Gå til innhold

Din siste ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hva kostet din siste ferie? Tenker da først og fremst på

-Fly+hotell
-Hvor var du/dere
-Hvor lenge
-Hadde du satt opp et budsjett?

Jeg er student og har ikke hatt så mye å rutte med, reiste til Polen (Gdansk) i oktober med en venninne. Brukte ca 2000 på flybilletter, og 2000 for hotell. For begge i en uke. + litt shopping da :)  

Anonymkode: ba2ab...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min siste ferie gikk til England. Betalte 700 kr for flybilletten, og 0 i hotell siden jeg bodde hos en kompis. Bodde i Sheffield, men tok turer til Liverpool, Manchester og Peak District National Park. Var der i 5 dager, satte ikke opp noe budsjett. Turen kunne blitt ekstremt billig dersom jeg ikke hadde handlet hos Burberry 😂 Det er veldig greit å kjenne folk i utlandet, det kan man spare mye penger på :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai i 9 netter. 2 voksne og 3 barn. Vi bodde på Fairmont the palm. Kjempe flott hotell! Vi betalte 80.000kr for fly og hotell. Maten kom på 35.000 ca. Vi hadde en fantastisk flott tur😃😃

Anonymkode: 578e9...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var jeg med en venninne i Vilnius. Betalte 1600,- for fly og hotell, og brukte vel omtrent 1800,- mens vi var der. Var borte 5 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dubai i 9 netter. 2 voksne og 3 barn. Vi bodde på Fairmont the palm. Kjempe flott hotell! Vi betalte 80.000kr for fly og hotell. Maten kom på 35.000 ca. Vi hadde en fantastisk flott tur😃😃

Anonymkode: 578e9...808

Hvordan kan man bruke 80.000 på fly og hotell? :sjokk:

Anonymkode: ba2ab...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fly+hotell: 24 000 kr
-Hvor var du/dere: Sør-England/London. Reiste rundt med buss og tog. Besøkte 8 ulike byer. 
-Hvor lenge: 2 1/2 uke
-Hadde du satt opp et budsjett? Ja, dette hadde vi. Budsjettet var på 70 000 kr.