Gå til innhold

Fant drøssevis av kondomer i nattbordskuffene hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke sikkert at han tenker over det i det hele tatt. Syns uansett det bør være en lettelse for deg å se at han hadde evnen til å beskytte seg mens han holdt på! :) Er uansett kjekt å ha liggende just in case, tenk om du misser en p-pille eller whatever lignende

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en greie med en mann som hadde flyttet ut fra samboer og leide en leilighet jeg besøkte han i. Vi brukte ikke kondom.  Så kjøper han seg hus. Jeg kommer dit,  og plutselig har han kondomer og glidemiddel (som var åpnet) osv i nattbordsskuffen.  han tilbudte meg glidemiddel midt i akten... Det var mye annet rart som skurret også.  Kuttet han ut jeg.  

Anonymkode: fd0f9...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde et liv før deg. Det må du bare akseptere.

Anonymkode: a77a3...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å ikke ha slikt liggende. Prøv å gi datene dine, spesielt kjærestene dine, en clean start. 

Mange som hadde reagert på å sett ting fra tidligere sexliv hos partneren sin på den måten, selvom man vet at folk har hatt en fortid så tror jeg mange kvinner og menn gjerne skulle vært foruten å få det i fleisen.

Anonymkode: 13255...474

Hehe ja du har ganske så rett, noe denne tråden også er et bevis på. Det ligger et sted i bakhodet at kvinner tenker mer på slike ting enn vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå som skaden uansett har skjedd, så tar du det opp med han

Du mente nok, nå som skaden uansett har skjedd, så slår du opp med han.

Anonymkode: f5859...daa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en greie med en mann som hadde flyttet ut fra samboer og leide en leilighet jeg besøkte han i. Vi brukte ikke kondom.  Så kjøper han seg hus. Jeg kommer dit,  og plutselig har han kondomer og glidemiddel (som var åpnet) osv i nattbordsskuffen.  han tilbudte meg glidemiddel midt i akten... Det var mye annet rart som skurret også.  Kuttet han ut jeg.  

Anonymkode: fd0f9...715

Litt avsporing her, men må du kaste glidemiddel når du flytter så du ikke har en åpnet flaske i nytt hjem? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2016 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Har faktisk nettopp flyttet sammen etter et drøyt halvår sammen, og ble en smule sjokkert da jeg skulle rydde litt ved nattbordet hans. Ikke meningen å snoke, tenkte overhodet ikke på det. Det var altså flere pakker med kondomer, dvs sikkert 30-40 stk totalt, og mange åpnede enkeltkondomer, dvs selve opprevne pakninger som var lagt tilbake. Jeg tenker litt, hva er det han har holdt på med før han traff meg? Treftes på Tinder og det aner meg ar han datet noe vanvittig i et par år før han traff meg, som var ca. to år etter et langvarig forhold han hadde.

Det andre jeg spør meg om er hvorfor han har dette liggende i nattbordet fremdeles? Vi bruker ikke kondomer.

Anonymkode: d4cce...896

Kjære deg !.....Ettersom eg forstår så har dere nyleg flyttet saman,og når dere da ikkje nytter kondomer,så det vel vel grunn til tru at det har blitt overskudd på varelageret......Har du forreisten høyrt om menn som onanierer etter at dei har gått til sengs,og da kan det vera greitt å ha på en kondom så ikkje sengklærne blir tilsølt.......Dere kvinnfolka har  vel ikkje slike problem å tenke på vileg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Kanskje det bare er jeg som er rar, men jeg ser virkelig ikke problemet her?

Det eneste måtte være at det var voldsomt mange kondomer! Flere hundre av dem liksom. De går jo ut på dato også, så det lønner seg ikke å bunkre opp så voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, makkapakka skrev:

sjekk utløpsdato på kondomene, sikkert 100 år gamle

Nei, det var de slett ikke. Ca. ett år vil jeg tro.

Anonymkode: d4cce...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Det eneste måtte være at det var voldsomt mange kondomer! Flere hundre av dem liksom. De går jo ut på dato også, så det lønner seg ikke å bunkre opp så voldsomt.

Ikke flere hundre, litt over 50 kanskje.

Anonymkode: d4cce...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, canacas skrev:

Litt avsporing her, men må du kaste glidemiddel når du flytter så du ikke har en åpnet flaske i nytt hjem? :klo:

Jeg besøkte han.  Det var ikke mitt glidemiddel, og han hadde ikke glidemiddel eller kondomer i leiligheten han leide før han flyttet inn i nye huset.  Vi brukte aldri glidemiddel de andre gangene før det heller.  

Anonymkode: fd0f9...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er han? Jeg er riktignok jente, men jeg har masse kondomer liggende fra russetid og flere fadderuker som bare ligger der ubrukt. Stoler ikke helt på gratiskondom.no for å si det sånn, men jeg har bare ikke fått somlet meg til å kaste dem. 

Anonymkode: a30fe...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...