Gå til innhold

Brystpumpe. Hvilken??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er forskjell på Medela freestyle og maxi swing. Ammer med skjold og pumper morgen og kveld for å stimulere litt ekstra. Foreløpig lånt pumpe fra sykehuset men tenker at det er like så greit å kjøpe selv.. synspunkter/ anbefalinger??

Anonymkode: ac6cf...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medela swing er jeg veldig fornøyd med! Enkel i bruk og tar liten plass! Litt dyr, men jeg kjøpte den på 30% salg på apoteket :)

Anonymkode: 8a624...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge (kjøpt en og låner en). Jeg vil si den største forskjellen er prisen ;-) Fordelen med Freestyle er at den viser hvor lenge du har pumpet, og så er den oppladbar (veldig praktisk). I tillegg mener jeg det er en del flere styrker for pumpingen på Freestyle (1-9, vet ikke helt hvor mange det er på Swing Maxi, men har inntrykk av at det er 5 stk ca).

Når det er sagt så tror jeg at jeg personlig ikke ville betalt så mye mer for finessene på Freestyle, selv om jeg setter stor pris på dem når jeg først har den tilgjengelig. Spesielt deilig er det at den har klokke, siden jeg alltid glemmer hvor lenge jeg har pumpet. Swing kan også brukes uten strømkabel, men den kan ikke lades tror jeg, må bytte batteri når det er tomt.

Ville heller lagt de ekstra kronene i den pumpe-BHen og minst (!!!) ett ekstra sett med utstyr, i alle fall hvis du skal fullpumpe. Skal du pumpe en gang i blant holder det med ett sett, og da ville jeg i alle fall ikke kjøpt Freestyle.

Anbefaler uansett å kjøpe dobbel pumpe - akkurat det er vel verdt pengene :-)

Anonymkode: 99cba...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😊 Det ble swing maxi (dobbel). Pumper morgen og kveld for å stimulere litt ekstra siden jeg bruker skjold:)

Anonymkode: ac6cf...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...