Gå til innhold
tweet

Tweet ønsker baby!

Anbefalte innlegg

Dragoste
På 10.12.2017 den 16.45, tweet skrev:

Hei! Så hyggelig å høre fra deg igjen! Hvordan går det? 😊 Det svangerskapet her har vært en berg- og dalbane, ja.. Er veldig klar for å bli ferdig, i alle fall snart 😂 

Tusen takk ❤️

Det går veldig bra, godt å få samboer hjem igjen. Vi prøver på baby igjen, men denne gangen føles det mere «riktig». Har stor tro på at det går vår vei snart 😄

Blir spennende framover for deg da,  gleder meg til å følge med 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

tweet

33+3 

I dag prøvde vi oss endelig på julehandel og ble halvveis ferdig. Men fy fader, så mange kynnere har jeg aldri hatt før. Følte jeg konstant hadde hjertebank og knallhard mage så lenge jeg var oppreist eller gikk. Det var ingen behagelig handletur, for å si det mildt! Men det blir nok ikke mer enn én runde til før ungen kommer, for jeg gidder ikke mer kjøpesenter enn jeg må! Handlet inn kladder til å ha i senga til baby og som jeg kan ha med i stelleveska, ammeinnlegg og bøtte og poser til brukte bleier. 

Nå er vi faktisk i mål snart! Bilstolbasen blir bestilt på nett snart, og dynene og vognposen finner vi under juletreet på julaften, men utenom det har vi alt. Er diverse småting jeg velger å vente med til baby er født, som «nesesuger», brystvortekrem, brystpumpe og sånne ting, fordi jeg ikke vil bruke penger på noe jeg kanskje ikke trenger. 

Fikk brev fra nav, og er rett og slett dritskuffa over beløpet jeg skal få hver måned, og mer gidder jeg ikke si om det! :P 

Ååå som jeg gleder meg til C kommer nå! Vil bare re opp sengen hans, pakke klart fødebag og få han ut 🙈 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden