Gå til innhold

Hvor lang tid tok deres fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fødte selv for første gang denne uken, og fødselen tok tre timer.. Hvor lang tid tok deres fødsel? 

Anonymkode: b59b7...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altfor lang tid etter min smak! Vannet gikk 03.30natt til mandag. Ungen var ute 0141 natt til tirsdag! Riene startet ikke skikkelig før 2t før han var ute..

 

første fødsel varte i 5t fra vannet gikk til ha var ute.

Anonymkode: 1bddd...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fødsel, ett og et halvt døgn fra jeg merket første svake rie (som mensmurringer), til barnet var ute.

Andre fødsel, 5 timer fra vannet gikk til barnet var ute, 2 timer og 15 minutter fra første (ganske sterke) rie.

Stor forskjell med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 1/2 time i aktiv fødsel. brukte vel to og en halv timer fra 4-6 cm. da gikk vannet, jeg fikk stormrier og ungen var ute på en time. 

Kunne godt tenkt meg at det gikk litt saktere, syns det vsr veldig kaotisk og husker svært lite.

Anonymkode: c02cf...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer aktiv fødsel (altså fra 4 cm til han var ute). Egentlig en grei fødsel, men veldig intens med stormrier siste timene før pressriene startet. Fødselen startet med tegnblødning og lette rier et døgn i forkant.

Anonymkode: add86...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fødsel: 6,5 timer fra første rie

2. Fødsel: 6 timer fra første rie. Jordmor påstod at jeg ikke hadde rier(!), så ifølge henne varte ikke fødselen mer enn 3 timer.Da hadde jeg gått med 5 cm åpning nesten to døgn i fokant.

3. Fødsel: Lette rier i 7-8 timer, og så 1 1/2 time aktiv fødsel

4: Fødsel: Keisersnitt...

Anonymkode: 38419...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem døgn fra første rie til han var ute. Jeg er tydeligvis så heldig at jeg kjenner hver eneste ri i lutealfasen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med første gikk vannet og 3 timer seinere var han ute. Men det tok bare 1,5 time fra 4 cm fra aktiv fødsel. Skikkelig intens styrtfødsel med stormrier. Ingen smertestillende. 

Med nr 2 tok det 4 timer fra aktiv fødsel, sykt mye bedre enn styrtfødselen med nr 1. Fødte også i vann :) Skal lett gjøres neste gang også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Vaginalfødslene mine har variert fra 10-45 min fra riene startet.

10 minutter fra første rie?

Anonymkode: 90cb7...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer. 🤗 Først de siste 2 timene det faktisk var litt ubehagelig. Hadde ikke fødselen startet med vannavgang så hadde jeg ikke fått med meg at fødselen var i gang før de siste 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 minutter fra første rie?

Anonymkode: 90cb7...2ee

Ja, og siden jeg har så raske fødsler var jeg på sykehuset allerede så måtte ha bånd rundt magen helt til riene kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fødsel tok 8 timer fra 4 cm. 5 timer til nesten full åpning, men så stoppet den opp og det drøyde altså litt før baby var ute

Andre fødsel tok 1,5 time fra jeg skjønte jeg hadde rier. Rakk aldri å bli sjekket, men antar jeg hadde ca 4 cm når jeg begynte å merke riene.

Tredje fødsel tok 2 timer fra 4 cm.

Anonymkode: 4731e...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...