smiler og er hyggelig mot alle, og folk er snille og hyggelige tilbake. Jeg er kanskje noe naiv, men de aller fleste behandler meg veldig bra, så da går jeg heller rundt og er glad i livet enn å skulle mislike menn. Sånn personlighetsmessig ønsker jeg en mann med mer tradisjonelle kjønnsroller som jeg kan "underkaste" meg, jeg vil stå ved hans side gjennom alt og stole på han, derfor er jeg såpass kresen som jeg er. Om jeg skal la en mann være min leder, så skal han være det fortjent. :) Jeg er generelt veldig omsorgsfull, glad og snill og grei å ha med å gjøre. 

Anonymkode: 829e1...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har datet noen jenter som er utrolig pene. Men synes dette med pene jenter er litt "bløff".  Det er jo pga sminke og klær de har det ekstra som gjør dem mer attraktive enn andre attraktive kvinner.  

Så til spørsmålet om hvordan man får dem. Synes ikke de er noe mer kresne enn andre kvinner, men vil tro at man har best sjanse på dem om man møter dem gjennom venner, jobb, skole, osv. Er man rimelig attraktiv så får man jo uendelig med tilbud på tinder. 

Anonymkode: bd3d6...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har datet noen jenter som er utrolig pene. Men synes dette med pene jenter er litt "bløff".  Det er jo pga sminke og klær de har det ekstra som gjør dem mer attraktive enn andre attraktive kvinner.  

Så til spørsmålet om hvordan man får dem. Synes ikke de er noe mer kresne enn andre kvinner, men vil tro at man har best sjanse på dem om man møter dem gjennom venner, jobb, skole, osv. Er man rimelig attraktiv så får man jo uendelig med tilbud på tinder. 

Anonymkode: bd3d6...cce

Jeg bruker ikke masse tid på sminke og slikt, kler meg fint og steller meg jo slikt hver dag. Men har bare helt normal sminke på meg, ikke speislet mye, bruker 5 min på sminken. :) Nå er jeg ikke sånn instagram pen da, mer naturlig pen, så mister sikkert mange poeng hos noen der.

Anonymkode: 829e1...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2016 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Hva er kravene deres for menn hvis dere skal ha sex eller ha forhold?

Må han være høy, veltrent, rik med høy status og stor penis?  må alt dette på plass? :)

 

Anonymkode: 6bda0...8d6

Det fins ikke noe 9/10 damer etter min mening. Det som er viktigst er personligheten. Hos noen er den langt bedre enn hos andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke masse tid på sminke og slikt, kler meg fint og steller meg jo slikt hver dag. Men har bare helt normal sminke på meg, ikke speislet mye, bruker 5 min på sminken. :) Nå er jeg ikke sånn instagram pen da, mer naturlig pen, så mister sikkert mange poeng hos noen der.

Anonymkode: 829e1...6ed

Beklager, burde skrevet at det også finnes naturlige "10-ere". Dere er jo heldige dere som er i den situasjonen, men synes det vanligste er at det er sminke og klær som er avgjørende.

Anonymkode: bd3d6...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig kresen på menn, er utrolig sjelden at jeg er tiltrukket av noen, men det er ikke rikdom og utseende som tiltrekker meg. Det er en maksulin mann med stor selvtillit, som er trygg på seg selv, tør å gjøre akkurat som han vil, har egne meninger, tør å si meg i mot (du aner ikke hvor lei jeg er av menn som bare jatter med, jeg liker å bli satt på plass når det trengs), er tøff, handy og rett og slett en mandig mann. 

Anonymkode: 829e1...6ed

Det er interessant at du sier det der.

For det stemmer med det jeg har en tendens til å få tilbakemeldinger om. (Nå, forresten: definer stor selvtillit. dette vet jeg er veldig lett å forveksle med stort ego - slikt som en mann av "idiotmacho"-typen har: hard og stor utenpå, tom inni. Og dette er ikke det vi er ute etter)

Men kreftene i sosial tilpassing av menn går imot disse egenskapene: menn skal være mye, vise følelser, ydmyk i forhold, osv., ikke gjøre som de vil men være på tilbudssida... Skolen pukker på at siden jentene ikke vil ta mer plass, så må guttene ta mindre (jf. min kvinnerfrontervenninne: "guttene må bli stillere, siden jentene ikke blir mer bråkete").

Og om handy: har du sett på barneTV i det siste - hvordan framstilles pappaer og menn der, om ikke som velmenende og eiegode, men "man child" klossamajorer? Snekker Andersen- figuren fra årets film hadde vel sagd armen av seg om han skulle utøvd yrket sitt.

En mann bør ha utviklet en grad av savoir-faire. Han bør kjenne sin maskulinitet og være trygg på det. Men så er det om gutten på vegen møter et miljø som lar han utvikle det. Eller om det er et miljø som nekter han å utvikle det, eller om det er bare de svarte sidene som utvikles, eller at han utvikle parodier på egenskapene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...