Gå til innhold

Hun angrer så ufattelig mye..


knust123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden du fikk vite dette?

 

:klem:

 

Vet hvordan du har det :( 

Anonymkode: 7bb3a...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun viser genuin anger er et godt tegn, om du er villig til å tilgi.

Har selv vært ganske bastant på at om kjøresten min hadde vært utro, så hadde jeg gjort det slutt. Men nå har vi vært sammen i 5 år, og om samboeren min hadde oppriktig amgret, bedd på sine knær, så vet jeg ikke altså. Vanskelig situasjon ts. 

Spørsmålet er vel, kan du stole på henne? Vil du sitte å gruble og lure i framtida på om hun er trofast?

Anonymkode: f80c6...c75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur jeg kan stole på henne og trur ikke jeg kommer til å gruble på det i framtida, kanskje litt. Men det som er verst er at hun faktisk har gjort det. og jeg trur det er det som kommer til å tære...

Enig med deg, jeg var sterk mostander av dette og har alltid sett ned på slike folk, men så er jeg her selv og må vurdere situasjonen...

Jeg elsker henne jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det enkleste ville selvsagt vært å dumpe den skitne tøsen.. Men, hvis du selv tror at det er verdt å kjempe seg gjennom, så må du nesten bare gi det et forsøk.

Ikke fall i den klassiske fellen mange går i, der de drar opp slike hendelser i tide og utide i årevis. Har man bestemt seg for å gå videre i forholdet, så må fokuset rettes fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du det på alvor at hun likte komplimentene, eller lot du det bare skure?

Anonymkode: 2756f...c0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det jo på alvor.. jeg prøvde å være flinkere..

var en helt i hjemmet og.. gjorde alt fint til hun kom hjem hver eneste dag, ikke at jeg ikke gjorde det før, men satt ekstra støt i den perioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne en sjanse. Tror hun har lært, og at du kan finne roen med det som har skjedd. Jeg kan ikke helt sette fingeren på det, men da jeg leste innlegget ditt, teknkte jeg at det høres ut som det er det dere begge egentlig vil, -det som er meningen. At det skal være dere to.

Anonymkode: 7ea15...2e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om menn bare visste hva kvinner egentlig tenker når de feller sine tårer....

Anonymkode: ccbf9...988

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, knust123 skrev:

Jeg tok det jo på alvor.. jeg prøvde å være flinkere..

var en helt i hjemmet og.. gjorde alt fint til hun kom hjem hver eneste dag, ikke at jeg ikke gjorde det før, men satt ekstra støt i den perioden...

Jeg spurte fordi du nevnte dette, og så feide du det liksom vekk samtidig. Det rettferdiggjør ikke utroskap, men det er ikke kult å si fra om en ting og så ikke bli hørt. Når noen sier fra om noe, bør man høre på det og ta det på alvor, sjekke om man forstår det riktig.

Komplimenter er IKKE det samme som å stelle hjemme.

Anonymkode: 2756f...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om menn bare visste hva kvinner egentlig tenker når de feller sine tårer....

Anonymkode: ccbf9...988

Du er nok inne på noe, der...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om menn bare visste hva kvinner egentlig tenker når de feller sine tårer....

Anonymkode: ccbf9...988

:klo: Det er vel strengt tatt ikke hennes tårer som er fokusbelagt for øyeblikket.....................

 

Ts, jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til. Høres ut som at hun angrer og at du vil at dette skal ordne seg, det er jo lenge siden også. Men jeg har mine tanker om at dette kommer til å bli vondt en stund, det varte i en hel måned. Utroskap over lang tid og tanken på at hun ikke var ærlig med deg, gjør meg litt skeptisk. Men det kan jo hende ting kan løse seg i terapirommet, samlivsterapi? Kanskje dere kan snakke ut om utroskapet der?

Anonymkode: 7bb3a...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte fordi du nevnte dette, og så feide du det liksom vekk samtidig. Det rettferdiggjør ikke utroskap, men det er ikke kult å si fra om en ting og så ikke bli hørt. Når noen sier fra om noe, bør man høre på det og ta det på alvor, sjekke om man forstår det riktig.

Komplimenter er IKKE det samme som å stelle hjemme.

Anonymkode: 2756f...c0b

:forvirra:

 

Anonymkode: 7bb3a...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, knust123 skrev:

hva mener dere?..:/

Tror de mener at tårene hennes er "falske", eller at hun er offer..:vetikke:

Anonymkode: 7bb3a...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, knust123 skrev:

Nei.. jeg vet det!

Men jeg følte når jeg gav henne komplinter etter hun hadde sagt dette til meg så ville det hørest falskt ut og ikke bli betrodd(vet jeg er teit som tenkte det, men så ble min tankegang).... Jeg gav jo henne komplinter..! Jeg trur kanskje hun bare ikke tok det til seg !=(

Ja, jeg mener ikke at utroskapen er din skyld, selv ville jeg gått og ikke tilgitt, men jeg mener at menn MÅ begynne å høre på det kvinner sier og ikke tolke så mye. Komplimenter er komplimenter. Når man sier at det er det man savner, så er det det man savner.

Anonymkode: 2756f...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...