Gå til innhold

Er du noe sjalu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor sjalu er du og hvor mye sjalusi er egentlig greit? 

Hva mener du?

Anonymkode: df8b8...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veldig sjalu før, men har funnet ut at det bare ødelegger forhold, mistet mye bra pga dette. Er nå i et forhold der hun er sjalu, å dette ødelegger. Du må bare stole på h*n, vist ikke så er det ikke et "forhold"

Anonymkode: da6a2...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lite sjalu, noen vil nok mene for lite. Tror ikke det er så betryggende eller hva man skal si med ei dame som virker fullstendig likegyldig heller. Har faktisk opplevd at menn har pushet grensene og funnet på alt slags sprell for å fremprovosere det omtrent. Mulig det bare er jeg som virker så vanskelig å komme under huden på at en fyr faktisk blir glad og sjarmert hvis jeg blir sjalu. Jeg skal også være skikkelig forelsket for at jeg skal kunne bli det, så det er jo et kompliment sånn sett. Men jeg prøver alltid å skjule det, det er jo en noe skamfull følelse, den er ofte irrasjonell (ikke som om jeg har hatt en god grunn til å bli sjalu de gangene jeg først har blitt det) og jeg blir bitchy når jeg er det.

Jeg synes det er for mye sjalusi når man prøver å kontrollere den andre, jeg krever full tillit og gir det også tilbake. Så man må kunne ha venner av motsatt kjønn, reise på ferie med hvem man vil og hvor man vil, gå ut på byn uten hverandre og uten meldeplikt osv. Jeg kan ikke være sammen med noen som surmuler over slikt, og iallefall helt garantert ikke en som prøver å lage regler rundt det.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lite sjalu, men hadde ikke "latt" mannen dra på ferie med den nye kvinnelige kollegaen liksom.

Nå drar ikke vi på aleneferier med nye bekjente uansett - men ja. 

Anonymkode: adb60...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite sjalu. Jeg har bestemt meg for det at jeg stoler på kjæresten min til det motsatte er bevist (noe jeg trur aldri skjer). Et forhold med mye sjalusi og drama er ingenting for hverken meg eller kjæresten min. Hadde jeg ikke stolr på han og vært sjalu hele tiden hadde der klikket for meg. Han får snakke med de han vil. Være med de han vil. Men jeg har klare regler på at utroskap det er "ingen unnskyldning". Finner jeg ut at han har kysset noen av fri vilje, rota med noen, lagt and på noen. Da skal han være bra å flink å snakke for seg om jeg ikke skal lukke døra. Men jeg stoler på han.og han  stoler på meg. 

Anonymkode: 69e2c...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke sjalu av meg! Og skulle det så være at noen hadde hvert utro mot meg, så får jeg alltids vite det..og da vet dem hvor kroken på døra er:) 

Tillit er en fin ting, synes jeg...frem til det motsatte er bevist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...