Gå til innhold

Fetish for catsuit å stramme latex klær.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget noe litt spesielt sist helg. Jeg er gutt 19 år. Kameraten min kom til meg på fredag å sa jeg burde prøve å ha trange latex klær på når jeg onanerer. Han hadde med sin egen latex bukse og jakke med lange ermer. Vi er veldig nære venner å holder ikke noe skjult for hverandre. Jeg takket ja å tenkte ikke mer på det der og da. I det han gikk sa han at jeg måtte huske talkum, for latex klær var veldig trange å utrolig vanskelige å få på. Han sa at buksen var så vanskelig å ha nede når jeg onanerer at jeg måtte onanere utenpå latex buksen. Jeg måtte bare sprute rett i buksen, det gjorde han og det vaskes lett vekk.

På fredag kveld merket jeg kåtheten komme, viste latex klæra var hjemme. Med en gang jeg kom hjem fra byen på natta kriblet det i hele kroppen. Bor på studenthybel med to andre, litt skuffet når begge var hjemme. Dem ville feste videre, jeg var kåt. Det er så lytt hos oss å sa rett ut, at jeg var så kåt å måtte ta meg en runker før jeg kom å ble med på festen. Bare å runke det vel, hørte jeg dem si.

Jeg ikke inn til meg selv, jeg skalv når jeg tok posen med latex klæra. Jeg flådde av meg den stramme jeansen jeg gikk i og boxeren. Jeg tok talkum å helte ut på låra å leggene mine gnidde rundt lår å legger. Tok så latex buksen å tredde beinet inn, den var mye trangere enn jeg hadde trodd. Fikk den litt etter litt opp over leggene og lårene mine. Jeg vrikket meg litt etter litt inn i buksen. Det luktet latex, jeg var så kåt at jeg stønnet å skalv å pikken holdt på å sprekke. Etter 20 minutter satt den stramt å glinsende på meg, som et pølseskinn. Den var uten glidelås, så ville være umulig å runke på vanlig måte. Jeg runket meg selv utenpå latex buksen, jeg stønnet å hikstet å holdt på å få orgasme, men stoppet rett føre. Nå var det jakken som skulle på, talkum på armene å fikk etter 10 minutter endelig dratt igjen glidelåsen. Nå var jeg en tynn glinsende latex gutt, holdt nesten på å svime av når jeg så meg i speilet.

Begynte å onanere med en gang.Herregud det var så sykt digg. Jeg buktet å vrei meg å stønnet høyere å høyere., dette ville ikke holde lenge. Ble helt hysterisk å buktet å strammet meg å gnidde som f.. Jeg spente meg i bue mot taket å skreik høyt i det jeg fikk min livs orgasme.  Jeg sparket å ristet å hørte sæden  sprutet ut mot innsiden av latexen. Orgasmen varte lenge, men kom litt etter litt ned igjen, men var fortsatt like hard. Jeg var klissvåt under latex buksen. Aldri opplevd det sånn, men var like kåt å klar for mer. Jeg fortsatte å onanere, jeg ristet å skalv å stønnet konstant. Det gikk 5 minutter denne gangen, før orgasme nr to kom. Jeg tenkte ikke på kameratene mine, var helt vill å hylte som en gal i det orgasmen fikk kroppen min til å stivne å stramme seg som ei stålfjær. Igjen hørte jeg sæden sprute mot innsiden. Alt svartnet å må ha svimt av noen sekunder. Kom til meg selv å stønnet høyt, herreguud for en orgasme. Jeg trodde det var over, men lukten av latexen å den klissvåt følelsen under, sammen med synet av den glinsende kroppen min gjorde meg kåt som et uvær. Jeg var like hard å stønnet med en gang jeg tok på meg selv. Det gikk elektriske støt gjennom kroppen min bare ved å berøre latexen. Jeg svettet under å buktet å vrei meg å på ny stønnet jeg høyere å høyere å orgasmen var ikke langt unna. Det gikk ikke mer enn 5 minutter denne gangen heller, det svartnet, fikk tåkesyn i det kroppen min på nytt strammet seg som en stålfjær i det den 3 orgasmen kom. Lå litt å balanserte på toppen før jeg hylte ut å alt svartnet, orgasmen varte lenge denne gangen  å hørte det sprutet ut på ny.

 

Anonymkode: c7387...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send sexnovellen din til Cupido, du.

Anonymkode: df6e4...811

Hvorfor det? Fortalte om min beste oppdagelse ever. Jeg fikk enda 4 orgasmer før jeg kollapset. Studiekameratene fikk nok litt sjokk når jeg kom ut i latexklær. Vi har felles dusj å eneste måten å få de av var å bruke vann. Jeg var litt sjenert men ga litt f.. etter alt bråket mitt. Dem så litt sjokkert på meg, jeg fikk bare hvisket frem at jeg hadde testet latex klær å vært gjennom min deiligste opplevelse ever. Vi hørte jo det da sa dem å gliste, det hørtes jo ut som om noen ble drept der inne haha.

Bestekameraten min som jeg lånte latex klær av lurte også på dagen etter, hvordan det hadde gått. Jeg stønnet å sa, herreguud min beste opplevelse ever. Må bare låne de klæra noen dager. Klart det sa han, har de enda. Mulig brukes i kveld.

Anonymkode: c7387...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Jeg kjenner til at man kan ha behov for å fortelle om nye, sterke opplevelser og erkjennelser når man har hatt de. Jeg hadde det litt på samme måten da jeg endelig slo gjennom til perversitetene mine og fikk til å leve de ut. Men det er i og for seg det å leve ut seksualiteten som er poenget, far, ikke å fortelle andre om det. (Skjønt du bør finne ut en måte å kommunisere tilbøyelighetene dine til framtidige kjærester på)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, draug 75 skrev:

OK.

Jeg kjenner til at man kan ha behov for å fortelle om nye, sterke opplevelser og erkjennelser når man har hatt de. Jeg hadde det litt på samme måten da jeg endelig slo gjennom til perversitetene mine og fikk til å leve de ut. Men det er i og for seg det å leve ut seksualiteten som er poenget, far, ikke å fortelle andre om det. (Skjønt du bør finne ut en måte å kommunisere tilbøyelighetene dine til framtidige kjærester på)

Ja, det tok helt av, å var utrolig sterkt. Jeg har aldri opplevd noe i nærheten av dette. Følte behovet å fortelle litt å følte at dette kanskje var riktig sted. Kanskje andre også som har erfart noe lignende sjokkopplevelser som dette. Jeg har måtte erkjenne at jeg har lyster å behov jeg ikke ante noe om å aldri vært i nærheten av de orgasmene jeg fikk. Sånn jeg føler det, må dette være med når jeg får kjæreste. Jeg er helt frelst å i kveld blir det en ny omgang. Kan dette gå litt over tror du, føler ikke det nå.

Er det greit å spørre om hvilke perversiteter du har?

Anonymkode: c7387...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Er det greit å spørre om hvilke perversiteter du har?

Anonymkode: c7387...ce3

Nei.

Men du finner det andre steder på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Underdanie

Hei. Gutt 21. Har litt av samme opplevelse, men ikke latex, jeg er underdanig å liker å bli bundet dominert. Første gangen var jeg nesten sikker på å dø, når han ga meg orgasme etter 10 timer med teasing. Etter den 10 orgasmen svimte jeg av. Min dominerende partner er 45 år å vet hvordan jeg skal behandles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, draug 75 skrev:

Nei.

Men du finner det andre steder på forumet.

Oki, skjønner. Det må ha vært utrolig sterkt for deg også første gang da. Ikke vant med forumet, var det for mye info det jeg skreiv her?

Anonymkode: c7387...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker best veldig korte historier, kanskje fordi de selv har så kjipt sexliv uten fetisher eller annet. Ikke så opptatt av latex selv, men har plenty med fetisker som gir en masse glede. 

Anonymkode: 29fd6...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, October 26, 2016 den 17.52, LillaGorilla🐒 skrev:

Vær glad for at du har funnet din fetish såpass tidlig og at du har venner som ikke er fordømmende.

Ja, jeg er hekta å garantert funnet min fetish i livet. Har nesten bodd i latexklæra til kameraten min etter at jeg lånte latex buksen og jakken sist helg. På tirsdag kveld tok det helt av. På forhånd snakka jeg med romkameratene mine å sa rett ut at jeg skulle runke i latexklæra igjen. Trenger ikke spørre om det, kos deg masse å runk i vei, høres jo ut som du har det sykt digg.

Samme skjedde som sist helg, faktisk enda villere. Etter en halv times slit med å komme inn ilatexklæra, gikk det vel 2 minutter før kroppen min stivnet å strammet seg som en stålstreng å sæden sprutet ut mot innsiden av latexen. Jeg stønnet vilt å orgasmen var min sterkeste, jeg svimte av et øyeblikk. Etter 5 minutter skjedde det igjen, orgasmen kom enda hardere å det prikket i hele kroppen min når orgasmen kom. Etter enda 5 minutter skjedde det på nytt, hørte sæden sprutet ut mot innsiden av latexen, igjen prikket å svartnet det igjen. Etter hvert tok det litt lengre mellom orgasmene, men jeg var helt rå kåt å holdt på hele natten før jeg helt utslitt sovnet i latexklæra. Skal ikke gå i detalj hva det luktet når jeg våkna haha. Romkameratene var lettere sjokkert dagen etter å misunte meg orgasmene mine fra natta.

Som dere skjønner, jeg er helt avhengig å frelst av latex og det blir en ny omgang nå i natt å i helga. Føler det nesten er min nye kjæreste, helt sykt vill opplevelse.

Anonymkode: c7387...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Snart et år siden åpenbaringen i latex-klærne til kameraten min. Alt har vært en åpenbaring siden. Jeg har kjøpt egne latex klær. Vi er 3 gutter, jeg og kameraten min som jeg lånte larexbuksen av og en av studentvennene. Vi lever ut latex fetishen sammen.  Noen ganger i måneden er vi sammen hele helgen å koser oss i latexen. Det gir oss ubeskrivelige nytelse og mange fantastiske orgasmer. Latex klæra gjør oss superkåte og får oss klare igjen, bare sekunder etter orgasme. Vi holder på i mange timer om gangen uten stans. Fetishen har gitt livet og sexuelle nytelse en ny mening. Vi har dame kjærester og dem vet om fetishen og treffene våre. Dem vil ikke delta, men tillater det uten sjalusi, vi må fortelle hva som skjedde. 

Anonymkode: a134d...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Så kult for dere. Dere har rause kjærester!

Det er både superdigg å kult å føler oss superheldige  som turte å leve ut fetishen som vi gjør. Vi innrømme at trange glinsende latex klær, gir oss både mye bedre nytelse, mange flere å mye sterkere orgasmer, enn ved normal sex. Kjærestene våre vet det, men siden det dreier seg om en latexfetish  gjør det ingen ting for dem, selv om vi er 3 gutter som holder på sammen. Eneste dem missunner oss nytelsen å orgasmene vi får. Dem får sef film å bilder.

3466_Total_Catsuit_front.jpg

Anonymkode: a134d...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er både superdigg å kult å føler oss superheldige  som turte å leve ut fetishen som vi gjør. Vi innrømme at trange glinsende latex klær, gir oss både mye bedre nytelse, mange flere å mye sterkere orgasmer, enn ved normal sex. Kjærestene våre vet det, men siden det dreier seg om en latexfetish  gjør det ingen ting for dem, selv om vi er 3 gutter som holder på sammen. Eneste dem missunner oss nytelsen å orgasmene vi får. Dem får sef film å bilder.

3466_Total_Catsuit_front.jpg

Anonymkode: a134d...780

Blir det ikke veldig varmt med en sånn drakt på seg?

Anonymkode: 1801d...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke veldig varmt med en sånn drakt på seg?

Anonymkode: 1801d...c39

Jo, blir veldig varmt å vi blir veldig våte, men det rr bare ekstra deilig mens vi holder på. Når vi har holdt på noen timer, det lengste er over et døgn, blir det deilig å flå av oss latex huden. 

Anonymkode: a134d...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er både superdigg å kult å føler oss superheldige  som turte å leve ut fetishen som vi gjør. Vi innrømme at trange glinsende latex klær, gir oss både mye bedre nytelse, mange flere å mye sterkere orgasmer, enn ved normal sex. Kjærestene våre vet det, men siden det dreier seg om en latexfetish  gjør det ingen ting for dem, selv om vi er 3 gutter som holder på sammen. Eneste dem missunner oss nytelsen å orgasmene vi får. Dem får sef film å bilder.

3466_Total_Catsuit_front.jpg

Anonymkode: a134d...780

Ser vannvittig stramt å klamt ut, ihvertfall når dere holder på en stund. Må jo være det ultimate plagget og digg for de som tenner på latex.

Anonymkode: c7387...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...