Gå til innhold

En veldig vond kveld. Jeg vet ikke om vi er sammen en gang :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I kveld hadde jeg og en krangel hjemme hos meg. Verste vi noen gang har hatt. Endte med at han busa ut og smalt igjen døra. Aldri sett han så sinna før. Etter han dro, så satt jeg bare å grein i noen timer og snakket med søsteren min.Han sa stygge ting til meg. Mobilen hans var slått av. Fikk ikke tak i han.

Jeg fikk en SKIKKELIG dårlig magefølelse. At han var med en annen dame. En ekkel følelse. Jeg kjørte hjem til han og dingte på. Tok litt tid før han åpnet. Han åpner å spør hva jeg vil. Jeg spurte om jeg kunne få komme inn og snakke, men det kunne jeg ikke. Jeg ser noen jentesko i gangen og lurte på hvem som eide de.  Det hadde ikke jeg noe med. Jeg spurte rett ut om han hadde besøk av en jente. Da fikk jeg se en blondine, som jeg aldri har sett, komme. Da bare gikk jeg. Ville ikke de skulle se meg grine. Kom hjem for en time siden og har ikke hørt noe fra han. Gud vet hvem hun var og hvorfor hun var hjemme hos han. Hadde jeg hatt en fyr hjemme hos meg, så hadde han klikka vilt. 

Nå sitter jeg her og helt fortvilet. Skjønner ikke hva jeg har gjort galt og hvorfor han er så ekkel. Jeg vet ikke om vi er i et forhold nå eller ikke. 

Jeg får prøve å sove nå, men det kommer til å bli vanskelig. Mange tanker surrer i hodet mitt. Vet ikke hva jeg skal gjøre :( 

Anonymkode: 8e43b...52c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nok bare å glemme.  Sett deg i respekt og ta tilbake makten.  For akkurat nå er det veldig skjevt fordelt.. Og hun andre er nok ei han har hatt på si tydeligvis. Det finnes masse fisker i havet! 

Anonymkode: 6c634...abc

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for en douche! Jeg håper ikke du vil ha et forhold med han etter dette? Oppførselen hans er ikke grei. Han er utro mot deg og gir faen. For hadde han brydd seg, så hadde han faktisk prøvd å redde forholdet og gi deg en forklaring. Det gjør han ikke. Seriøst, dropp han. Du fortjener bedre :)  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, ts😓 Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem! 

Hva kranglet dere om? Han høres ikke ut som en god kjæreste, som for det første løper fra deg og skrur av tlf og for det andre at han hadde en annen dame hjemme hos seg som han prøvde å skjule. 

Hvor lenge har dere vært sammen?

❤️❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her vil du uansett ikke ha. Om han så faktisk mente det var slutt mellom dere når han dro ut døra, så går ikke en anstendig person og har seg med/prøver seg på en annen en samme kvelden.

Slett/blokker han fra alt. Ikke snakk noe mer med han, og hvert fall ikke ta initiativ til kontakt.

Jeg vet det er skikkelig vanskelig og tøft, men nå må du bare gråte dine tårer og komme deg videre. Bli sint  (men ikke vis han det),  og bruk dette sinnet til å gi faen. Tenk over hva han faktisk har gjort mot deg, og hvor lite respekt han har for deg og forholdet deres. Uansett hvor sint man er og hva ferdig man mener forholdet er, så hopper man ikke rett over på en ny om man elsker denne personen (og ja, det går an å elske og hate noen på samme tid).

Det her klarer du, og ting vil bli mye bedre om litt. klem til deg 😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hjertestein skrev:

Stakkars deg, ts😓 Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem! 

Hva kranglet dere om? Han høres ikke ut som en god kjæreste, som for det første løper fra deg og skrur av tlf og for det andre at han hadde en annen dame hjemme hos seg som han prøvde å skjule. 

Hvor lenge har dere vært sammen?

❤️❤️

Takk for svar dere. Vi har vært sammen i litt over 8 måneder. Han ble sur fordi jeg skulle på jente fest i helga og at han ikke kunne låne bilen min i morgen. 

Jeg vet jeg burde komme meg vekk, men det er vanskelig :( Huff. 

Anonymkode: 8e43b...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gjort noe galt TS, han er bare ekkel fordi han er ekkel, ikke pga deg. Og han har sannsynligvis vært utro lenge om han plutselig har en dame hos seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fint med forståelse og støtte, men det du trenger er et spark i ræva og få hodet opp av sanda. Det er du som skal være sint og avslutte dette forholdet.

Anonymkode: 3fa66...c7e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit i idioten, han kommer sikkert til og  bli dumpa av både deg og blondina, så sitter han alene!!  du fortjener mye bedre!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk her inne er altfor raske med å dømme kjæresten til trådstarter. Kanskje det kun var en venninne eller friends with benefits. 

Vil si det er sykt om Ts ikke kan tåle at kjæresten ser litt andre jenter og, går an å kun være venner eller kose litt uten at det er involvert følelser. Jeg synes du bør kjempe for kjæresten din jeg og prøve å vinne han tilbake.

Anonymkode: c9990...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes folk her inne er altfor raske med å dømme kjæresten til trådstarter. Kanskje det kun var en venninne eller friends with benefits. 

Vil si det er sykt om Ts ikke kan tåle at kjæresten ser litt andre jenter og, går an å kun være venner eller kose litt uten at det er involvert følelser. Jeg synes du bør kjempe for kjæresten din jeg og prøve å vinne han tilbake.

Anonymkode: c9990...64c

Å ja, så hvis han møtte en fuckfriend så hadde det vært greit? Neppe. Hadde det vært ei venninne så hadde nok ts sett eller hørt om henne tidligere. 

Kjæresten til ts er ikke noe å løpe etter, alle fortjener en kjæreste som behandler deg bra og har respekt for deg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en melding av han i dag morges hvor han sa han måtte tenke og det kunne ta tid. I mellomtiden måtte jeg ikke ta kontakt. Da sa jeg"bare tenk du, jeg har tenkt ferdig og jeg er ferdig med deg. Ha et fint liv da :)" Det var tøft, men også litt deilig. 

Da fikk jeg DEN lange meldingen om at jeg var en dårlig kjæreste og han kom nok til å dumpe meg uansett. Jeg var håpløs og han trengte en ekte kvinne osv osv. Å han skulle på fest i helgen virkelig kose seg. Jeg skrev "kos deg på festen da" og han bare "I WILL,TRUST ME" 

Angrer ikke på at jeg dumpa han og er egentlig glad. Synes han er ufattelig umoden til å være 32.

Anonymkode: 8e43b...52c

Det er jo du som lager drama som skrev melding om at du var ferdig med han. Makan til dramaqueen. Du burde jo være såpass forståelsesfull at du gir han litt tid når han ber om det. Så skjønner han godt når han kaller deg dårlig kjæreste.

Det du burde er å sende melding til han, si at du tar det tilbake og angrer for at du overreagerte så sykt. Be han om å ta deg tilbake og fortell han at du er villig til å forandre deg for hans del <3

Anonymkode: c9990...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Apekatten skrev:

Å ja, så hvis han møtte en fuckfriend så hadde det vært greit? Neppe. Hadde det vært ei venninne så hadde nok ts sett eller hørt om henne tidligere. 

Kjæresten til ts er ikke noe å løpe etter, alle fortjener en kjæreste som behandler deg bra og har respekt for deg.

Mange som blir seksuelt frustrerte når kjæresten deres er urimelig, og her har jo Ts laget mye drama, så da er det jo litt kjæresten som er blitt provosert av Ts, og da gjør man dumme valg som ons og fuckfriends. Og da er det jo enda viktigere at man viser forståelse og støtter kjæresten, og gjør sitt beste for å bedre seg slik at kjæresten ikke blir så desperat og sint at de gjør noe slikt igjen.

Anonymkode: c9990...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo du som lager drama som skrev melding om at du var ferdig med han. Makan til dramaqueen. Du burde jo være såpass forståelsesfull at du gir han litt tid når han ber om det. Så skjønner han godt når han kaller deg dårlig kjæreste.

Det du burde er å sende melding til han, si at du tar det tilbake og angrer for at du overreagerte så sykt. Be han om å ta deg tilbake og fortell han at du er villig til å forandre deg for hans del <3

Anonymkode: c9990...64c

Haha, hva feiler det deg? :sprettoy: Du sier ts er dramaqueen? Det synes jeg absolutt ikke. Må nesten le av dette innlegget her.

Anonymkode: 85a7c...55c

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, hva feiler det deg? :sprettoy: Du sier ts er dramaqueen? Det synes jeg absolutt ikke. Må nesten le av dette innlegget her.

Anonymkode: 85a7c...55c

Hun er jo dramaqueen når hun dumper kjæresten uten å gi han mulighet til og forklare seg.

Anonymkode: c9990...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange som blir seksuelt frustrerte når kjæresten deres er urimelig, og her har jo Ts laget mye drama, så da er det jo litt kjæresten som er blitt provosert av Ts, og da gjør man dumme valg som ons og fuckfriends. Og da er det jo enda viktigere at man viser forståelse og støtter kjæresten, og gjør sitt beste for å bedre seg slik at kjæresten ikke blir så desperat og sint at de gjør noe slikt igjen.

Anonymkode: c9990...64c

Hvorfor tror du at det er Ts som har laget mye drama?  Hun har ikke sagt noe om hva de kranglet om, og det er ikke greit å si mye stygt til Ts og løpe ut i sinne. Og det første han gjorde var å kontakte en fuckfriend fordi han ble seksuelt frustrert av en krangel? Det hadde ikke jeg godtatt for å si det sånn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Apekatten skrev:

Hvorfor tror du at det er Ts som har laget mye drama?  Hun har ikke sagt noe om hva de kranglet om, og det er ikke greit å si mye stygt til Ts og løpe ut i sinne. Og det første han gjorde var å kontakte en fuckfriend fordi han ble seksuelt frustrert av en krangel? Det hadde ikke jeg godtatt for å si det sånn. 

Hun skrev jo at hun dumpet han helt uten å høre han sin historie. Da er det jo hun som lager drama, og da er det heller ikke usannsynlig at det er hennes feil at det ble en krangel.

Anonymkode: c9990...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...