Gå til innhold

Når TS forsvinner.. Som å se en film uten slutt?


Mousj

Anbefalte innlegg

I mange tråder så får man et inblikk i et liv som gjør at man gjerne skulle vite hvordan det går videre med hovedpersonene. Om rådene de får fungerer, om forhild kan reddes, eller om TS er på vei til en ny start. Ofte så dør bare disse hen, og TS avslutter aldri med å si noe om hvordan utfallet ble, eller hvordan ståa er i dag. Selvsagt er ikke KG`s informasjonsbehov det viktigste i en samlivskrise, f.eks, eller i et møte med en vrang arbeidsgiver, men mange har svart med oppiktig innlevelse og rådet etter beste evne, og jeg skulle ofte ønske at det var litt kutyme at man sa noen ord til slutt. Så hvorfor gjør man ikke det?

Kan noen av dere som har startet tråder som bare har blitt hengende i luften si noe om det? Er dere fornærmet for svarene dere har fått? Gidder dere ikke svare fordi det har løst seg? Er det for sårt? Tenker ikke på det? Eller hva?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er irriterende med folk som ikke gidder å informere om hvordan ting har gått!

Her sitter folk og kommer med råd, og forsøker å hjelpe dem. Men folk bare stikker av, etter at de har mottatt en rekke gode råd... :angry: Kanskje de bare er late, og ikke gidder å komme med oppdateringer?

Anonymkode: 1b3a3...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ganske ofte tråder her (alltid anonym), men er nok skyldig i å sjelden komme med noen tilbakemelding på hvordan det faktisk endte tilslutt :sjenert: Men nå inspirerte du meg til å lete opp en tråd jeg skrev for noen uker siden, for å oppdatere den. Saken tok nemlig en ganske uventet, og drøy, vending noen dager etter at jeg skrev tråden her. 

Anonymkode: 7caaf...5ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver ganske ofte tråder her (alltid anonym), men er nok skyldig i å sjelden komme med noen tilbakemelding på hvordan det faktisk endte tilslutt :sjenert: Men nå inspirerte du meg til å lete opp en tråd jeg skrev for noen uker siden, for å oppdatere den. Saken tok nemlig en ganske uventet, og drøy, vending noen dager etter at jeg skrev tråden her. 

Anonymkode: 7caaf...5ed

Vanskelig å vite hvilken tråd du snakker om, kan du linje til den? Kan jo hende jeg var med på den tråden også og vil vite utfallet 😊

Ellers erj jo de som skriver en tråd og får svar for så å melde seg ut verre, synes jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mousj skrev:

I mange tråder så får man et inblikk i et liv som gjør at man gjerne skulle vite hvordan det går videre med hovedpersonene. Om rådene de får fungerer, om forhild kan reddes, eller om TS er på vei til en ny start. Ofte så dør bare disse hen, og TS avslutter aldri med å si noe om hvordan utfallet ble, eller hvordan ståa er i dag. Selvsagt er ikke KG`s informasjonsbehov det viktigste i en samlivskrise, f.eks, eller i et møte med en vrang arbeidsgiver, men mange har svart med oppiktig innlevelse og rådet etter beste evne, og jeg skulle ofte ønske at det var litt kutyme at man sa noen ord til slutt. Så hvorfor gjør man ikke det?

Kan noen av dere som har startet tråder som bare har blitt hengende i luften si noe om det? Er dere fornærmet for svarene dere har fått? Gidder dere ikke svare fordi det har løst seg? Er det for sårt? Tenker ikke på det? Eller hva?

 

Det er akkurat dette som gjør KVINNEguiden så fascinerende. Kvinner elsker drama, ubesvarte spørsmål (ref. Skam; William må svare, f.eks.) og dårlig skjulte hentydninger og hint som dere, i etterkant, kan spekulere i herfra til Venus. Det er jo forumets DNA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "ghostet" tråder jeg har laget, og det er gjerne fordi det svært personlig innhold. Man ønsker ikke å bli gjenkjent, man angrer kanskje på hvor detaljert man var. Eller man har rett og slett glemt hele tråden, da virkeligheten har tatt fokuset.

Anonymkode: 4c640...f20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I literaturen kalles dette åpen slutt. 

Der ts faktisk kommer tilbake etter en nokså utrolig historie og avslutter med et forsøk på en enda bedre slutt/løsning er faktisk noe som får meg til å bli betydelig mer skeptisk enn der slutten er åpen. 

Anonymkode: 43da4...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gorgonzola skrev:

Det er akkurat dette som gjør KVINNEguiden så fascinerende. Kvinner elsker drama, ubesvarte spørsmål (ref. Skam; William må svare, f.eks.) og dårlig skjulte hentydninger og hint som dere, i etterkant, kan spekulere i herfra til Venus. Det er jo forumets DNA!

Har så absolutt sett at menn forsvinner en stund etter at de har startet tråden.  Det er heller ikke en typisk kvinnelig å lage drama. Jeg kjenner veldig mange dramakings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er irriterende med folk som ikke gidder å informere om hvordan ting har gått!

Her sitter folk og kommer med råd, og forsøker å hjelpe dem. Men folk bare stikker av, etter at de har mottatt en rekke gode råd... :angry: Kanskje de bare er late, og ikke gidder å komme med oppdateringer?

Anonymkode: 1b3a3...00f

Visse folk har et liv utenom kg

Anonymkode: 0d56a...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...