Gå til innhold

INKLUDERT DATA I DJUICE


paulette

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke helt om dette er riktig kategori for det jeg lurer på, men jeg prøver!

 

Jeg har hatt mobilabonnement hos Djuice i flere år, startet med Nonstop M og har nå Nonstop L. 

 

I de to-tre siste månedene har jeg plutselig begynt å bruke opp inkludert datamengde samt ekstra datapakker hver eneste måned. Jeg har såvidt jeg kan skjønne ikke endret noe bruksmønster så dette synes jeg er merkelig. Føler det samme skjedde når jeg måtte bytte fra M til L fordi jeg plutselig begynte å overstige inkludert data.. Sendte mail til de og de svarte at de kunne sende en samtaleoversikt men den var helt ubrukelig..

 

Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende? Føler nesten at de forsøker å lure meg til å kjøpe større abonnement.. Vurderer nå å bytte operatør, så hvis noen har noen de er fornøyd med tar jeg imot råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sannsynligvis se mengden data hvert app har brukt, men hvordan avhenger av hvilken telefon du har.

Anonymkode: c8de7...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode søkeord vil være check data consumption <merke og modell på telefonen>

Anonymkode: c8de7...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Talkmore og opplever akkurat det samme. Føler meg litt lurt?!

Anonymkode: fb7c7...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, paulette skrev:

Hei, vet ikke helt om dette er riktig kategori for det jeg lurer på, men jeg prøver!

 

Jeg har hatt mobilabonnement hos Djuice i flere år, startet med Nonstop M og har nå Nonstop L. 

 

I de to-tre siste månedene har jeg plutselig begynt å bruke opp inkludert datamengde samt ekstra datapakker hver eneste måned. Jeg har såvidt jeg kan skjønne ikke endret noe bruksmønster så dette synes jeg er merkelig. Føler det samme skjedde når jeg måtte bytte fra M til L fordi jeg plutselig begynte å overstige inkludert data.. Sendte mail til de og de svarte at de kunne sende en samtaleoversikt men den var helt ubrukelig..

 

Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende? Føler nesten at de forsøker å lure meg til å kjøpe større abonnement.. Vurderer nå å bytte operatør, så hvis noen har noen de er fornøyd med tar jeg imot råd :)

Har du innstallert appen til Djuice da? Der kan du se alt av forbruk du har, både data, tale, mms og sms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...