Gå til innhold

Mannen min kalte meg en j**** fitte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde en diskusjon, fra min side en bagatell som utviklet seg. Prøvde å få han til å roe seg ned og sa at jeg følte han misforstod situasjonen veldig. 

Så slenger han ut flere ganger at jeg er en jævla fitte! Jeg ble så sjokkert og lei meg!! Han sa det sikkert 3 ganger. Prøvde å si at dette var utrolig sårende og respektløst, og lurte på om han faktisk mente det. Det gjorde han. 

Man kaller vel ikke kona si for en fitte?! Uansett hvor irritert man blir. 

Anonymkode: f2331...d11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh nei det gjør man ikke. Det har jeg aldri blitt kalt, og ville aldri tolerert av noen som "visstnok" elsket meg.

Anonymkode: 78205...136

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man gjør ikke det. Høres ikke bra ut.

Hvordan er han ellers?

Anonymkode: 0f5fb...81d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uakseptabelt!! Han skulle virkelig fått vise på alle måter at det virkelig ikke var meningen å at han aldri kommer til å si sånne ting igjen. Uansett hvor sinte man kan bli på hverandre så kaller man ikke hverandre stygge ting. 

Anonymkode: 5be8f...a8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan være litt ufin i krangler til tider, men det her var langt over min grense. Jeg ble så såret :( 

Anonymkode: f2331...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke problemet eller dramaet med at folk banner når de er sur.

Han er en jævla kuk og du ei jævla fitte når dere bråker om bagateller uansett. 

Anonymkode: 0d2b0...831

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dersom du flørtet med noen, var utro eller gjorde andre ting som var veldig ansvarsløst, så syns jeg det er på sin plass

Anonymkode: 4fa68...e3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, dersom du flørtet med noen, var utro eller gjorde andre ting som var veldig ansvarsløst, så syns jeg det er på sin plass

Anonymkode: 4fa68...e3c

Hun skrev at det var en bagatell.

Anonymkode: 0f5fb...81d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg ikke er akseptabel språkbruk om en man virkelig er glad i. Han ville neppe kalt sin mor noe sånt, og jeg synes en kone eller samboer har krav på like mye respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev at det var en bagatell.

Anonymkode: 0f5fb...81d

"Det var ikke en stor greie, så hva om jeg flørtet med Olav for å få en gratis drink på jobbfesten"

Anonymkode: 4fa68...e3c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Det var ikke en stor greie, så hva om jeg flørtet med Olav for å få en gratis drink på jobbfesten"

Anonymkode: 4fa68...e3c

Klapp igjen!

Anonymkode: 0f5fb...81d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han kalte deg dette ut av det blå. Det som er mer sannsynlig er at du ikke holdt deg til saken, men i stedet begynte å komme med sånne små "stikk" fordi du visste at han hadde rett og du hadde feil, noe som igjen førte til at han kalte deg en "jævla fitte". Og nå handler alt om at han kalte deg det, og ikke om det du hadde feil i i utgangspunktet. Det er sånn kvinner diskuterer, og det er sånn menn taper diskusjonene til slutt.

Anonymkode: d14a5...609

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan spørre ham om hvorfor han valget å ordlegge seg slik etter at han har roet seg, og fortelle ham at det var svært sårende for deg.

Det er litt primitivt å benytte seg av et slikt språk under en litt opphetet diskusjon, man bør holde seg til saken. Men om han virkelig mistet det litt, så er det jo noe som nesten kan skje den beste.

Anonymkode: 3a9c3...473

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan spørre ham om hvorfor han valget å ordlegge seg slik etter at han har roet seg, og fortelle ham at det var svært sårende for deg.

Det er litt primitivt å benytte seg av et slikt språk under en litt opphetet diskusjon, man bør holde seg til saken. Men om han virkelig mistet det litt, så er det jo noe som nesten kan skje den beste.

Anonymkode: 3a9c3...473

Ja, må prøve å spørre han en annen dag. Noen timer siden nå, fortsatt står han ved det. 

Anonymkode: f2331...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan være litt ufin i krangler til tider, men det her var langt over min grense. Jeg ble så såret :( 

Anonymkode: f2331...d11

Nei, da må du vel skille deg da? Du kan med hånda på hjertet si at du aldri, aldri, aldri har sagt ting i kampens hete?

Anonymkode: 148c5...0bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da må du vel skille deg da? Du kan med hånda på hjertet si at du aldri, aldri, aldri har sagt ting i kampens hete?

Anonymkode: 148c5...0bb

Jo, men ikke dratt den så langt. Da skjønner jeg når jeg har sagt noe at det var dumt og beklager meg etterpå. 

Anonymkode: f2331...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...