Gå til innhold

Din siste ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hva kostet din siste ferie? Tenker da først og fremst på

-Fly+hotell
-Hvor var du/dere
-Hvor lenge
-Hadde du satt opp et budsjett?

Jeg er student og har ikke hatt så mye å rutte med, reiste til Polen (Gdansk) i oktober med en venninne. Brukte ca 2000 på flybilletter, og 2000 for hotell. For begge i en uke. + litt shopping da :)  

Anonymkode: ba2ab...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min siste ferie gikk til England. Betalte 700 kr for flybilletten, og 0 i hotell siden jeg bodde hos en kompis. Bodde i Sheffield, men tok turer til Liverpool, Manchester og Peak District National Park. Var der i 5 dager, satte ikke opp noe budsjett. Turen kunne blitt ekstremt billig dersom jeg ikke hadde handlet hos Burberry 😂 Det er veldig greit å kjenne folk i utlandet, det kan man spare mye penger på :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai i 9 netter. 2 voksne og 3 barn. Vi bodde på Fairmont the palm. Kjempe flott hotell! Vi betalte 80.000kr for fly og hotell. Maten kom på 35.000 ca. Vi hadde en fantastisk flott tur😃😃

Anonymkode: 578e9...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var jeg med en venninne i Vilnius. Betalte 1600,- for fly og hotell, og brukte vel omtrent 1800,- mens vi var der. Var borte 5 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dubai i 9 netter. 2 voksne og 3 barn. Vi bodde på Fairmont the palm. Kjempe flott hotell! Vi betalte 80.000kr for fly og hotell. Maten kom på 35.000 ca. Vi hadde en fantastisk flott tur😃😃

Anonymkode: 578e9...808

Hvordan kan man bruke 80.000 på fly og hotell? :sjokk:

Anonymkode: ba2ab...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fly+hotell: 24 000 kr
-Hvor var du/dere: Sør-England/London. Reiste rundt med buss og tog. Besøkte 8 ulike byer. 
-Hvor lenge: 2 1/2 uke
-Hadde du satt opp et budsjett? Ja, dette hadde vi. Budsjettet var på 70 000 kr. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i England med kjæresten min. Festival, så bodde på camp. 4 dager + en morgen (tok fly tidlig hjem en dag). Aner ikke hvor mye jeg brukte, men var nok en god del... hadde ikke budsjett. Flyet kostet 1500 for to personer tur/retur, tror jeg, husker ikke heelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Spania med kjæresten i min families feriehus, så betalte ingenting for overnatting. Flybilletter ble på rundt 3000 tur/retur og jeg brukte vel ca 5000 kr der på mat, transport og shopping. Var borte i en uke. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florida, 10 dager, brukte aaalt for mye penger. Usa er blitt et dyrt ferieland, og Key West er nok ekstra kostbart. Brukte 10 000 mer enn budsjettert.

Endret av reiseglad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva kostet din siste ferie? Tenker da først og fremst på

-Fly+hotell

Fly kom på 6400 t/r per pers Norge - San Francisco, og hotell/motell ca 800- 1000 Kr natten i 3 uker = 17-18000 kr (del på to, da vi var to som delte rom🙂)


-Hvor var du/dere

vi var på Road trip på vestkysten i USA i sommer. Kjørte San Francisco - Los Angeles - Las Vegas - San Francisco.


-Hvor lenge

3 uker. 


-Hadde du satt opp et budsjett?

hadde satt opp et budsjett på hva det ca kom til å koste per pers totalt. Hadde regnet 24000 Kr totalt for alt, men jeg endte på 29000 Kr, ble litt mer shopping enn planlagt :) 
 

Endret av Sunnysun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas, 3000 på hotell og fly per pers. Ca 4000 i lommepenger. Ingen budsjett.

Anonymkode: d008e...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulan Ude, Russland, 4 dager. Tog fra Mongolia, kostet ca 400. 1500 for hotel. Husker ikke hvor mye vi brukte på mat, men var veldig billig der. Hjem igjen tok vi buss til grensen, og haiket derifra til Ulaanbaatar. Alt i alt en ganske rimilig liten ferie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dubai i 14 netter, 2 voksne og 3 barn. Vi betalte 39000kr for fly og hotell. Vi byttet hotell 3 ganger da vi hadde lyst å bo forskjellige steder. Alle var 5 stjerners hoteller ved stranden som går under å være blant de beste i Dubai. Vi fikk det forholdsvis "rimelig" siden jeg elsker å reise og planlegge og jeg fant gode tilbud og booket turen selv. Vi brukte ca 60000kr i alt, men i dette inngår shopping, fornøyelser, mat, drikke, taxi, alt vi hadde lyst på :) .Reiste i mai i år, og kommer til å gjenta det i mai neste år :).

Anonymkode: ff746...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunprime Mirmare, Rhodos.  Jeg og en venninne i 14 dager. 34 000,- inkl.fly tur/retur, opphold i to roms bungalow med kjøkkenkrok, inkl.frokost. spiste for det meste ute ellers. Brukte kanskje en ca. 10 000,- i lommepenger.  Fantastisk tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familie på 5 med 3 store barn til USA (Texas og Louisiana) i 3 uker i fellesferien. Brukte ca 80 000 på flybilletter, feriehus, hotell og leiebil + en tilsvarende sum til mat, opplevelser og shopping.

Anonymkode: 5b270...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sardinia. To voksne og to barn.

Fly 16000, leilighet i ni dager (Airbnb) 6000, leiebil 5000. 

Anonymkode: 51224...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...