paulette Skrevet 26. oktober 2016 #1 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hei, vet ikke helt om dette er riktig kategori for det jeg lurer på, men jeg prøver! Jeg har hatt mobilabonnement hos Djuice i flere år, startet med Nonstop M og har nå Nonstop L. I de to-tre siste månedene har jeg plutselig begynt å bruke opp inkludert datamengde samt ekstra datapakker hver eneste måned. Jeg har såvidt jeg kan skjønne ikke endret noe bruksmønster så dette synes jeg er merkelig. Føler det samme skjedde når jeg måtte bytte fra M til L fordi jeg plutselig begynte å overstige inkludert data.. Sendte mail til de og de svarte at de kunne sende en samtaleoversikt men den var helt ubrukelig.. Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende? Føler nesten at de forsøker å lure meg til å kjøpe større abonnement.. Vurderer nå å bytte operatør, så hvis noen har noen de er fornøyd med tar jeg imot råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Del Skrevet 26. oktober 2016 Du kan sannsynligvis se mengden data hvert app har brukt, men hvordan avhenger av hvilken telefon du har. Anonymkode: c8de7...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Del Skrevet 26. oktober 2016 Gode søkeord vil være check data consumption <merke og modell på telefonen> Anonymkode: c8de7...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Del Skrevet 26. oktober 2016 Har Talkmore og opplever akkurat det samme. Føler meg litt lurt?! Anonymkode: fb7c7...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 26. oktober 2016 #5 Del Skrevet 26. oktober 2016 4 timer siden, paulette skrev: Hei, vet ikke helt om dette er riktig kategori for det jeg lurer på, men jeg prøver! Jeg har hatt mobilabonnement hos Djuice i flere år, startet med Nonstop M og har nå Nonstop L. I de to-tre siste månedene har jeg plutselig begynt å bruke opp inkludert datamengde samt ekstra datapakker hver eneste måned. Jeg har såvidt jeg kan skjønne ikke endret noe bruksmønster så dette synes jeg er merkelig. Føler det samme skjedde når jeg måtte bytte fra M til L fordi jeg plutselig begynte å overstige inkludert data.. Sendte mail til de og de svarte at de kunne sende en samtaleoversikt men den var helt ubrukelig.. Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende? Føler nesten at de forsøker å lure meg til å kjøpe større abonnement.. Vurderer nå å bytte operatør, så hvis noen har noen de er fornøyd med tar jeg imot råd Har du innstallert appen til Djuice da? Der kan du se alt av forbruk du har, både data, tale, mms og sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå