Gå til innhold

Bolle i ovnen


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig

På første ordinære syklus i det jeg hadde forberedt meg skulle bli en laaang prøveperiode ble det klaff i forsøk fra to til tre. Trolig tre uker på vei. Det har fortsatt ikke blitt helt ekte enda, men jeg gleder meg utrolig mye.

Er en gammel pensjonert administrator gjeninntatt KG, så får vi se hvor spennende dette blir.  

Velkommen hit :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Tusen takk for det!

Det er veldig koselig altså, i hvert fall når jeg ikke er kvalm. Kvalmen traff som et godstog for ca en uke siden, og det hele har vært ganske slitsomt. Det endte med at jeg fortalte det til nærmeste leder på jobb, for å kunne få innvilget et hjemmekontor.  Ellers har det gått bra, så langt. Er ikke så trøtt som jeg hadde fryktet at jeg skulle bli, det slapp taket allerede i uke fire, så jeg håper det ikke kommer tilbake igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Først vil jeg si: gratulerer med gårsdagen! 

Og gratulerer med graviditeten. Det blir spennende å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Tusen takk for det! Moro å gifte seg :bryllup:

Det ble stille, gitt. Jeg hadde helt tydeligvis falt helt ut av gode forumvaner, og plutselig hadde ukene rast av gårde. Det kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg først var veldig dårlig i starten, og så gikk det plutselig kjempebra, og da tenkte jeg ikke så mye over det lenger. Magen er liksom bare med :) Har merket lite til graviditeten, og kanskje også ikke tenkt så mye på den en periode. Og jeg forsøkte å ta igjen for alt jeg hadde forsømt i ukene der jeg bare sov og spydde om hverandre... :P

Men vi gleder oss veldig!

For å svare på spm: Jeg har det veldig fint. Er i uke 23 nå. Termin første uke i juli. Jeg merker ikke noe til graviditeten utenom et lite spark eller to fra jenta (:strix:) i magen. Og for noen uker siden måtte jeg gi opp vanlige bukser. Alle sjekker og sånt har sett bra ut så langt. Jobber, styrer på og trener stort sett som før. De siste ukene har det naturlig nok vært mye arbeid med bryllupet. Merker selvsagt at jeg ikke har det vanlige femtegiret jeg pleier å ligge i, etter bryllupet trengte jeg en hel dag for å bli menneske igjen. Vanligvis hadde det krevd en liten skjerpings og en kaffekopp. 

Av ting og utstyr er det i grunn bare klær og kluter og småstæsj igjen. Har kjøpt alt det store og viktige, når det har passet seg sånn og vi har hatt ånden over oss. Heldigvis har mannen svart belte i Finn.no, og vi har i tillegg vært heldige og hatt en del venner som har hatt ting vi har kunnet låne og arve, så har ikke gått så mye penger i babystæsj enda. 

Blir spennende å se i tiden fremover :) Skal forsøke å være litt mer aktiv også, det kan jo være moro å se tilbake på. 

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...