Gå til innhold

Fortell om noe "hemmelig" du gjør når du er hjemme alene


helloAdele

Anbefalte innlegg

Hva som helst! Selv bruker jeg å finne lyricssanger på youtube og synge med for full hals :icon_lol: Kan fint gjøre dette i flere timer. Kanskje danse litt foran speilet og :tongue:

Hva med dere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går på do med åpen dør. Bare fordi jeg kan :cool:

Anonymkode: eb8bf...421

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går på do med åpen dør. Bare fordi jeg kan :cool:

Anonymkode: eb8bf...421

Jepp.:fnise:

Anonymkode: c50c6...8a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på do uten å låse døra, går ut av badet naken etter å ha dusjet. Synger av full hals til masse rare sanger, babler med meg selv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte her på KG aaaaalt for lenge, spille høy musikk og synge (gjerne samme sang 10 ganger på rappen) høyt. Enda godt naboen hører dårlig :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier også å synge høyt, også pleier jeg å lage brownies røre og bare spise røra :D  

Anonymkode: 8e9b6...3f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danser og synger, men ikke helt av full hals, for vi har et kollektiv over oss også.. De kan sikkert høre meg når jeg holder på uansett, men det trenger ikke å høres ut som jeg skal sprenge min egen trommehinne. Også prater jeg med meg selv, og da kan jeg gjerne prate høyt eller hviske, istedenfor å prate inni meg. Så går jeg mye oftere i skapet eller kjøleskapet for å se om det på magisk vis har dukket opp noe godt der siden sist jeg så. Roter litt ekstra, bruker litt ekstra tid før jeg endelig rydder og vasker bort kjeler osv som jeg har brukt til matlaging. 

Anonymkode: 6bd31...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synger av full hals jeg også, og av en eller annen grunn sier jeg "Jaja!" høyt. Kanskje klapper i hendene - bare fordi jeg kan.

Anonymkode: 17f24...010

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukker nesa mi fullstendig tom, og samler alle småbusene til en eneste giga-buse. Dersom giga-busen er våt, lar jeg den størkne på fingeren til den får en fast hinne rundt, og blir som en liten vannballong jeg kan dytte på. Dersom jeg i tillegg har litt negler, så biter jeg dem, og bruker neglerestene til å dytte på giga-buse-hinnen, kanskje til og med stikke hull i den, og la neglerestene stikke ut av den i alle retninger. Det blir som en liten installasjon av buser og negler, et lite pinnsvin eller noe sånn. 

Anonymkode: 55887...cf4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser masse junky guilty pleasure-serier, lager mat han ikke liker og spiser ekle mengder is rett fra boksen, skrur opp varmekablene (masse!!), drøyer alt jeg "må" i det lengste (de samme tingene jeg kjefter på han for å aldri ta med én gang, evt umiddelbart gjør selv). Sover i sjøstjerne, går i morgenkåpe hele dagen.. Åh, kunne ønske jeg hadde et par dager fri alene hjemme nå:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hemmelig? Jeg sniffer støvballer under sofaen. Samtidig som du får en "støvrus" så blir huset rent. En vinn-vinn-situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...