Gå til innhold

Dere 9 og 10er damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11/21/2016 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Hva er kravene deres for menn hvis dere skal ha sex eller ha forhold?

Må han være høy, veltrent, rik med høy status og stor penis?  må alt dette på plass? :)

Anonymkode: 6bda0...8d6

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11/21/2016 den 13.49, Cronosgjesten skrev:

Tenker du at du er en tier..? Det er en ganske heftig betegnelse å gi seg selv 😂 Den bør egentlig kun deles ut av andre. Folk som setter seg selv til 10, har ikke helt kontakt med virkeligheten. Og man kan være en 12 på utseendet, men råtten personlighet drar deg lett ned til en firer 😘

Så bitter, så bitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22. november 2016 den 7.07, AnonymBruker skrev:

:fnise: 

Godt mulig, men tror fortsatt at 10-er damene er grovt underrepresentert på singelforumet. Selv om de skulle være single så tror jeg ikke relaterer seg til de samme problemstillingene som går igjen her på singelforumet. PÅ samme måte som nordmann ikke kan relatere meg til de samme problemstillingene som de som lever i krigssoner. 

 

Anonymkode: e3238...22f

Vil kanskje ikke kalle meg en tier dame, men jeg vet jeg er veldig pen og attraktiv. Får utrolig mye oppmerksomhet fra menn, men ligger ikke rundt uansett, har bare sex med følelser, derfor har jeg bare hatt sex med exen min. Ikke nå lenger da så klart...

Måten jeg havnet i denne tråden på var å åpne den fra forsiden, så jeg henger ikke på noe singelforum. Aldri hatt problemer med at menn ikke svarer, bare er ute etter sex osv. Heller problemer med at de blir for på for raskt... 

Anonymkode: 829e1...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jabx skrev:

Så bitter, så bitter.

Hahaha 😂 Hva i alle dager er det du snakker om? Seriøst? Tror du virkelig det? 😘😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/22/2016 den 21.39, draug 75 skrev:

Ifølge Mystery (og forsåvidt Strauss) er ei tierdame et helt annet vesen enn ei nierdame. De tingene som virker på seksere og sjuere, funker på niere - svakere men de funker, de tryller imidlertid tiere vekk. Men det som funker på tiere, skremmer vekk niere.

Så du kan jo velge om du vil gå den vegen i faget. Eller om du vil vise at du er en kar med mentalt overskudd som ikke finner deg i tull.

Synes det Mystery sier der gir lite mening.  .Skalaen går jo på utseende og ikke personlighet  så spesielt å si at tierdamer skal ha en annen personlighet enn nierdamer.

I tillegg  så finnes det jo ikke noe objektivt svar på hvem som er nier og hvem som er tier.  Om vi har to damer og du og jeg skal si hvem som er nier og hvem som er tier så er det jo ikke sikkert at vi er enige. Det er jo rimelig subjektiv.  Når det er subjektivt hvem som er 9er og 10er så kan det jo ikke være sånn at personligheten til en 9er er helt annen enn personligheten til en 10er.

 

 

Endret av Summers
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2016 den 21.39, draug 75 skrev:

Ifølge Mystery (og forsåvidt Strauss) er ei tierdame et helt annet vesen enn ei nierdame. De tingene som virker på seksere og sjuere, funker på niere - svakere men de funker, de tryller imidlertid tiere vekk. Men det som funker på tiere, skremmer vekk niere.

Jasså? Hvor sier de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan svare ærlig. Jeg har fått høre at jeg er 9/10 er dame (haha, høres selvgod ut da, hjelpe!) flere ganger...

Mannen må bære seg rakt og være cool. Han må være trent og helst sporty. Må smile og være trygg på seg selv. Snakke skikkelig, ikke usikkerhet og prøve på rare setninger for å starte en samtale. Heller tulle med en ice breaker så latteren trer frem.

Utdannelse, rikdom og dyre klær spiller ingen rolle i min verden. 

Anonymkode: ff15d...9a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2016 den 19.22, Summers skrev:

Synes det Mystery sier der gir lite mening.  .Skalaen går jo på utseende og ikke personlighet  så spesielt å si at tierdamer skal ha en annen personlighet enn nierdamer.

I tillegg  så finnes det jo ikke noe objektivt svar på hvem som er nier og hvem som er tier.  Om vi har to damer og du og jeg skal si hvem som er nier og hvem som er tier så er det jo ikke sikkert at vi er enige. Det er jo rimelig subjektiv.  Når det er subjektivt hvem som er 9er og 10er så kan det jo ikke være sånn at personligheten til en 9er er helt annen enn personligheten til en 10er.

 

Første del er feil, andre del er riktig. Andre del: Ja. Det at en tier er en tier, er at hun er en tier for deg. Første del: Nei. Skal en tier være en tier, så skal hun være vakker på utsiden og innsiden. 

På 23.11.2016 den 23.29, jabx skrev:

Jasså? Hvor sier de det?

Videoseminar, for eksempel.

Men uansett er det dere tar meg på, litt på siden av det som er poenget mitt. Det var det at det kanskje er greit å legge PUA-greiene litt til side og gå på det som er essensen, nemlig å være noe så gammeldags som et mannfolk, men mentalt overskudd (vises bl.a. på humor og kreativitet) og at du har en æresbevissthet, at du er vant til å bli respektert (vises på kroppsholdning). Utrolig hvor effektivt slike ting er.

Men en annen sak, som jeg merket og som noen kompiser har merket, er at når du begynner å rote med de aller mest attraktive, så kommer du ut for noen som her at litt rart syn på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, draug 75 skrev:

Første del er feil, andre del er riktig. Andre del: Ja. Det at en tier er en tier, er at hun er en tier for deg. Første del: Nei. Skal en tier være en tier, så skal hun være vakker på utsiden og innsiden. 

Videoseminar, for eksempel.

Men uansett er det dere tar meg på, litt på siden av det som er poenget mitt. Det var det at det kanskje er greit å legge PUA-greiene litt til side og gå på det som er essensen, nemlig å være noe så gammeldags som et mannfolk, men mentalt overskudd (vises bl.a. på humor og kreativitet) og at du har en æresbevissthet, at du er vant til å bli respektert (vises på kroppsholdning). Utrolig hvor effektivt slike ting er.

Men en annen sak, som jeg merket og som noen kompiser har merket, er at når du begynner å rote med de aller mest attraktive, så kommer du ut for noen som her at litt rart syn på menn.

Utdyp! :)

Anonymkode: 1ed40...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
På 22.11.2016 den 11.38, Overrasket skrev:

Hvem som er 10-ere er helt subjektivt. Det er teoretisk mulig at man kan være objektivt enige om hvem som er 7, 8 og 9, men 10-ern er en helt personlig, subjektiv sak. Derfor blir det litt vanskelig å få svar  på TS spørsmål, alle har en 10-er der ute som passer for seg. 

Det er det jeg tenker også. Liker hvordan noen damer svarer i denne tråden som om de er universelle 10'ere liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2016 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Hva er kravene deres for menn hvis dere skal ha sex eller ha forhold?

Må han være høy, veltrent, rik med høy status og stor penis?  må alt dette på plass? :)

 

Anonymkode: 6bda0...8d6

 

Ett krav er at mannen ikke vurderer dem på en tallskala

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 25.11.2016 den 16.26, AnonymBruker skrev:

Utdyp! :)

Anonymkode: 1ed40...bd7

Man pleier gjerne å si at drittsekker har noe høye tanker om seg selv.

Det er ikke til å komme forbi at en ikke ringe del av menn i verden rett og slett ikke prøver seg på de peneste kvinnene, de mest attraktive kvinnene, rett og slett fordi de ikke anser det bryet verd: "det er bortkastet tid uansett, der har jeg ikke sjans!" Drittsekker og psykopater har ikke slike skrupler. Et noe oppblåst syn på seg sjøl er ikke forenelig med "har ikke sjans"- tanken. Og slike menn har heller ikke tid til å finne ut hva som befinner seg bak utseende uansett. Så det ble til at all denne vakkerheten ble til en slags forbannelse. De tiltrekker seg menn som bare ser de for sitt utseende, gjennomsnittlige menn holder seg unna.

Dermed kom disse kvinnenes erfaringer med menn til å dannes av omgang med heller usympatiske typer. Og det vil jo bli skjevt. Det er forskjell på at alle menn er drittsekker og at 3/4 av menn er drittsekker.

(Nå, dere som sier at "skaleringen" er subjektiv: det er en viss grad av enighet om hva som er attraktivt for menn, som det er skalering i hva som er attraktivt i menn, for kvinner. Og denne enigheten er her tatt for gitt, enten skaleringa er 1-10, eller "ikke sjans-javisst-kanskje-nei-åfyameg", a-b-c, eller hva det måtte være, sjøl om jeg ser svakehetene med den).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, draug 75 skrev:

Man pleier gjerne å si at drittsekker har noe høye tanker om seg selv.

Det er ikke til å komme forbi at en ikke ringe del av menn i verden rett og slett ikke prøver seg på de peneste kvinnene, de mest attraktive kvinnene, rett og slett fordi de ikke anser det bryet verd: "det er bortkastet tid uansett, der har jeg ikke sjans!" Drittsekker og psykopater har ikke slike skrupler. Et noe oppblåst syn på seg sjøl er ikke forenelig med "har ikke sjans"- tanken. Og slike menn har heller ikke tid til å finne ut hva som befinner seg bak utseende uansett. Så det ble til at all denne vakkerheten ble til en slags forbannelse. De tiltrekker seg menn som bare ser de for sitt utseende, gjennomsnittlige menn holder seg unna.

Dermed kom disse kvinnenes erfaringer med menn til å dannes av omgang med heller usympatiske typer. Og det vil jo bli skjevt. Det er forskjell på at alle menn er drittsekker og at 3/4 av menn er drittsekker.

(Nå, dere som sier at "skaleringen" er subjektiv: det er en viss grad av enighet om hva som er attraktivt for menn, som det er skalering i hva som er attraktivt i menn, for kvinner. Og denne enigheten er her tatt for gitt, enten skaleringa er 1-10, eller "ikke sjans-javisst-kanskje-nei-åfyameg", a-b-c, eller hva det måtte være, sjøl om jeg ser svakehetene med den).

 

Takk, men jeg ble ikke så mye klokere.. :) 

Anonymkode: 1ed40...bd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes veldig få 9 og 10 i Norge! En noen 9-ere.. men de gangene jeg ser en de facto 9er må jeg jo nyte litt og det skjer jo aldri... faktisk. Jeg vil si at de fleste veldig pene ligger på rundt 8. De er veldig pene, har klassiske trekk, vakkert hår, vakkert kropp, bra kroppsholdning, godt trent,  men de mangler det siste lille ekstra som drar det opp, som gjør at man får følelsen av at det er en "HEL PAKKE", at det er komplett. De fleste jenter som er 8ere mangler totalpakken, de har 0 spennende utstråling og de har det pene utseendet på grunn av minimalt med stress og det er lett å gjøre det beste ut av det hvis man har det som skal til. det er liksom ikke den store bragden. Det er ganske kjedelig..... Jeg vil si at personlighet spiller aller mest inn, da den påvirker alt med utseendet, tanker avslører utseende, som stein som er hugget inn.

 

Anonymkode: 5e7cc...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har noe med utseendet til kvinner å gjøre, men hva hun utstråler. En veldig pen kvinne har opplevd at hvis hun har en "åpen" holdning til verden.. da kommer jammen alt mulig dritt, rusk, støv, lort og annet søppel vandrende din vei. En arrogant holdning og sur mine er den perfekte oppskrift til å slippe parasitter som mener det er en gigantisk selvfølge at du skal bruke tiden din på dem. Det optimale er å lage seg en boble hvor utenforstående ikke eksisterer, så man faktisk kan puste ut. Så egentlig mener denne mannen om uoppnåelige damer, "vær så snill, ikke ha livserfaringer. du må vite at når du treffer meg (les: MEG;), så må du legge vekk alle forsvarsverkene dine, for JEG ER SÅ SPESIELL! Din sure kjerring! Jeg liker utseendet ditt! GI DET TIL MEG!!!! JEG VIL HAAAA DET!!!!" Og han vil gjerne føle seg spesiell selv, han liker å oppnå det eksklusive, det som ingen andre kan oppnå, som kan smøre egoet hans, stå med en flott dame ved siden av seg. Men at hun det tilfelle må ta til takke med en mann hun finner rundt hvert eneste hjørne.. det faller ham aldri, aldri noensinne inn. At hver gang hun ser ham, ser hun den samme mannen som sier det samme gamle som de alle sier. Og alle tror de er unike og spesielle, eller tror at de overbeviser en. Og så har vi noe annet som er jævla turn off..mindreverdighetskomplekser.. Som menn også er helt sykt flinke til å snu mot kvinnen. Alt for å beskytte følelser. Jeg er helt matt over hva folk finner på å gjøre... Gi dem et par frie tøyler eller to, og de tar hånden. Virker som at samfunnet er avhengig av kontrollfunksjoner for å i det hele tatt fungere, merker ikke så mye fornuft, men mer at folk må hjelpes til fornuft.... Ew...

 

 


 

 

Anonymkode: 5e7cc...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men jeg ble ikke så mye klokere.. :) 

Anonymkode: 1ed40...bd7

Saka er at de nærmest antar at du er en jævel fordi du i det hele tatt sier hei går du er ofte eller hva man nå åpner med. Hvem kan anklage de for det?

Knepet _kan_ være å se litt forbi den veldig attraktive framtoningen, og utfordre henne til å bevise seg som mer enn et vakkert fjes, mend et kan også være at hun er så ødelagt av sine erfaringer at det nytter ikke annet enn å være psykopat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 9/10 dame for noen år siden,  det er ihvertfall det menn sa til meg. Er nok det fortsatt i min aldersgruppe (30 årene) 

Først så valgte jeg alfa hannen alle damer ville ha, bare fordi jeg syntes det var stas å kunne velge på øverste hylle. I tillegg var han høy, kjekk og med status. Men vi passet ekstremt dårlig sammen og de årene sammen med han var noen bedrøvlige år. 

Jeg lærte av mine feil og ble sammen med en mann som er 3 cm lavere enn meg, han hadde dårlig økonomi og jeg syntes ikke han var tiltrekkkende! jeg måtte gå mange runder med meg selv. Men det var et valg basert på de riktige tingene, vi har lik humor, vi har like verdier  han er morsom, genrøs og jeg elsker han av hele mitt hjerte! 

9 år sener er vi lykkelig gift :)

Tilfeldig sex har jeg aldri hatt. 

 

Anonymkode: 32c80...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det har noe med utseendet til kvinner å gjøre, men hva hun utstråler. En veldig pen kvinne har opplevd at hvis hun har en "åpen" holdning til verden.. da kommer jammen alt mulig dritt, rusk, støv, lort og annet søppel vandrende din vei. En arrogant holdning og sur mine er den perfekte oppskrift til å slippe parasitter som mener det er en gigantisk selvfølge at du skal bruke tiden din på dem.

Anonymkode: 5e7cc...977

Min erfaring er at veldig pene kvinner ikke er noe mindre åpne enn andre.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det har noe med utseendet til kvinner å gjøre, men hva hun utstråler. En veldig pen kvinne har opplevd at hvis hun har en "åpen" holdning til verden.. da kommer jammen alt mulig dritt, rusk, støv, lort og annet søppel vandrende din vei. En arrogant holdning og sur mine er den perfekte oppskrift til å slippe parasitter som mener det er en gigantisk selvfølge at du skal bruke tiden din på dem. Det optimale er å lage seg en boble hvor utenforstående ikke eksisterer, så man faktisk kan puste ut. Så egentlig mener denne mannen om uoppnåelige damer, "vær så snill, ikke ha livserfaringer. du må vite at når du treffer meg (les: MEG;), så må du legge vekk alle forsvarsverkene dine, for JEG ER SÅ SPESIELL! Din sure kjerring! Jeg liker utseendet ditt! GI DET TIL MEG!!!! JEG VIL HAAAA DET!!!!" Og han vil gjerne føle seg spesiell selv, han liker å oppnå det eksklusive, det som ingen andre kan oppnå, som kan smøre egoet hans, stå med en flott dame ved siden av seg. Men at hun det tilfelle må ta til takke med en mann hun finner rundt hvert eneste hjørne.. det faller ham aldri, aldri noensinne inn. At hver gang hun ser ham, ser hun den samme mannen som sier det samme gamle som de alle sier. Og alle tror de er unike og spesielle, eller tror at de overbeviser en. Og så har vi noe annet som er jævla turn off..mindreverdighetskomplekser.. Som menn også er helt sykt flinke til å snu mot kvinnen. Alt for å beskytte følelser. Jeg er helt matt over hva folk finner på å gjøre... Gi dem et par frie tøyler eller to, og de tar hånden. Virker som at samfunnet er avhengig av kontrollfunksjoner for å i det hele tatt fungere, merker ikke så mye fornuft, men mer at folk må hjelpes til fornuft.... Ew...

Anonymkode: 5e7cc...977

Jeg føler kvinner fremstår som ganske stolte utad generelt og en pen kvinne er ikke noe annerledes der enn andre kvinner.

Så er ikke det alle kvinner som går rundt med en bitter og arrogant holdning der de tenker at verden må stenges ute. De fleste mennesker selekterer vekk dritten man ikke ikke vil ha i livet sitt, det er helt normalt. At man har brent seg noen ganger fordi man ikke har vært oppmerksom på å gjøre det før har ikke noe med om man er pen eller ikke. Det betyr bare at man har vært naiv.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2016 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Hva er kravene deres for menn hvis dere skal ha sex eller ha forhold?

Må han være høy, veltrent, rik med høy status og stor penis?  må alt dette på plass? :)

 

Anonymkode: 6bda0...8d6

10ère ..det er kvinnelige skuespillere (Hollywood ish) o.l så tror ikke helt de vanker her inne.

Ikke 9ère heller det er svært sjeldent man ser. De gjør seg lite tilgjennelig uansett. 

Så ville sagt 7.5-8ère mer presist.

Du må sette deg inn i skalaen og hva det ses utifra før du lager tråder som dette.  

Anonymkode: 9c285...d77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...