Gå til innhold

Fortell om helgens date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date med en ny mann på mandag. Daten var veldig hyggelig og jeg satt igjen med inntrykket at jeg ønsket å treffe han igjen. Så jeg takket for en koselig date, men spurte ikke om vi skulle møtes igjen. Heldigvis spurte han meg om jeg hadde lyst til å treffes igjen så vi har nå avtalt en ny date. Dette blir spennende. Han er en sjenert type, og det er jeg selv også, så ønsket er vel at vi føler oss så trygge på hverandre at vi klarer å ta steget videre. :laugh:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.11.2016 den 22.36, canacas skrev:

Spør om dere skal treffes i morgen! :)

Det var en super date! jeg har tro på dette nå 😁 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så hyggelig å lese om vellykkede dater :) Ser ut som gjengangeren er to litt sjenerte personer som tar det sakte...så romantisk :hug: 

Jeg er litt "halvdesperat" om dagen og skal på date igjen i kveld. Håper virkelig på bedre klaff og at jeg i det minste kan ha en hyggelig og morsom kveld. Skal møtes et rolig sted og ta noen glass, før vi begge skal på samme konsert med hver vår gjeng. Går det bra henger vi på konserten og antar jeg :tunge1:

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgens date gikk kjempebra :D Er meg som tidligere skrev at jeg ønsket at han skulle ta insj til litt kos eller kyss. Vel, han foreslo å overnatte. Haha jeg ble så nervøs, men måtte jo ut på kvelden si at nå må vi legge oss. Vi nærmest kastet oss over hverandre i sengen 😂

Jeg ble jo selvfølgelig litt engstelig over om han bare ville ha sex eller noe mer. Men så ble han hos meg kjempelenge og sa at han liker å være med meg, og forsikret seg allerede om at jeg ønsket å komme på bursdagen hans om to uker. (Vi kan bare treffes i helgene pga avstand og neste helg er begge bortreist).

Så føler dette går veldig bra :D

Anonymkode: 9aadf...edc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det høres ut som dere dater personer som er like meg her. Fint å se at dere holder ut med litt sjenerte menn som ikke kaster seg over dere med en gang :) Synes det er skummelt å ta første steget, men om man føler seg trygg på den andre er det mye lettere å ta initiativ. 

Anonymkode: 8001d...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Hadde date i helgen med en jente jeg kjenner litt fra før, vi har hatt noen dater. Hun er veldig søt, omsorgsfull, men en smule pågående på noen måter. Helt ærlig forstår jeg ikke hva hun ser I meg. Men hun møtte da opp frivillig og vi hadde det koselig. Vi skal møtes igjen til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helgens date gikk kjempebra :D Er meg som tidligere skrev at jeg ønsket at han skulle ta insj til litt kos eller kyss. Vel, han foreslo å overnatte. Haha jeg ble så nervøs, men måtte jo ut på kvelden si at nå må vi legge oss. Vi nærmest kastet oss over hverandre i sengen 😂

Jeg ble jo selvfølgelig litt engstelig over om han bare ville ha sex eller noe mer. Men så ble han hos meg kjempelenge og sa at han liker å være med meg, og forsikret seg allerede om at jeg ønsket å komme på bursdagen hans om to uker. (Vi kan bare treffes i helgene pga avstand og neste helg er begge bortreist).

Så føler dette går veldig bra :D

Anonymkode: 9aadf...edc

Så bra! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pika skrev:

Så bra! :) <3

Jaaa ❤️ Vi sendte litt meldinger etter han hadde kommet hjem, og i dag. Og han skriver masse fine ting til meg. Og jeg er så fryktelig dårlig på sånt, men prøver så godt jeg kan å skrive noe koselig tilbake 😂 

 

Anonymkode: 9aadf...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På November 14, 2016 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Hadde en utrolig fin 1. date i helgen! Vi hadde egentlig ikke snakket så mye på forhånd, men det viste seg at vi har mye til felles. Han var ganske nervøs og veldig søt. Ble enige der og da om å ses igjen bare noen dager senere, har aldri opplevd det før. Og fikk også koselig melding en time senere, veldig hyggelig. Litt nervøs for 2. date nå da, men forhåpentligvis blir det også bra. 

Anonymkode: 441ef...7cb

Har møtt fyren 3 ganger nå, foreløpig går alt fint. Men som alltid syns jeg det er skummelt å ikke helt vite hva den andre personen tenker. Ikke at jeg forventer at han skal vite så mye om det etter 4 treff, men hadde vært greit å få en pekepinn på at han vil bli ordentlig kjent og se om vi har potensiale. Vi har ikke hatt sex enda, så har litt lyst til å prate om det før det skjer. Men er så redd det blir for pågående og intenst av meg. Forslag? Vi møttes på Tinder og han har ikke vært singel såå lenge (noen mnd), så derfor jeg er litt redd for å brenne meg.

Anonymkode: 441ef...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt fyren 3 ganger nå, foreløpig går alt fint. Men som alltid syns jeg det er skummelt å ikke helt vite hva den andre personen tenker. Ikke at jeg forventer at han skal vite så mye om det etter 4 treff, men hadde vært greit å få en pekepinn på at han vil bli ordentlig kjent og se om vi har potensiale. Vi har ikke hatt sex enda, så har litt lyst til å prate om det før det skjer. Men er så redd det blir for pågående og intenst av meg. Forslag? Vi møttes på Tinder og han har ikke vært singel såå lenge (noen mnd), så derfor jeg er litt redd for å brenne meg.

Anonymkode: 441ef...7cb

Hva snakker dere om på treffene? Mest småprat eller litt mer i dybden? Etter 4 treff burde dere begge vite litt mer om hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Hva snakker dere om på treffene? Mest småprat eller litt mer i dybden? Etter 4 treff burde dere begge vite litt mer om hverandre. 

3 treff, skrev feil der. :P Vi snakker om alt, det er veldig fint. Mye om ting vi liker, litt om vennene våres, litt om familien, føler vi går i dybden ja. Så det føles absolutt som at dette ikke er noe useriøst fra hans side heller. Og jeg skrev i min Tinder-profil at jeg var seriøs. Men jeg tenkte kanskje å ta dette opp på en forsiktig måte neste gang, at jeg f. eks liker å være sammen med han og bli enda bedre kjent for å se om vi har noe mer potensiale på sikt.

Men hvis han er litt lettskremt er jeg redd han kanskje  skal få panikk og tenke at jeg krever en slags forpliktelse av han. På sett og vis gjør jeg jo det kanskje, men jeg mener vel bare at jeg vil vite at vi tenker litt likt. For før har jeg opplevd å date fyrer i 2 mnd uten å vite hva de egentlig vil, og så har det vist seg at de egentlig bare ønsket litt uforpliktende moro.

Anonymkode: 441ef...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

3 treff, skrev feil der. :P Vi snakker om alt, det er veldig fint. Mye om ting vi liker, litt om vennene våres, litt om familien, føler vi går i dybden ja. Så det føles absolutt som at dette ikke er noe useriøst fra hans side heller. Og jeg skrev i min Tinder-profil at jeg var seriøs. Men jeg tenkte kanskje å ta dette opp på en forsiktig måte neste gang, at jeg f. eks liker å være sammen med han og bli enda bedre kjent for å se om vi har noe mer potensiale på sikt.

Men hvis han er litt lettskremt er jeg redd han kanskje  skal få panikk og tenke at jeg krever en slags forpliktelse av han. På sett og vis gjør jeg jo det kanskje, men jeg mener vel bare at jeg vil vite at vi tenker litt likt. For før har jeg opplevd å date fyrer i 2 mnd uten å vite hva de egentlig vil, og så har det vist seg at de egentlig bare ønsket litt uforpliktende moro.

Anonymkode: 441ef...7cb

Det er en vanskelig balansegang det der. Hvor viktig er det for deg å definere noe etter 3 treff? Som du sier; det kan bli fort for intenst for han. Jeg forstår begge sider sånn sett, så mitt råd er å slappe av og ha det hyggelig, ikke stress med å definere. Du kan fint fortelle at du er seriøs og ikke treffer andre, men ikke si det slik at han tror du forventer det samme tilbake. I alle fall noen treff til. 

I en vippesituasjon ville jeg hoppet av om en mann ville definere oss etter tre treff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, canacas skrev:

Det er en vanskelig balansegang det der. Hvor viktig er det for deg å definere noe etter 3 treff? Som du sier; det kan bli fort for intenst for han. Jeg forstår begge sider sånn sett, så mitt råd er å slappe av og ha det hyggelig, ikke stress med å definere. Du kan fint fortelle at du er seriøs og ikke treffer andre, men ikke si det slik at han tror du forventer det samme tilbake. I alle fall noen treff til. 

I en vippesituasjon ville jeg hoppet av om en mann ville definere oss etter tre treff. 

Takk for godt innspill! Det er jo egentlig ikke viktig for meg etter 3 treff, for jeg vet jo faktisk ikke selv om jeg kan falle for han etter så kort tid. Og med tanke på at han ikke har vært singel så lenge er det vel greit å ikke virke helt desperat etter en definsjon. Som jeg har blitt kjent med han tror jeg at han liker litt selvstendige jenter, og det lyser kanskje ikke selvstendighet å trenge bekreftelse så fort. Så takk for råd, jeg kan avvente det litt! :) 

Anonymkode: 441ef...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for godt innspill! Det er jo egentlig ikke viktig for meg etter 3 treff, for jeg vet jo faktisk ikke selv om jeg kan falle for han etter så kort tid. Og med tanke på at han ikke har vært singel så lenge er det vel greit å ikke virke helt desperat etter en definsjon. Som jeg har blitt kjent med han tror jeg at han liker litt selvstendige jenter, og det lyser kanskje ikke selvstendighet å trenge bekreftelse så fort. Så takk for råd, jeg kan avvente det litt! :) 

Anonymkode: 441ef...7cb

Kos deg du, og ta en dag/ett treff av gangen :) Bruk tiden til å ha det hyggelig sammen, og ikke tenk så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I helgen hadde jeg date med sofaen og netflix :fnise: Har ikke datet siden juni. Har bare trengt en pause fra alt som heter dating. Men er egentlig klar igjen nå, men blir så fryktelig nervøs når jeg skal møte noen. Føler det blir så unaturlig å gå på date. Det perfekte hadde vært å møtt en på fest eller et sted det er naturlig å bli "naturlig" kjent. Også synes jeg det er fryktelig vanskelig å gi alt av meg selv før jeg er sikker på at han er ute etter noe seriøst. Jeg orker ikke å date noen som bare er ute etter et knull og thats it. Men føler mange blir skremt unna når jeg er klar på hva jeg er ute etter. Men jeg vil jo også luke unna den typen. 

Skal holde dere oppdatert om noe spennende skjer, men akkurat nå skjer det fint lite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere?

 

Her går det så bra! :) vi koser oss sammen og har intensivert datingen :) håper og tror det blir oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det svingt noe voldsomt på bare noen få dager. :( Jeg er skikkelig nedfor nå. Forrige uke sendte han meg meldinger hver dag, et par av dagene flere ganger. Vi møttes søndagen, og jeg fikk en merkelig magefølelse. Klarer ikke å sette fingeren på hvorfor jeg følte noe var galt, for vi hadde det jo faktisk veldig koselig. Det var 4. gangen vi møttes.

Nå har jeg ikke hørt fra han siden søndag kveld, som da er en veldig kontrast til forrige uke. Sendte han en melding for 6 timer siden og lurte på om vi skal ses til helga. Han har ikke svart, og han pleier alltid å svare raskt. Jeg tror nok han ikke er interessert mer.

Denne gangen skal jeg ikke grave meg ned om han plutselig ikke vil ses mer, som jeg har gjort før. Men jeg har virkelig problemer med å forstå hvordan man endrer seg sånn fra en dag til en annen. Han treffer ingen andre, og jeg klarer ikke å sette fingeren på hva som kan ha skjedd under det forrige møtet. 

Anonymkode: 441ef...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...