Gå til innhold

?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg så har gått videre med ei ny dame. Pga mange løgner etc, sitter jeg igjen med mange spørsmål jeg kanskje aldri får svar på. Men da vi snakket på tlf for ikke så lenge siden, etter at vi har hatt mange måneder uten kontakt, og jeg ga utttrykk hvor sint og lei meg jeg er pga han, sa han plutselig at han også var såra, og at han ville og ha tilbake minner jeg hadde ( jeg spurte han om å få noe som hadde med minner å gjøre ). Kontakten etter alle disse månedene begynte med at jeg sendte han noen sinte sms, for så at han svarte tilbake med en gang. Han ringte meg, men da tok jeg den ikke, ville han selv skulle kjenne på en evt smerte, iallefall undre på hva jeg tenker etc. Men så ringte han neste dag igjen, da tok jeg den selv om det var vanskelig, og vi snakket leeenge sammen i tilf. Først var jeg sint, nektet nesten å snakke med han, men han klarte å lure seg til en samtale med meg på sikt, som etterhvert ble fin, men vond for meg, med tanke på at han har ei anna i livet sitt nå. Plutselig gikk tlf av, og han skrev at strømmen gikk , men at vi snakkes. Da ventet jeg et par timer og skrev tilbake at :" nei, vi gjør ikke det". Han kan bare glemme hvis han tror jeg liksom vil være "venninna" hans nå... Jeg skrev til han seinere angående de minnene jeg vil ha, men nå har han blitt helt taus. Jeg vet jeg sendte han noen saftige gloser pga alle løgnene etc, men hvorfor sier han først at han også er såra, han vil og ha tilbake noen av minnene jeg har, men når jeg ber han om å få de minnene han har tilbake, forblir han taus...Jeg vet at jeg må gå videre , men jeg sliter med hvordan han som var sååå på meg , plutselig var på et annet menneske, og samtidig på slutten mens han så meg. Jeg har sagt at jeg ønsker ingen kontakt med han, men at jeg vil ha de minnene. 

Så hva mente han med at han også er såra? Er hun en rebound? Hvorfor svarer han ikke når jeg ba om at han sender meg de minnene, for jeg orker ikke møte han nå når han har ny kjæreste ( han foreslo først at jeg kunne komme til han  å få de da, men jeg nektet, ba han sende de i posten ). De siste glosene fra meg var ikke særlig mye å skryte av, men kjente det langt inn i hjerterota når han bare tror dette er helt greit for meg...

Ikke kom med vonde ord til meg, for jeg er nokså skjør nå. 

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn er feige. De fleste av dem kjemper ikke for noen som helst. De bare blir steder som er sånn ca behagelige og går hvis det blir ubehagelig. Hun er antagelig ikke en rebound. Han ringte antagelig fordi han har dårlig samvittighet for det han har gjort. Gå videre og ikke håp på noe mer fra han. Hvis han holdt på med henne da dere var sammen behandlet han deg uansett ikke bra.

Anonymkode: 8e1c1...473

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn er feige. De fleste av dem kjemper ikke for noen som helst. De bare blir steder som er sånn ca behagelige og går hvis det blir ubehagelig. Hun er antagelig ikke en rebound. Han ringte antagelig fordi han har dårlig samvittighet for det han har gjort. Gå videre og ikke håp på noe mer fra han. Hvis han holdt på med henne da dere var sammen behandlet han deg uansett ikke bra.

Anonymkode: 8e1c1...473

Takk for et godt svar. Du er absolutt inne på noe der. Det var akkurat det jeg skrev i en mail til han ( før denne samtalen, at han  aldri kjempet for meg, at han hadde ingen ryggrad! ) Vi hadde endel problemer, jeg holdte han lenge på avstand pga mistillit bl.a, da vi så hverandre. Men hvorfor sa han nå at han også er såra? Og hvorfor svarer han meg ikke når vi ble enige om at jeg skulle få de minnene ( noe han har )? Han sa jo også at han ville han minnene jeg har. Og han inviterte meg hjem tl seg for å få de, men da sa jeg nei, at han må sende de i posten fordi jeg orker ikke å se han etter dette...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at han har løyet til deg og gått videre med ei ny dame. Nå synes jeg du skal vise deg sterk å prøve og gå videre. Dette er ikke noe du skal samle på. Du skrev til han at dere ikke skal prates mer, og der synes jeg du skal holde. Ikke ta mer kontakt og prøv og ikke vent noe mer på svar fra han eller bli sittende å analysere hva han gjør og hvorfor. Vet det er lettere sagt enn gjort, men dette kommer det ingenting godt ut av for din del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tutte skrev:

Du skriver at han har løyet til deg og gått videre med ei ny dame. Nå synes jeg du skal vise deg sterk å prøve og gå videre. Dette er ikke noe du skal samle på. Du skrev til han at dere ikke skal prates mer, og der synes jeg du skal holde. Ikke ta mer kontakt og prøv og ikke vent noe mer på svar fra han eller bli sittende å analysere hva han gjør og hvorfor. Vet det er lettere sagt enn gjort, men dette kommer det ingenting godt ut av for din del.

Jeg er enig med deg, men det eneste jeg lurer på er hvorfor han ikke svarer angående å sende de minnene ( som han ble enig med meg i at han skulle gi meg ), og hvorfor han sa at han også var såra, nå når han har ny dame. Han har jo åpenbart ikke fordøyd det vi hadde, når han gikk over til henne mens han så meg...Selv om han har henne, kan han få en reaksjon nå?

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et godt svar. Du er absolutt inne på noe der. Det var akkurat det jeg skrev i en mail til han ( før denne samtalen, at han  aldri kjempet for meg, at han hadde ingen ryggrad! ) Vi hadde endel problemer, jeg holdte han lenge på avstand pga mistillit bl.a, da vi så hverandre. Men hvorfor sa han nå at han også er såra? Og hvorfor svarer han meg ikke når vi ble enige om at jeg skulle få de minnene ( noe han har )? Han sa jo også at han ville han minnene jeg har. Og han inviterte meg hjem tl seg for å få de, men da sa jeg nei, at han må sende de i posten fordi jeg orker ikke å se han etter dette...

Anonymkode: df9ea...47e

Ikke godt å si. Men som du selv sa til han: han har ikke ryggrad. Hvis det var viktig for han å snakke ut med deg, hadde han satt i laderen og ringt deg opp igjen, med mindre han løy og la på fordi den nye damen kom. Uansett grunn prioriterer han deg ikke og ville ringt deg opp på ny på et tidspunkt om det var viktig for han å rydde opp med deg. 

Anonymkode: 8e1c1...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er feige. De fleste av dem kjemper ikke for noen som helst. De bare blir steder som er sånn ca behagelige og går hvis det blir ubehagelig. Hun er antagelig ikke en rebound. Han ringte antagelig fordi han har dårlig samvittighet for det han har gjort. Gå videre og ikke håp på noe mer fra han. Hvis han holdt på med henne da dere var sammen behandlet han deg uansett ikke bra.

Anonymkode: 8e1c1...473

Feil. Det at menn ikke kjemper for deg, betyr ikke at menn ikke kjemper for noe de har tro på.

Ts, jeg forstår virkelig ikke hvorfor du skal styre sånn med minner om noe som aldri ble noe av.

Anonymkode: 4d555...f63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner historien igjen. Dette har pågått i mange herrens år nå, denne minnerike "tingen" og dating som aldri førte noen vei og aldri hatt sex osv

Anonymkode: 5b83c...e13

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Det at menn ikke kjemper for deg, betyr ikke at menn ikke kjemper for noe de har tro på.

Ts, jeg forstår virkelig ikke hvorfor du skal styre sånn med minner om noe som aldri ble noe av.

Anonymkode: 4d555...f63

Tror ikke på deg. Aldri sett en mann kjempe for en kvinne i hele mitt liv. Bare sett menn som feiger ut på sine kvinner øyeblikket det kreves noe av dem. Dog sett mange kvinner gå maraton på spiker for menn de elsker og få en hammer i hodet for det. Stort sett. 

Anonymkode: 8e1c1...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men det eneste jeg lurer på er hvorfor han ikke svarer angående å sende de minnene ( som han ble enig med meg i at han skulle gi meg ), og hvorfor han sa at han også var såra, nå når han har ny dame. Han har jo åpenbart ikke fordøyd det vi hadde, når han gikk over til henne mens han så meg...Selv om han har henne, kan han få en reaksjon nå?

Anonymkode: df9ea...47e

Ut i fra hva du skriver så høres han unnvikende ut. Tror han er enig med deg og sier det han tror passer for at det skal høres bedre ut. Det der med tlf som ble brutt også, typisk unnskyldning for å komme seg unna og slippe å si noe mer. Er nok derfor han ikke svarer nå også. Han høres rett og slett umoden ut og velger den enkleste veien å gjøre ting på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke godt å si. Men som du selv sa til han: han har ikke ryggrad. Hvis det var viktig for han å snakke ut med deg, hadde han satt i laderen og ringt deg opp igjen, med mindre han løy og la på fordi den nye damen kom. Uansett grunn prioriterer han deg ikke og ville ringt deg opp på ny på et tidspunkt om det var viktig for han å rydde opp med deg. 

Anonymkode: 8e1c1...473

Samtalen vi hadde på tlf var egentlig over når strømmen hans gikk og han skrev at "vi snakkes". Da hadde vi snakket i over en time og jeg sa ofte på slutten at jeg måtte legge på. Så det er ikke den samtalen. Det er bare hele situasjonen som er rar...

Kan det være at han "tar igjen" med å være taus siden jeg har sagt at jeg ønsker ikke mer kontakt med han? Evt også fordi jeg avviste tilbudet hans om å komme hjem til han ( da var han alene ) å få de minnene. 

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan det være at han "tar igjen" med å være taus siden jeg har sagt at jeg ønsker ikke mer kontakt med han? Evt også fordi jeg avviste tilbudet hans om å komme hjem til han ( da var han alene ) å få de minnene. 

Anonymkode: df9ea...47e

Seriøst? At han "tar igjen" med å være taus etter at du har sagt at du ikke vil ha mer kontakt 10.000 ganger i to år? 

Anonymkode: 5b83c...e13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du den samme som har skrevet her på KG om dette "forholdet" i lang tid og i et utall innlegg?

Hvis det er over, hva skal du med minner?
Hvorfor kontakter du ham?
Hvorfor ringer du, for så ikke ville snakke med ham, for så å snakke med ham og deretter sende melding om at du ikke vil snakke med ham.... og ...... kjære, vakre vene!
Du vil helt klart ha ham tilbake - men tror du det er lurt?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke på deg. Aldri sett en mann kjempe for en kvinne i hele mitt liv. Bare sett menn som feiger ut på sine kvinner øyeblikket det kreves noe av dem. Dog sett mange kvinner gå maraton på spiker for menn de elsker og få en hammer i hodet for det. Stort sett. 

Anonymkode: 8e1c1...473

Neivel, synd for deg. Kanskje på tide å bli kjent med nye typer menn?

Anonymkode: 4d555...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner historien igjen. Dette har pågått i mange herrens år nå, denne minnerike "tingen" og dating som aldri førte noen vei og aldri hatt sex osv

Anonymkode: 5b83c...e13

Hva vi hadde vet bare jeg og han...Andre som har kommet med diverse spekulasjoner trenger ikke være rett...Ønsker ikke å si mer om det. Jeg vet hva vi hadde.

Den "tingen" har jeg fått, de minnene er noe annet. Vi så hverandre i lang tid selv om det var mye av/på...Jeg liker å ta vare på minner. Han ville også han minner som jeg hadde, sa han, da jeg nevnte de minnene jeg ville ha som han har. Han virket sint da han sa det også, snurt...Som om han hadde tenkt på det endel.

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtalen vi hadde på tlf var egentlig over når strømmen hans gikk og han skrev at "vi snakkes". Da hadde vi snakket i over en time og jeg sa ofte på slutten at jeg måtte legge på. Så det er ikke den samtalen. Det er bare hele situasjonen som er rar...

Kan det være at han "tar igjen" med å være taus siden jeg har sagt at jeg ønsker ikke mer kontakt med han? Evt også fordi jeg avviste tilbudet hans om å komme hjem til han ( da var han alene ) å få de minnene. 

Anonymkode: df9ea...47e

Tviler på det. Damer er mer på straff med taushet enn menn. Taushet fra menn er stort sett at de ikke bryr seg, unngår ubehag, eller er opptatt (med ny dame f.eks).

 Vil du ha minnene tilbake eller vil du egentlig ha han tilbake?

Hvis siste: han er ikke tankeleser og kan ikke vite at "få tilbake tingen"=jeg vil ha deg tilbake..

Anonymkode: 8e1c1...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på det. Damer er mer på straff med taushet enn menn. Taushet fra menn er stort sett at de ikke bryr seg, unngår ubehag, eller er opptatt (med ny dame f.eks).

 Vil du ha minnene tilbake eller vil du egentlig ha han tilbake?

Hvis siste: han er ikke tankeleser og kan ikke vite at "få tilbake tingen"=jeg vil ha deg tilbake..

Anonymkode: 8e1c1...473

Jeg har mange motstridende følelser til han... det er komplisert...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg spør igjen: hva skal du med minner om noe som aldri ble?

Anonymkode: 4d555...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts, jeg spør igjen: hva skal du med minner om noe som aldri ble?

Anonymkode: 4d555...f63

Minner fra ei tid vi hadde sammen. 

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil definitivt ha minnene tilbake, men han får ikke i pose og sekk med meg. Og så lenge han ser hun Bitcha, som jeg kaller henne ( pga hun blandet seg når jeg ikke ante noenting at han så henne...), kan han bare glemme meg. Dessuten vil jeg ikke ha en mann som går bak ryggen min. Men så har han truffet noe i meg da...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...