Gå til innhold

Når dreit du sist i buksa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell, fortell. Hvor var du? Hva skjedde? Hvorfor kom du deg ikke på do, eller var det kanskje med vilje?

Anonymkode: 26693...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på hyttetur i Trysil med familien + noen venner. Blir så nervøs når jeg skal ta skiheisen - spesielt når det er lang kø - og kombinert med å ha fortært fem vafler med masse rømme på stua, så kom det ei relativt stor teskje bløtt helt ufrivillig. Så da bar det rett hjem for å forsøke å bli kvitt underbuksa og få vasket bort flekken i skibuksa. Noe som viste seg å være lettere sagt enn gjort med mennesker på alle kanter.

Noen andre her som lett gjør i buksa når de blir nervøse?

Anonymkode: 52ecc...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet til trening, tar ca 15 min. Litt inn i økten ble jeg kjempevond i magen men ingenting kom, så jeg hev meg på sykkelen for å sykle hjem. Midtveis kjente jeg at nå kommer det, så jeg måtte kaste meg av sykkelen, hoppe inn i en busk ved siden av fortauet (var i et semi-industriområde heldigvis) og la det skje. Var "so close" til å gjøre i buksa..! Verste jeg har opplevd...

Anonymkode: 6aa04...60e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på hvordan taklerer dere jenter dette dersom dere bruker stringtruser? Det må være virkelig være pinlig ....

Anonymkode: 3e365...3ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i Juni i år, sto hjemme på badet og skulle ordne meg før jeg dro på en fest. Var avhengig av avføringspiller og hadde brukt det så ofte og lenge at det ødela tarmen min litt. Uansett, jeg sto der og plutselig, helt uten forvarsel så kjente jeg at det rant litt. Fikk panikk så jeg løp på do. Viste seg at det ikke var så utrolig mye som kom så sånn sett gikk det greit. Men måtte skifte og vaske meg før jeg dro på fest, riktignok.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortell, fortell. Hvor var du? Hva skjedde? Hvorfor kom du deg ikke på do, eller var det kanskje med vilje?

Anonymkode: 26693...2c5

Jeg var nok hjemme med mamma og kanskje pappa. Var nok i den tida jeg holdt på å slutte med bleier, vil tippe jeg var 2-3 år... Vanskelig å få kontroll sånn med en gang når man er så liten....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tråden er ryddet for trakkasering.

Sitat

  Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler.

Mvh Sulosi, mod.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest AnonymBrunkrem
På 27.10.2016 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Hvem i alle dager bæsjer på seg med vilje?? :overrasket:

Anonymkode: 8db5d...2d3

Jeg kan vise deg ting på internet som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27/10/2016 den 9.45, Timsy skrev:

Jeg var nok hjemme med mamma og kanskje pappa. Var nok i den tida jeg holdt på å slutte med bleier, vil tippe jeg var 2-3 år... Vanskelig å få kontroll sånn med en gang når man er så liten....

Samme her. Men var tett på da jeg fikk salmonella i Syden.

Anonymkode: 590f9...853

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrunkrem

En prump som viser seg å være litt mer enn bare en prump er noe som skjer titt og ofte, så de episodene regner jeg ikke med en gang. Men sist gang jeg virkelig dreit på meg var jeg på vei hjem fra et eller annet sted jeg ikke husker. Det var ganske seint på kvelden, og jeg spaserte langs hovedveien - med bilene susene forbi. Måtte så sinnsykt på do at det gjorde vondt i magen, men samtidig kunne jeg ikke åpenlyst "holde meg" med alle bilene som kjørte forbi. Det ville vært for åpenbart. Så til slutt lot jeg det bare stå til, og dreit nonchalant i buksa samtidig som jeg spaserte videre som ingenting. Det var uansett en solid kabel som var på gang, så jeg hadde ingen bekymringer for at det skulle vise igjennom buksa eller noe sånn. Og om jeg skal være helt ærlig, så var det både litt deilig og litt spennende. Deilig fordi det var kalt ute, og en varm kabel der bak var derfor absolutt ikke å forakte. Spennende fordi jeg dreit på meg i full offentlighet, noe jeg ellers kun opplever i mine verste mareritt. Jeg angret dog litt da jeg kom hjem, og innså at jeg hadde en helvetes vaske- og kastejobb foran meg. Men alt i alt vil jeg påstå at jeg ble en erfaring rikere, en terningkast-fire-erfaring. 

Endret av AnonymBrunkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på joggetur. Ca to km fra der jeg bodde ligger det en park jeg ofte jogger i. Hele løypa er ca to km. Halvveis ut i denne løypa får jeg helt sinnssykt vondt i magen, jeg kaldsvetter og det kjennes ut som som alt inne i magen får seg en real omgang med juling. Jeg løper til nærmeste busk, gjemmer meg så godt jeg kan (lå boliger like ved) og rakk så vidt det var å ta ned buksa og trusa før det bare rant. Hadde ingenting å tørke med, så tok noen blader og gress, gjorde så godt jeg kunne og tok på meg bukse og truse. Hadde stringtruse, så det var ekstremt ubehagelig. Løp så fort jeg kunne hjem igjen og la bukse og truse i ei bøtte med varmt vann og vaskemiddel (vasket deni maskina etterpå to ganger), også dusja jeg grundig etterpå. Har aldri vært så skamfull hele mitt liv...

Anonymkode: 682f4...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er ikke så glamorøs som dere. Jeg bæsjet en liten klatt i buksen pga svake rumpepressemuskler, den squirtet nesten totalt ut. Trodde jeg skulle prompe, men bæsja på meg i stedet. Kan dere tenke dere det. En bæsj kom ut. Uff... men jeg taklet det da. Det gikk fint liksom. Gikk og subba litt rundt med bæsjetrusen før jeg skiftet truse. Følte meg litt lat den dagen. Var godt å få skiftet truse da. Det var veldig digg. (Jeg skiftet truse etterpå). Da den nye trusen kom på glemte jeg det hele. 

Anonymkode: 5847e...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dreit på meg under en joggetur for en tid tilbake, etter at jeg hadde spist noe med linfrø i. Skal si det fikk fart på tarmen! Det som kom, var ekstremt tyntflytende. Ja, rett og slett en skikkelig illeluktende suppe som rant nedover bena, helt ned i joggeskoene.:overrasket: Jeg jogget hjem til meg selv, og lot som ingenting. Heldigvis var det ikke så mange mennesker rundt meg. :flekke:

Anonymkode: fe1ce...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på heisatur til utlandet og hadde vært full i flere dager. Våknet av at det var veldig vått i hotellsengen og lurte på om jeg hadde pisset i søvne. Det avkreftet jeg fort siden jeg fant ut at jeg bare hadde sovnet med en øl i hånden. I det jeg snur meg for å sove videre på den tørre siden så skulle jeg slippe en fis. Jeg presser på for å fise høyest mulig, kanskje klare å vekke noen osv.. da jeg til min store forskrekkelse fant ut at jeg hadde høyeksplosiv diare. Hadde det ikke vært for at boxer'en tok imot så hadde det nok sprutet flere meter. Igrunn ganske morsomt nå i ettertid.

Anonymkode: 9f1bb...b61

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på heisatur til utlandet og hadde vært full i flere dager. Våknet av at det var veldig vått i hotellsengen og lurte på om jeg hadde pisset i søvne. Det avkreftet jeg fort siden jeg fant ut at jeg bare hadde sovnet med en øl i hånden. I det jeg snur meg for å sove videre på den tørre siden så skulle jeg slippe en fis. Jeg presser på for å fise høyest mulig, kanskje klare å vekke noen osv.. da jeg til min store forskrekkelse fant ut at jeg hadde høyeksplosiv diare. Hadde det ikke vært for at boxer'en tok imot så hadde det nok sprutet flere meter. Igrunn ganske morsomt nå i ettertid.

Anonymkode: 9f1bb...b61

Du er ikke den eneste, for ekstra beskyttelse kan jeg dog anbefale bukse, den holder igjen den verste gjørma......en annen ting takk gud for at AB funksjonen eksisterer

Anonymkode: e8aed...eb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At some point in life, everyone has gambled on a fart and lost. 😋

Anonymkode: 08dd6...aae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden. Jeg skulle på butikken, tar 20 min å gå, da jeg kom halvveis fikk jeg akutt diarè. Jeg gikk et og et skritt for å holde den igjen. Gikk inn på butikken, handlet, gikk ut igjen og holdt meg hvert andre minutt. Ikke  vet jeg hvor lang tid jeg brukte hjem, men det var ingen muligheter til å gjøre fra seg. Da jeg kom inn døra hjemme, klarte jeg ikke mer. Dette fikk jeg hemoroider av :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...