Gå til innhold

Mannen min kalte meg en j**** fitte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Giid av meg altså.

Anonymkode: 8b398...7b9

Lever du i et forhold hvor dere kaller hverandre stygge ting ofte?

Anonymkode: 0f5fb...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min kalte meg "fettkjerring" da han ble irritert en gang. Og that's it; han sier ikke mye, det holder liksom med fettkjerring. :ler:

Man kan si mye rart når man er sint/irritert. Så lenge han ikke behandler deg sånn hele tiden ville jeg ikke vært bekymret. Samboeren min elsker meg og viser det hver dag, men alt går ikke på skinner hele tiden. Det kan skje den beste...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13
27 minutter siden, Ruccula skrev:

Min mann har aldri kalt meg noe stygt, uansett hvor mye vi har kranglet har han aldri vært ufin mot meg. 

 

Så relevant . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du skjerpe deg trådstarter, er da helt vanlig å kalle dama for f**** om man er sint nok. Ofte at mannen min kaller meg j**** hore eller lignende, men jeg har lært meg at man i et forhold skal respektere mannen og underlegge seg. Vi kvinner bør egentlig være takknemlige at mennene faktisk klarer å holde ut med oss. Så hvorfor ikke bite tenna sammen trådstarter og innse realiteten. 

Anonymkode: 2dd27...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du skjerpe deg trådstarter, er da helt vanlig å kalle dama for f**** om man er sint nok. Ofte at mannen min kaller meg j**** hore eller lignende, men jeg har lært meg at man i et forhold skal respektere mannen og underlegge seg. Vi kvinner bør egentlig være takknemlige at mennene faktisk klarer å holde ut med oss. Så hvorfor ikke bite tenna sammen trådstarter og innse realiteten. 

Anonymkode: 2dd27...5e5

Hvor ble ironiflagget av?

Anonymkode: 0f5fb...81d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du skjerpe deg trådstarter, er da helt vanlig å kalle dama for f**** om man er sint nok. Ofte at mannen min kaller meg j**** hore eller lignende, men jeg har lært meg at man i et forhold skal respektere mannen og underlegge seg. Vi kvinner bør egentlig være takknemlige at mennene faktisk klarer å holde ut med oss. Så hvorfor ikke bite tenna sammen trådstarter og innse realiteten. 

Anonymkode: 2dd27...5e5

Dette må ha vært skrevet av en mann.

Anonymkode: 722aa...1cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan spørre ham om hvorfor han valget å ordlegge seg slik etter at han har roet seg, og fortelle ham at det var svært sårende for deg.

Det er litt primitivt å benytte seg av et slikt språk under en litt opphetet diskusjon, man bør holde seg til saken. Men om han virkelig mistet det litt, så er det jo noe som nesten kan skje den beste.

Anonymkode: 3a9c3...473

Hvis Ts ikke holdt seg til saken, og ikke diskusjon skeier ut osv, Det kommer stikk om andre ting osv diskusjon og argumenter blir rett og slett ulogiske osv så bobler det over når kvinnen ikke holder seg til sak. Det kan skje den.beste. Hvis han er rolig og sindig ellers så rant vel begeret over. Og ja konen/samboer kan være ei "fitte" - og får vel sjokk når begeret renner over.

Om saken bare er en bagatell hvorfor diskutere videre, bare si - jeg legger denne ballen død.

Selv bruker jeg ikke slike ord...

Anonymkode: f870b...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller han deg ting ofte eller var dette første gang? 

Jeg er født med ei fitte mellom beina og hadde ikke løftet et øyebryn en gang. 

Anonymkode: 88a19...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må ha vært skrevet av en mann.

Anonymkode: 722aa...1cf

Åja minst! Best å holde seg unna menn eller hva?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min mann hadde kalt meg dette, hadde jeg mistenkt at han hadde et kromosom for mye. ( uten at jeg har noe imot de som har det altså❤️)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangler med mann

mann sier noe i sinne

går på KG og klager

 

Anonymkode: 168e6...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det selvfølgelig helt umulig for oss å vite hvem som gikk over streken først i dette tilfellet, men som en regel vil jeg si at det er ufint å kalle hverandre ukvemsord (med mindre man liker sånn). Når det er sagt kan både kvinner og menn oppføre seg som sine respektive kjønnsorganer når de krangler og en sjelden gang kan det derfor være helt på sin plass å kalle en spade for en spade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, studerende skrev:

Nå er det selvfølgelig helt umulig for oss å vite hvem som gikk over streken først i dette tilfellet, men som en regel vil jeg si at det er ufint å kalle hverandre ukvemsord (med mindre man liker sånn). Når det er sagt kan både kvinner og menn oppføre seg som sine respektive kjønnsorganer når de krangler og en sjelden gang kan det derfor være helt på sin plass å kalle en spade for en spade

Hvordan oppfører et kjønnsorgan seg?

Anonymkode: 0f5fb...81d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan oppfører et kjønnsorgan seg?

Anonymkode: 0f5fb...81d

Jeg regner med at de fleste forsto hva jeg mente, men vi får ta det i klartekst for alle andre: Kvinner kan i blant oppføre seg som fitter og menn kan i blant oppføre seg som pikker.

Endret av studerende
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bidro du selv med i krangelen? En sak har alltid to sider.

Anonymkode: d8378...f7b

En digresjon, men nei, håpløst ordtak du serverer der. Mange som er egositisk og kun tenker på seg selv, en sak har som oftest en side, sannheten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, H Smith skrev:

En digresjon, men nei, håpløst ordtak du serverer der. Mange som er egositisk og kun tenker på seg selv, en sak har som oftest en side, sannheten.

Sannheten kan mange ganger ha flere sider, H Smith 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, exictence skrev:

Sannheten kan mange ganger ha flere sider, H Smith 

Og mange ganger ikke. Liker ikke ordtaket, fordi det ofte blir brukt til å forsvare drittsekkoppførsel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet eller dramaet med at folk banner når de er sur.

Han er en jævla kuk og du ei jævla fitte når dere bråker om bagateller uansett. 

Anonymkode: 0d2b0...831

Sånt vitner om dårlig ordforråd og mangel på argumenter. Å kalle hverandre stygge ting er ikke greit. Det er sånt som unger holder på med. Det som er bagateller for en, trenger ikke være det for noen andre. Men dette vil du vel forstå bare du blir voksen nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sjørøveren skrev:

Jeg sier også mye stygt når folk irriterer meg noe skikkelig. F.eks jævla fitte, forbanna hore, forbanna kukhode osv.. Har også blitt kalt mye stygt selv. Sånn er det når man krangler. Noen blir så sint at man ikke klarer å styre seg selv og kjeften sin. En liten bagatell for noen kan være noe stort for andre. Jeg tåler ikke å bli irritert. Kanskje mannen din er sånn? 

Normalt med skjellsord og stygge ord til de nærmeste også under krangling. Søsken, foreldre, venner, kjærester, koner/ektemenn osv.. Ikke noe folk skal ta seg nær av i flere dager etterpå. Da er man alt for følsom altså.

Nei, det er ikke normalt å kalle hverandre slike ting. Har du gått tom for argumenter, holder du kjeft.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må ha vært skrevet av en mann.

Anonymkode: 722aa...1cf

Selvfølgelig  er det en mann som har skrevet det. Det må være det, siden jeg ikke så noe ironi flagg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...