Gå til innhold

Dumt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har 40.000 i fastlønn men er nå pernittert så jeg får 62%. Har veldig lyst på barn og lurer på om det er dumt nå? Enten kan jeg komme tilbake i februar eller så blir jeg sagt opp. De kan ikke si meg opp pga graviditet. Jeg har vært her lengst av alle og de har ingen saklig grunn til oppsigelse. Tenker at jeg vil bli ferdig med denne bedriften men hvis jeg finner ny jobb nå bør jeg vente med barn for å kunne beholde jobben. Dersom jeg blir gravid nå kan jeg søke i permisjonen..tanker?

Anonymkode: 52e70...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mista jobben pga nedbemanning i sommer. Ble gravid ca 1 mnd senere som arbeidsløs med lønn ut september.  Ingen tid er idielt for å få unger uansett Åssen man ser på det. Ikke idielt og bli gravid uten jobb, men det er ikke frivellig for min del og være arbeidsløs. 

Jeg søkte litt jobber i starten av graviditeten, men nå har jeg lagt det på is. Ingen ansetter gravid dame i denne olje nedtur tiden så lite håp. Så da blir det dagpenger også permisjon penger av dagpengene. Er under 50% av lønna jeg hadde men går fint med planlegging før enn sløser pengene. 

Så hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd og bli gravid. Jobb skal ikke komme før familie tenker jeg da. Mister du jobben så får du heller søke ny jobb i permisjons tiden. Kan ta tid og bli gravid, tok 3 år her så uaktuelt med noe abort pga jeg mista jobben. Nav setter ingen på gata. Blir ikke rik av nav men overlever pluss om partner har jobb går nok alt veldig bra :)

Anonymkode: 43be9...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mista jobben pga nedbemanning i sommer. Ble gravid ca 1 mnd senere som arbeidsløs med lønn ut september.  Ingen tid er idielt for å få unger uansett Åssen man ser på det. Ikke idielt og bli gravid uten jobb, men det er ikke frivellig for min del og være arbeidsløs. 

Jeg søkte litt jobber i starten av graviditeten, men nå har jeg lagt det på is. Ingen ansetter gravid dame i denne olje nedtur tiden så lite håp. Så da blir det dagpenger også permisjon penger av dagpengene. Er under 50% av lønna jeg hadde men går fint med planlegging før enn sløser pengene. 

Så hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd og bli gravid. Jobb skal ikke komme før familie tenker jeg da. Mister du jobben så får du heller søke ny jobb i permisjons tiden. Kan ta tid og bli gravid, tok 3 år her så uaktuelt med noe abort pga jeg mista jobben. Nav setter ingen på gata. Blir ikke rik av nav men overlever pluss om partner har jobb går nok alt veldig bra :)

Anonymkode: 43be9...0d3

Tuusen takk for svar !:) og gratulerer med baby i magen <3

Anonymkode: 52e70...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...