Gå til innhold

Den gyldne linje


Lee Jones

Anbefalte innlegg

Det er ganske vanskelig for menn å se hvilke situasjoner som er bra for flørting og hva som blir ubehagelig flørting for dere kvinner. Nettopp fordi det ofte er forskjellig fra kvinne til kvinne.

Hvor går grensen for seksuell trakassering og hva er akseptabel flørting? Nevn eksempler som er greit og hva som er sjarmerende. Er det feks trakassering å holde hånden på ryggen til en kvinne på jobben som trenger hjelp til noe(Når dere har en god tone etter flere mnd)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes absolutt ikke all berøring er upassende berøring, men det er greit å i hvert fall starte med områder som er naturlige før man beveger seg over i de mer intime. 

Ellers liker jeg fysiske mennesker - de som lener seg frem og tar på hånden din når man ler sammen. Jeg ville aldri reagert på det, annet enn positivt. Men hendene er jo også ofte i kontakt med andres. 

Midjen er sjelden noe som berøres av andre man ikke er intime med, og derfor reagerer man mer på det, helt naturlig. Så er det jo slik at det er positivt om man liker vedkommende, og negativt om man ikke gjør det. Og det hele avhenger av hvor flink man er til å lese mennesker. 

Hvis du aldri har vært "borti" henne, ville jeg heller tatt henne på armen eller skulderen før jeg la den på nedre delen av ryggen. Bare for å holde meg på den sikre siden.

Anonymkode: f90f6...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Jeg er av de som syns berøring er upassende. Eksempelet ditt @Lee Jones er for mye for meg. Jeg vil helst ikke at noen skal ta på meg overhodet, om vi ikke er i et forhold da. Altså, hvorfor skal en kollega ta på meg?? Eneste unntak er fattern og brødrene mine, og nevøer og et par kamerater jeg har. Men de er innenfor min intimsone. De kjenner jeg, og stoler på. De får gi meg klem også :) 

Får legge til at; ja, jeg har blitt overfalt. Men jeg var relativt den samme på akkurat dette før det og. Det ble bare langt verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fysisk av meg blant kolleger, venner og bekjente. Jeg kan klemme, stryke eller gi dem en klapp på skulderen. Henge eller gi en kos. Folk sier fra hvis de syns det er ubehagelig eller at jeg senser at de ikke liker det. Sånn var jeg på date med de få mennene jeg likte. Men med fremmede holder jeg dem en armlengdes avstand til jeg føler meg trygg på de. Det er vel svaret mitt😊 

 

Anonymkode: 396db...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde hånd nede på ryggen vil jeg si er upassende!

Samme med midjen.

Underarmen ett kort øyeblikk kan gå. Ett klapp på skuldra når noe er bra kan gå.

Gjentatte ganger med slikt uten respons = kutt det helt ut!

 

 

Anonymkode: 67fab...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...