Gå til innhold

En veldig vond kveld. Jeg vet ikke om vi er sammen en gang :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Apekatten skrev:

Hvorfor tror du at det er Ts som har laget mye drama?  Hun har ikke sagt noe om hva de kranglet om, og det er ikke greit å si mye stygt til Ts og løpe ut i sinne. Og det første han gjorde var å kontakte en fuckfriend fordi han ble seksuelt frustrert av en krangel? Det hadde ikke jeg godtatt for å si det sånn. 

De kranglet fordi hun skal på jente fest til helga og han ikke kunne låne bilen hennes i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt;  'DRIT I HVA ANONYM 64C SIER!!

SÅ bra du svarte det. Jeg vet det er vond å få slike harde meldinger av han nå, men han mener det nok ikke. Det blir en automatisk selvforsvar greie og da sier man mye stygge ting man ikke mener. Han var sammen med deg i 8 mnd for en grunn og det er at du er du og du er verdifull!!

Han vet du skal på fest i helgen og derfor skal han og. Nå må du bare la han være, vet det er vanskelig, men hvis han tar kontakt med deg så ikke svar. Pakk alle tingene hans og sett de utenfor hos han. 

Du høres ut som en fornuftig jente og hold fast ved det, du fortjener SÅ mye bedre!! ❤️

Endret av Hjertestein
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rose11 skrev:

De kranglet fordi hun skal på jente fest til helga og han ikke kunne låne bilen hennes i dag.

Åja, det fikk jeg ikke med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo dramaqueen når hun dumper kjæresten uten å gi han mulighet til og forklare seg.

Anonymkode: c9990...64c

Kjære deg, han har fått nok av tid til å forklare seg. Men det er han som ikke gadd ta tlf og skrur den av. Du mener vel ts bare skal sitte å vente på en forklaring? 

Anonymkode: 85a7c...55c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, han har fått nok av tid til å forklare seg. Men det er han som ikke gadd ta tlf og skrur den av. Du mener vel ts bare skal sitte å vente på en forklaring? 

Anonymkode: 85a7c...55c

Hun kunne gått inn den kvelden hun banket på hos kjæresten, i stede for å gå fordi hun så en annen jenta. Det er jo ganske overreagering at hun i stede for å gå inn og konfrontere kjæresten løper av gårde gråtende fordi kjæresten hadde besøk.

Så ja hun kunne kanskje prøvd litt hardere å få en forklaring, i stede for å bare gi opp og forhåndsdømme kjæresten uten å hørt han sin side av saken.

Anonymkode: c9990...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hjertestein skrev:

Først av alt;  'DRIT I HVA ANONYM 64C SIER!!

SÅ bra du svarte det. Jeg vet det er vond å få slike harde meldinger av han nå, men han mener det nok ikke. Det blir en automatisk selvforsvar greie og da sier man mye stygge ting man ikke mener. Han var sammen med deg i 8 mnd for en grunn og det er at du er du og du er verdifull!!

Han vet du skal på fest i helgen og derfor skal han og. Nå må du bare la han være, vet det er vanskelig, men hvis han tar kontakt med deg så ikke svar. Pakk alle tingene hans og sett de utenfor hos han. 

Du høres ut som en fornuftig jente og hold fast ved det, du fortjener SÅ mye bedre!! ❤️

Synes det er sårende at du åpner kommentaren din med å slenge dritt om meg :( Jeg prøver bare å hjelpe trådstarter, akkurat som deg. Men jeg går ikke rundt og slenger stygge kommentarer om andre brukere, det synes jeg er veldig unødvendig av deg.

Anonymkode: c9990...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør gode ting for deg nå. Inviter en venninne hjem til deg idag og spis middag med henne. Har du mulighet og penger, kjøp inn noen nye håndkler/gardiner, noe nytt til heimen. Omøbeler om det lar seg gjøre, rydd og ha det koselig rundt deg, gå turer og spis god og sunn mat. Ta solarium. Dans naken i stuen og si "jeg er best!! Jeg er fri"😛😂🙌🏼

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er sårende at du åpner kommentaren din med å slenge dritt om meg :( Jeg prøver bare å hjelpe trådstarter, akkurat som deg. Men jeg går ikke rundt og slenger stygge kommentarer om andre brukere, det synes jeg er veldig unødvendig av deg.

Anonymkode: c9990...64c

Du er rapportert. Dette blir for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rose11 skrev:

Du er rapportert. Dette blir for dumt. 

Hvorfor rapporterer du meg? Da må jeg rapportere deg for personhets.

Anonymkode: c9990...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en melding av han i dag morges hvor han sa han måtte tenke og det kunne ta tid. I mellomtiden måtte jeg ikke ta kontakt. Da sa jeg"bare tenk du, jeg har tenkt ferdig og jeg er ferdig med deg. Ha et fint liv da :)" Det var tøft, men også litt deilig. 

Da fikk jeg DEN lange meldingen om at jeg var en dårlig kjæreste og han kom nok til å dumpe meg uansett. Jeg var håpløs og han trengte en ekte kvinne osv osv. Å han skulle på fest i helgen virkelig kose seg. Jeg skrev "kos deg på festen da" og han bare "I WILL,TRUST ME" 

Angrer ikke på at jeg dumpa han og er egentlig glad. Synes han er ufattelig umoden til å være 32.

Anonymkode: 8e43b...52c

Vær glad du har blitt kvitt han - han hørtes utrolig lite voksen ut. Synes forøvrig det hørtes ut som mer "filleting" at han ble så sint den gangen og reagerte som han gjorde også! Hørtes igrunn heller ut som en som ville ha litt makt over deg istedetfor en som ville ha støtta deg litt mm...Det finnes mye bedre der ute skal jeg love deg- og håper og tror du vil finne det! -så kan hun blondina eventuelt "beholde" han..Er sikker på hun får nok etterhvert også...ellers syns jeg synd på henne .  En "ekte kvinne" fortsetter å ha egne meninger og fortsetter være seg selv samme om hun har  blitt ilag med noen ! Vi lever i Norge og ikke et land hvor "kvinneundertrykking" er greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 64c er kanskje eksen min :fnise: 

Men takk for støtte. Det var tøft, men også veldig befriende. Han er så umoden at jeg blir gal. Jeg kommer nok ikke til å savne han så mye. Han har sikkert fått seg ny dame as we speak. Nå skal jeg bare nyte singellivet :) 

Anonymkode: 8e43b...52c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonym 64c er kanskje eksen min :fnise: 

Men takk for støtte. Det var tøft, men også veldig befriende. Han er så umoden at jeg blir gal. Jeg kommer nok ikke til å savne han så mye. Han har sikkert fått seg ny dame as we speak. Nå skal jeg bare nyte singellivet :) 

Anonymkode: 8e43b...52c

Bra instilling. Du er tøff!

Anonymkode: 6c00f...9cd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler deg å blokkere han på telefonen. Han høres ut som en fyr som ikke kommer til å la deg være i fred og kanskje sende deg mye usakelig dritt som bare kommer til å få deg i dårlig humør. Så blokk han på mobil og på face slik at du slipper at han tar kontakt og lirer av seg usakeligheter! 

Er faktisk litt stolt av deg her jeg sitter! Skal du ha en partner må du velge en som behandler deg bra og har voksne og modne kvaliteter. Ikke en drama-king. Kos deg med friheten og støtter det å ommøblere og "skape" ett nytt hjem for deg som ikke minner om han 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne gått inn den kvelden hun banket på hos kjæresten, i stede for å gå fordi hun så en annen jenta. Det er jo ganske overreagering at hun i stede for å gå inn og konfrontere kjæresten løper av gårde gråtende fordi kjæresten hadde besøk.

Så ja hun kunne kanskje prøvd litt hardere å få en forklaring, i stede for å bare gi opp og forhåndsdømme kjæresten uten å hørt han sin side av saken.

Anonymkode: c9990...64c

Ts fikk jo ikke lov til å komme inn! Leser du hva hun skriver eller? Hun spurte om å komme inn, men han sa nei. Skulle hun da bryte seg inn med makt så den stakkars mannen fikk forklart seg? Da hadde du vel sagt ts var fæl som stormer inn og lager drama.

Anonymkode: 85a7c...55c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra, han skulle jo dumpe deg uansett bra du var først!!!!!! nå får du nyte friheten din med veninner <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en melding av han i dag morges hvor han sa han måtte tenke og det kunne ta tid. I mellomtiden måtte jeg ikke ta kontakt. Da sa jeg"bare tenk du, jeg har tenkt ferdig og jeg er ferdig med deg. Ha et fint liv da :)" Det var tøft, men også litt deilig. 

Da fikk jeg DEN lange meldingen om at jeg var en dårlig kjæreste og han kom nok til å dumpe meg uansett. Jeg var håpløs og han trengte en ekte kvinne osv osv. Å han skulle på fest i helgen virkelig kose seg. Jeg skrev "kos deg på festen da" og han bare "I WILL,TRUST ME" 

Angrer ikke på at jeg dumpa han og er egentlig glad. Synes han er ufattelig umoden til å være 32.

Anonymkode: 8e43b...52c

TS, jeg forstår deg godt. Det virker som han trodde at det kun var han som kunne ha noen tanker og ta en avgjørelse. I mellomtiden skulle du sitte helt stille og vente på hva han bestemte seg for, som om det kun var opp til han om dere skulle være sammen eller ikke.

Lykke til videre! Håper du finner deg en real mann om ikke så altfor lenge. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo du som lager drama som skrev melding om at du var ferdig med han. Makan til dramaqueen. Du burde jo være såpass forståelsesfull at du gir han litt tid når han ber om det. Så skjønner han godt når han kaller deg dårlig kjæreste.

Det du burde er å sende melding til han, si at du tar det tilbake og angrer for at du overreagerte så sykt. Be han om å ta deg tilbake og fortell han at du er villig til å forandre deg for hans del <3

Anonymkode: c9990...64c

Hvorfor skal hun forandre seg eller ta han tilbake hvis hun ikke ønsker det. Hun har gjort det slutt med han. Det må han bare akseptere.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange som blir seksuelt frustrerte når kjæresten deres er urimelig, og her har jo Ts laget mye drama, så da er det jo litt kjæresten som er blitt provosert av Ts, og da gjør man dumme valg som ons og fuckfriends. Og da er det jo enda viktigere at man viser forståelse og støtter kjæresten, og gjør sitt beste for å bedre seg slik at kjæresten ikke blir så desperat og sint at de gjør noe slikt igjen.

Anonymkode: c9990...64c

Hadde det vært mulig å gi minuspoeng her, skulle disse to siste innleggene som jeg siterer begge fått det av meg. Jeg kan egentlig ikke tro at det er seriøst ment.

TS kan ikke ta ansvar for kjærestens handlinger, aldri. Det må han selv gjøre. Noe som gjelder for oss alle.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en melding av han i dag morges hvor han sa han måtte tenke og det kunne ta tid. I mellomtiden måtte jeg ikke ta kontakt. Da sa jeg"bare tenk du, jeg har tenkt ferdig og jeg er ferdig med deg. Ha et fint liv da :)" Det var tøft, men også litt deilig. 

Da fikk jeg DEN lange meldingen om at jeg var en dårlig kjæreste og han kom nok til å dumpe meg uansett. Jeg var håpløs og han trengte en ekte kvinne osv osv. Å han skulle på fest i helgen virkelig kose seg. Jeg skrev "kos deg på festen da" og han bare "I WILL,TRUST ME" 

Angrer ikke på at jeg dumpa han og er egentlig glad. Synes han er ufattelig umoden til å være 32.

Anonymkode: 8e43b...52c

Flink du er!! Nå gjorde du det riktige, uten tvil :) Som noen andre nevnte her, så kommer han til å skrive stygge meldinger til deg videre, så jeg ville ha blokkert nr hans. Han høres nemlig ut som min eks. Da han fant ut at jeg hadde begynt å date så klikket han og det rant inn meldinger om hvor hore, patetisk og latterlig jeg var, enda det var han som dumpa meg hardt og brutalt. Han også gjorde som din eks før han dumpa meg. Var iskald, ekkel og så care. Svarte ikke på meldingene mine og nektet å gi meg noe svar. Bare at jeg var dum nok til å vente i 3 uker på at han skulle si at han var ferdig med meg. Skulle ønske jeg gjorde som deg! Du er så flink. Nå blir livet bra skal du se ❤

Anonymkode: f49c7...484

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en melding av han i dag morges hvor han sa han måtte tenke og det kunne ta tid. I mellomtiden måtte jeg ikke ta kontakt. Da sa jeg"bare tenk du, jeg har tenkt ferdig og jeg er ferdig med deg. Ha et fint liv da :)" Det var tøft, men også litt deilig. 

Da fikk jeg DEN lange meldingen om at jeg var en dårlig kjæreste og han kom nok til å dumpe meg uansett. Jeg var håpløs og han trengte en ekte kvinne osv osv. Å han skulle på fest i helgen virkelig kose seg. Jeg skrev "kos deg på festen da" og han bare "I WILL,TRUST ME" 

Angrer ikke på at jeg dumpa han og er egentlig glad. Synes han er ufattelig umoden til å være 32.

Anonymkode: 8e43b...52c

HAN måtte tenke? For en manipulerende drittsekk! Så bra at du dumpa han :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus, for en barnslig barnerumpe av en mann! Tro meg, du gjorde uten tvil det riktige. Han beviste jo egentlig i går hva han ville, siden han hadde skrudd av mobilen og var så care. Jeg tviler på den jenta kun var en "venninne" Da hadde han jo sagt det med en gang. Så er det liksom han som må tenke og komme frem til en avgjørelse etter HAN var en rass og krever du ikke skal ta kontakt. Bare sitte pent og vente. Shit! :bond:

Som flere har sagt, blokker han overalt. Han er sikkert typen som kan være så jævlig og sende bilde sammen med den nye damen. Bare for å gni det inn. Eksen min gjorde det mot meg. Sendte bilde noen dager etter jeg dumpa han av de to sammen på snapchat :rolleyes: 

Endret av smalls
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...