Gå til innhold

Fortell om helgens date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har det svingt noe voldsomt på bare noen få dager. :( Jeg er skikkelig nedfor nå. Forrige uke sendte han meg meldinger hver dag, et par av dagene flere ganger. Vi møttes søndagen, og jeg fikk en merkelig magefølelse. Klarer ikke å sette fingeren på hvorfor jeg følte noe var galt, for vi hadde det jo faktisk veldig koselig. Det var 4. gangen vi møttes.

Nå har jeg ikke hørt fra han siden søndag kveld, som da er en veldig kontrast til forrige uke. Sendte han en melding for 6 timer siden og lurte på om vi skal ses til helga. Han har ikke svart, og han pleier alltid å svare raskt. Jeg tror nok han ikke er interessert mer.

Denne gangen skal jeg ikke grave meg ned om han plutselig ikke vil ses mer, som jeg har gjort før. Men jeg har virkelig problemer med å forstå hvordan man endrer seg sånn fra en dag til en annen. Han treffer ingen andre, og jeg klarer ikke å sette fingeren på hva som kan ha skjedd under det forrige møtet. 

Anonymkode: 441ef...7cb

Uff, kjedelig når det blir sånn. Jeg har også problemer med å forstå det. Jeg synes i hvert fall ærlighet er på sin plass - men veldig mange unngår det, og velger heller å ikke ta kontakt. Vi kan jo håpe på at det er andre ting som forklarer fraværet hans da. Håper det ordner seg :) 

Jeg var selv på date for to uker siden og det var utrolig hyggelig. Har møtt han noen ganger før det. Vi har sendt meldinger regelmessig etter det, men han har ikke tatt initiativet til å avtale et nytt møte. På fredag tok han kontakt med meg sent på kvelden når han var full og ville møte meg, men jeg avslo på en hyggelig måte (vil ikke la han tro at han kan komme sent på kvelden uten å avtale på forhånd, uansett om han vil ha sex eller ikke).  Jeg gjorde det klart for han at jeg ville møte han igjen om ikke så lenge, men han har ikke tatt initiativ, så jeg begynner å tvile...

Anonymkode: 5829d...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.11.2016 den 22.59, Daryl Dixon skrev:

Hadde date i helgen med en jente jeg kjenner litt fra før, vi har hatt noen dater. Hun er veldig søt, omsorgsfull, men en smule pågående på noen måter. Helt ærlig forstår jeg ikke hva hun ser I meg. Men hun møtte da opp frivillig og vi hadde det koselig. Vi skal møtes igjen til uka.

Hva er det som gjør at du oppfatter henne som pågående, hvis du vil utdype? Ble litt nysgjerrig. Har dere møtt hverandre igjen?

Anonymkode: 5829d...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at du oppfatter henne som pågående, hvis du vil utdype? Ble litt nysgjerrig. Har dere møtt hverandre igjen?

Anonymkode: 5829d...138

Det er litt situasjonsbetinget... Uten å måtte gå I detalj så kan hun kanskje synes det er ok å gå inn på veldig personlige ting, som om vi har vært sammen I flere år. Det er ikke alt jeg vil at en date som ikke enda har blitt kjæreste skal "blandes" inn I.  Men alikevel er hun tålmodig, og hadde hun ikke vært interessert så tror jeg hun hadde gitt seg hittil. Vi har møttes igjen, og vi hadde det veldig gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, kjedelig når det blir sånn. Jeg har også problemer med å forstå det. Jeg synes i hvert fall ærlighet er på sin plass - men veldig mange unngår det, og velger heller å ikke ta kontakt. Vi kan jo håpe på at det er andre ting som forklarer fraværet hans da. Håper det ordner seg :) 

Anonymkode: 5829d...138

Fikk heldigvis en oppklarende melding - han var visst ikke over eksen sin, og det hadde ingenting med meg å gjøre. Er andre gang jeg opplever dette på kort tid, så jeg ble ganske lei meg nå. Har alltid hatt så veldig uflaks med den timingen, det klaffer jo virkelig aldri. :(

Anonymkode: 441ef...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Det er litt situasjonsbetinget... Uten å måtte gå I detalj så kan hun kanskje synes det er ok å gå inn på veldig personlige ting, som om vi har vært sammen I flere år. Det er ikke alt jeg vil at en date som ikke enda har blitt kjæreste skal "blandes" inn I.  Men alikevel er hun tålmodig, og hadde hun ikke vært interessert så tror jeg hun hadde gitt seg hittil. Vi har møttes igjen, og vi hadde det veldig gøy.

Ahh, skjønner. Virker som om hun bryr seg om deg da. Godt at du har det kjekt med henne!  

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk heldigvis en oppklarende melding - han var visst ikke over eksen sin, og det hadde ingenting med meg å gjøre. Er andre gang jeg opplever dette på kort tid, så jeg ble ganske lei meg nå. Har alltid hatt så veldig uflaks med den timingen, det klaffer jo virkelig aldri. :(

Anonymkode: 441ef...7cb

Leit å høre :(

Anonymkode: 5829d...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk heldigvis en oppklarende melding - han var visst ikke over eksen sin, og det hadde ingenting med meg å gjøre. Er andre gang jeg opplever dette på kort tid, så jeg ble ganske lei meg nå. Har alltid hatt så veldig uflaks med den timingen, det klaffer jo virkelig aldri. :(

Anonymkode: 441ef...7cb

:klem:

Har det litt sånn som han om dagen jeg også... det er fint at han var ærlig med deg...

Sikker på at han synes at du var super, men ikke så lett med kjærlighetssorg dessverre. Man kan føle seg bra og klar, for så å innse at det ikke var helt sånn. Men når han i det minste var ærlig så er han hvert fall genuin mot deg og respekterer deg...:) Riktig timing og kjæreste osv dukker opp når det dukker opp ;) Ikke forhast deg!

Anonymkode: 927e7...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk heldigvis en oppklarende melding - han var visst ikke over eksen sin, og det hadde ingenting med meg å gjøre. Er andre gang jeg opplever dette på kort tid, så jeg ble ganske lei meg nå. Har alltid hatt så veldig uflaks med den timingen, det klaffer jo virkelig aldri. :(

Anonymkode: 441ef...7cb

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

:klem:

Har det litt sånn som han om dagen jeg også... det er fint at han var ærlig med deg...

Sikker på at han synes at du var super, men ikke så lett med kjærlighetssorg dessverre. Man kan føle seg bra og klar, for så å innse at det ikke var helt sånn. Men når han i det minste var ærlig så er han hvert fall genuin mot deg og respekterer deg...:) Riktig timing og kjæreste osv dukker opp når det dukker opp ;) Ikke forhast deg!

Anonymkode: 927e7...733

Tusen takk! Jeg ble veldig lei meg fordi jeg tror vi egentlig kunne passet veldig bra sammen. Det er ikke så mange jeg klarer å åpne meg opp for, men vi hadde ærlige og åpne samtaler fra dag 1. Han skrev jo egentlig en utrolig fin avviningsmelding også, ble jo nesten enda litt mer betatt av han. Tenk om vi heller hadde møttes noen måneder senere.. men er enig, skal ikke forhaste meg med noe annet. Jeg vil at det skal stemme for begge. 

Så nå skal jeg ha en lengre pause fra dating. 2016 har vært det tyngste året mitt på denne arenaen, har rukket å bli avvist 3 ganger av gutter jeg liker og har truffet en stund. 

Anonymkode: 441ef...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skal TS på date igjen i kveld. Har liksom ikke villet seg for meg i 2016, men er sugen på både flørting, moro og kjæreste, så da blir det til at jeg fortsetter å forsøke da. I kveld skal jeg ut med en jeg har hatt et kort forhold til tidligere på et tidspunkt det ikke passet så godt (jeg hadde ikke kommet over eksen, han skulle uansett flytte til et annet land etterhvert). Kjemien den gangen var god, men pga omstendighetene ble det egentlig aldri seriøst. Dette er nå seks år siden.

Vi har ingen andre planer enn å ta et glass vin, så får vi se. Egentlig håper jeg/regner jeg med at vi kommer til å ende opp i senga, siden vi har den forhistorien vi har og kommunikasjonen vi har hatt de siste dagene er litt i den retningen. Og jeg er veldig klar for det selv ettersom det er lenge siden for meg nå (7 måneder!), og det var veldig bra med han før. Men hvis det skjer håper jeg jo at det skjer litt mer også, at det kribler godt i magen og vi matcher godt på andre vis også.

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ts! :) høres som det er potensiale iallefall !

 

Jeg skal også på date :-) gleder meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så skal TS på date igjen i kveld. Har liksom ikke villet seg for meg i 2016, men er sugen på både flørting, moro og kjæreste, så da blir det til at jeg fortsetter å forsøke da. I kveld skal jeg ut med en jeg har hatt et kort forhold til tidligere på et tidspunkt det ikke passet så godt (jeg hadde ikke kommet over eksen, han skulle uansett flytte til et annet land etterhvert). Kjemien den gangen var god, men pga omstendighetene ble det egentlig aldri seriøst. Dette er nå seks år siden.

Vi har ingen andre planer enn å ta et glass vin, så får vi se. Egentlig håper jeg/regner jeg med at vi kommer til å ende opp i senga, siden vi har den forhistorien vi har og kommunikasjonen vi har hatt de siste dagene er litt i den retningen. Og jeg er veldig klar for det selv ettersom det er lenge siden for meg nå (7 måneder!), og det var veldig bra med han før. Men hvis det skjer håper jeg jo at det skjer litt mer også, at det kribler godt i magen og vi matcher godt på andre vis også.

Anonymkode: 14ccc...523

Vil gjerne høre om det ble knullings, venter spent på rapport :)

Anonymkode: 2ef3e...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil gjerne høre om det ble knullings, venter spent på rapport :)

Anonymkode: 2ef3e...be2

Herregud, creep! :sjokkbla:

Anonymkode: 816ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortell om han og planene da Neutral90 :)

Anonymkode: 14ccc...523

Det gikk veldig bra, blir middag og ut i kveld så alt går rett vei :D han er en kjempekjekk og snill mann, som jeg vet hvis det blir oss så skal det mye til før han gir slipp! 

 

Hvordan gikk det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min date gikk kjempebra❤️ Vi har møttes noen ganger allerede og vi har hatt det koselig hver gang. Skal treffes igjen til helga :D 

Anonymkode: 9aadf...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på en 1. date i går. Var ikke helt klaff. Det følte jeg egentlig helt fra begynnelsen, men han var ok kjekk og hyggelig, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det beste ut av det. Jeg trenger dessuten å øve meg på å være på date og snakke med menn. Jeg har ikke pleid å gå på date, er litt sjenert av meg og har lite med menn å gjøre. Det var hyggelig å prate med han, men jeg følte vi var for forskjellige. Jeg er mer rolig og avbalansert, mens han er en mer urolig, nervøs? og rastløs type. Selv om han snakket bra, så synes jeg han hadde et lukket kroppsspråk. Så jeg trenger nok en som er mer åpen, avbalansert og får meg til å føle meg bra. :)

Anonymkode: b81ac...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del endte det som jeg trodde, en morsom kveld og vi havnet i senga. Skikkelig spenning mellom oss, deilig å kjenne på den følelsen! Men kanskje ikke så mye mer? Skal nok prøve ut dette iallefall, han får meg til å føle meg trygg, sexy og morsom. TS

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For min del endte det som jeg trodde, en morsom kveld og vi havnet i senga. Skikkelig spenning mellom oss, deilig å kjenne på den følelsen! Men kanskje ikke så mye mer? Skal nok prøve ut dette iallefall, han får meg til å føle meg trygg, sexy og morsom. TS

Anonymkode: 14ccc...523

Så kjekt å høre!😊😊 håper dette er begynnelsen på noe veldig bra❤️

Anonymkode: a475d...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎12‎.‎2016 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Så kjekt å høre!😊😊 håper dette er begynnelsen på noe veldig bra❤️

Anonymkode: a475d...a3a

Takk, det håper jeg også :) Vi var sammen til langt ut på lørdagen.. Morgensex, frokost, en liten tur i nabolaget, litt mer sex før han dro :fnise: Meldingene fra han i etterkant har vært utelukkende sexrelaterte..morsomt og spennende det og jeg blir revet med, men ser jo at det kanskje burde vært litt mer substans om det skulle gå mot et forhold. Vi får se :)

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...