Gå til innhold

Fortvilet pga anmeldelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min ex plager meg med ringing, forhøring om meg fra folk han bare vet kjenner meg, svartmaler meg, og påstår han har anmeldt meg, at jeg er siktet og mye rart. Ville anmelde men politiet sier jeg har ikke noe å anmelde han for? MEn hallo, jeg vil ikke ha noe som helst kontakt med han å gjøre!! De sier om han dukker opp, kan du anmelde. MEn hvorfor ikke anmelde slik han ikke trenger å planlegge det, bli skremt å slutter å trakassere meg!!!!! Er så redd!

Hva skal jeg gjøre!! :(:grine:

Anonymkode: 52989...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir jo ikke anmeldt og iallefall ikke siktet uten at du vet om det og begrunnelsen for det? Har du forhørt deg med politiet om hva du kan gjøre med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt kan du jo sperre ham på telefon og alle sosiale medier.

Det er jo ingen grunn til å sitte der og ta imot pisspreik om at han har anmeldt deg og at du er siktet.

Vennene dine ville jeg bare forklart at at de overhodet ikke trenger å svare ham på noe som helst, men at de så gjerne må anmelde ham dersom han ikke lar dem i fred.

Anonymkode: eb548...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det noe at du lager tråder igjen på dette? 

Anonymkode: 5a61e...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle ekser som var forbanna på hverandre etter brudd skulle anmeldt hverandre for å være plagsom for den andre hadde politiet aldri hatt tid til lovbrudd. 

Er det sånn at du dumpet han og han kanskje bare sier masse skit fordi han er forlatt og såret?

Anonymkode: 06428...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...