Gå til innhold

Fortell om helgens date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte en før/etter-tråd der vi først forteller om hvem vi skal date, hvordan daten kom i stand og hvor/hva vi skal gjøre. Så kan alle følge opp med en rapport i etterkant, hvordan det gikk, hva vi følte og føler, hva som er planen videre osv...

Det er vel noen single der ute som skal date i helgen?

Jeg skal møte en tidligere kollega fra en plass jeg hadde sommerjobb for 6-7 år siden. Vi matchet på tinder, men han tok kontakt på facebook og vi har snakket litt der nå i en ukes tid. Sjarmerende og kjekk fyr som jeg egentlig ikke pratet noe med da vi jobbet sammen. Vi skal møtes i kveld, men vet ikke hva han har planlagt. Håper på noe laid back, et sted det er bra med andre mennesker og gjerne litt alkohol :fnise:

Noen andre?

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Absolutt

Koselig tråd! Følger denne, men vil ikke utlevere så mye selv om jeg skal på date på lørdag. Er og singel, men ikke singel så spørs om jeg er innenfor kategorien din.

Er i mellomfasen et sted men denne deilige fine mannen, så lørdagen skal bare nytes med vin, mat og han ;) 

Nervøs for din date enda, ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foreløpig positivt nervøs, gleder meg og tror det blir koselig uansett. Men er jo spent på om det er noe gnist da. De store nervene kommer nok etterhvert :) Ingen fler altså? TS

 

 

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på date hjemme hos han i kveld :D 4 date.. sist ble det litt kos, håper på det samme i kveld, føler at jeg har nådd punktet der jeg må føle på litt nærhet for å finne ut om dette er et supert vennskap eller om det er potensiale for forhold der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.11.2016 den 14.19, Neutral90 skrev:

Skal på date hjemme hos han i kveld :D 4 date.. sist ble det litt kos, håper på det samme i kveld, føler at jeg har nådd punktet der jeg må føle på litt nærhet for å finne ut om dette er et supert vennskap eller om det er potensiale for forhold der :)

Det gikk så bra 👍👍 gleder meg til neste date

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Neutral90 skrev:

Det gikk så bra 👍👍 gleder meg til neste date

Så bra!! :) Fortell gjerne mer :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på date. Hjemme hos meg. Jeg forventet vel egentlig litt at han skulle kysse meg eller holde rundt meg eller noe. 4.daten. Men det skjedde ikke. Han er en litt sjenert og litt usikker type har jeg skjønt. Men vi avtalte løst neste date som vi skal ta hjemme hos han :) Da håper jeg det blir litt mer "action" haha. Jeg suger til å ta initiativ selv så begge er litt treige der tydeligvis. Kanskje det er jeg som må ta første steget, IKKE vant til det!

Anonymkode: 9aadf...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 1 date på torsdag, følte selv det gikk veldig bra.. men han har ikke gitt lyd fra seg enda:( 

Anonymkode: 551c4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på date. Hjemme hos meg. Jeg forventet vel egentlig litt at han skulle kysse meg eller holde rundt meg eller noe. 4.daten. Men det skjedde ikke. Han er en litt sjenert og litt usikker type har jeg skjønt. Men vi avtalte løst neste date som vi skal ta hjemme hos han :) Da håper jeg det blir litt mer "action" haha. Jeg suger til å ta initiativ selv så begge er litt treige der tydeligvis. Kanskje det er jeg som må ta første steget, IKKE vant til det!

Anonymkode: 9aadf...edc

Vi hadde 4.date hjemme hos ham, ellers har det bare vært turer og litt sånn..håpte på litt mer intimitet av ymse slag da, som noe mer enn bare den vanlige klemmen, men jeg tror han min også er litt usikker og sjenert.  Jeg er like dårlig på å ta initiativ som deg, så jeg skal egentlig ikke klage 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LadyL skrev:

Vi hadde 4.date hjemme hos ham, ellers har det bare vært turer og litt sånn..håpte på litt mer intimitet av ymse slag da, som noe mer enn bare den vanlige klemmen, men jeg tror han min også er litt usikker og sjenert.  Jeg er like dårlig på å ta initiativ som deg, så jeg skal egentlig ikke klage 😉

Det positive er jo at datene våre tydelig ikke bare er ute etter en ting da. :) Men litt kos hadde ikke gjort noe. Jeg får prøve å ta litt insj neste gang!

Anonymkode: 9aadf...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok insj på 3 date til pittelitt kos. forventet å måtte ta insj igjen på 4 date, men da tok han kontroll med en gang og det var så kjekt :D tror han bare trengte en bekreftelse fra meg før han tok det neste steget. håper det er sånn for dere også :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min date gikk ikke så bra. Forstod vel etter et kvarter at han ikke var noe for meg verken på den ene eller andre måten. Ukompatibel humor, han snakket mest om seg selv og skrøt mye om jobb og hobbyer, og det verste var at han på en måte kritiserte meg litt for karrierevalg og  sånne ting. Måtte takke pent for meg ganske tidlig og tilbrakte mesteparten av kvelden  alene med netflix. Kommer nye sjanser. TS

:P

Anonymkode: 14ccc...523

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. november 2016 den 10.01, Neutral90 skrev:

Jeg tok insj på 3 date til pittelitt kos. forventet å måtte ta insj igjen på 4 date, men da tok han kontroll med en gang og det var så kjekt :D tror han bare trengte en bekreftelse fra meg før han tok det neste steget. håper det er sånn for dere også :)

Hva slags type er "din" date da? Min er litt sjenert og nervøs legger jeg merke til. Vi har det veldig koselig sammen, men jeg legger merke til at han kanskje er litt redd for å si eller gjøre noe feil 😜 Håper bare at om jeg tar insj at han føler seg komfortabel med det og ikke presset til noe. Hvis dere skjønner.

Anonymkode: 9aadf...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min date gikk ikke så bra. Forstod vel etter et kvarter at han ikke var noe for meg verken på den ene eller andre måten. Ukompatibel humor, han snakket mest om seg selv og skrøt mye om jobb og hobbyer, og det verste var at han på en måte kritiserte meg litt for karrierevalg og  sånne ting. Måtte takke pent for meg ganske tidlig og tilbrakte mesteparten av kvelden  alene med netflix. Kommer nye sjanser. TS

:P

Anonymkode: 14ccc...523

Hvor gammel er han? Var nettopp på date med en jeg kan beskrive på samme måte :fnise:

Anonymkode: 9a4bf...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en utrolig fin 1. date i helgen! Vi hadde egentlig ikke snakket så mye på forhånd, men det viste seg at vi har mye til felles. Han var ganske nervøs og veldig søt. Ble enige der og da om å ses igjen bare noen dager senere, har aldri opplevd det før. Og fikk også koselig melding en time senere, veldig hyggelig. Litt nervøs for 2. date nå da, men forhåpentligvis blir det også bra. 

Anonymkode: 441ef...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2016 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Hva slags type er "din" date da? Min er litt sjenert og nervøs legger jeg merke til. Vi har det veldig koselig sammen, men jeg legger merke til at han kanskje er litt redd for å si eller gjøre noe feil 😜 Håper bare at om jeg tar insj at han føler seg komfortabel med det og ikke presset til noe. Hvis dere skjønner.

Anonymkode: 9aadf...edc

Det er en rolig mann, som ikke har hastverk og som respekterer veldig grenser - viktig å bli kjent, det mener vi begge :) 

 

men, nå ønsker jeg gjerne å spør om råd. Vi skal begge vekk i helgen og vår faste "date"kveld går vekk... jeg sa da at det betyr vel at vi ikke får møttes i helga, og da bekreftet han med trist smiley... er det innafor å spør om han vil møtes i morgen da? Vil ikke være for keen, pushy osv :a034:Vi er enige om å fortsette å bli kjent, men sånn jeg forstod det på han vet han ikke enda om han vil mer. 

 

Vi skriver til hverandre hver dag, men han har ikke virket keen til å møtes på "jobbkvelder" før, noe som har passet meg bra så langt. Jeg har spurt en gang før om å møtes på hverdag, da passet det ikke. Hva syns dere? Masete eller ikke?

 

En annen ting er det om han møter andre, jeg får jo ikke inntrykk av det. Vet han ikke ligger med noen i alle fall. Det er 1 mnd siden vi møttes. Når er det greit å avklare sånt uten å eventuelt skremme noen vekk? 

 

Mange spm her nå :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Neutral90 skrev:

Det er en rolig mann, som ikke har hastverk og som respekterer veldig grenser - viktig å bli kjent, det mener vi begge :) 

 

men, nå ønsker jeg gjerne å spør om råd. Vi skal begge vekk i helgen og vår faste "date"kveld går vekk... jeg sa da at det betyr vel at vi ikke får møttes i helga, og da bekreftet han med trist smiley... er det innafor å spør om han vil møtes i morgen da? Vil ikke være for keen, pushy osv :a034:Vi er enige om å fortsette å bli kjent, men sånn jeg forstod det på han vet han ikke enda om han vil mer. 

 

Vi skriver til hverandre hver dag, men han har ikke virket keen til å møtes på "jobbkvelder" før, noe som har passet meg bra så langt. Jeg har spurt en gang før om å møtes på hverdag, da passet det ikke. Hva syns dere? Masete eller ikke?

 

En annen ting er det om han møter andre, jeg får jo ikke inntrykk av det. Vet han ikke ligger med noen i alle fall. Det er 1 mnd siden vi møttes. Når er det greit å avklare sånt uten å eventuelt skremme noen vekk? 

 

Mange spm her nå :ohmy:

Spør om dere skal treffes i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...