Gå til innhold

silent treatment og annet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heei! Lurte på hva som egentlig fungerer ? Da tenker jeg på hva som er verst for dere. 

Anonymkode: ad54d...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prate sammen har vist seg å fungere helt utmerket om man tenker at man bør behandle folk bra osv.. Silent treatment er bare en bonus for meg, slipper å høre på surr og vas. ( erfaringsmessig er det mye surr og vas folk som holder på sånn kommer med) 

for å være ærlig bør man vel helst tenke på hva som er bra for folk, ikke hva som er verst... Eller?..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon fungerer. Silent treatment er en hersketeknikk som handler om å kutte kommunikasjon. Det er nok lurest å slå opp dersom partner bruker silent treatment hvis man ikke er like flink som Honnikorn. Honnikorn responderer perfekt på silent treatment :) og slik respons er en veldig effektiv måte å begrense problemet på .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt ekteskap bruker vi noe som kalles kommunikasjon. Silent treatment ser vi på som en umoden hersketeknikk som jeg ikke engang respekterer fjortiser for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Timsy skrev:

I vårt ekteskap bruker vi noe som kalles kommunikasjon. Silent treatment ser vi på som en umoden hersketeknikk som jeg ikke engang respekterer fjortiser for. 

Helt enig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men hun har meg rundt lillefingen, å derfor er kommunikasjon rimelig vanskelig, får hun ser på det som at jeg aldri forlater henne "noe jeg heller ikke har lyst til" desverre så har jeg gitt henne denne posisjonen 

Anonymkode: ad54d...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...