Gå til innhold

Ekkelt med ulike sex partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg er den eneste mannen som synes det er ekkelt å ha sex med mange forskjellige kvinner? Virker nesten som dette er helt ok for de fleste menn.

Er ca 40 år og har kun hatt sex med en kvinne som jeg var veldig glad i. Orker ikke tanken på å "prøve" flere kvinner, for å finne ut hva jeg liker.

Noen andre som meg? 

Anonymkode: a04a6...3ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40år, bare ei kvinne?

Hvor lenge var du sammen med henne, og nær tok det slutt? 

Vet ikke hva kjæresten min tenker, men jeg tror de føeste menn ikke sybtes det er ekkelt.. 

Sånn tankegang skulle alle menn hatt :/

Anonymkode: c9041...a62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

40år, bare ei kvinne?

Hvor lenge var du sammen med henne, og nær tok det slutt? 

Vet ikke hva kjæresten min tenker, men jeg tror de føeste menn ikke sybtes det er ekkelt.. 

Sånn tankegang skulle alle menn hatt :/

Anonymkode: c9041...a62

Vi var sammen i ca 6 år. 

Anonymkode: a04a6...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en drøm jeg ikke hadde våget å drømt om fordi det hadde bare vært en drøm.

Anonymkode: 4d778...b6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og jeg synes også at det er veldig ekkelt med mange sexpartnere. Synes det frastøtende, itillegg er det usunt å dele sitt intime med så mange. Jeg skulle ønske jeg traff en mann med det samme syn på disse tingene som deg. Og som hadde satt pris på at jeg ikke har hatt noen sexpartnere før ham. 

Anonymkode: eb4c2...940

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dame og synes det er bra at du har din egen integritet. Fortsett med å lytt til hva som føles rett for deg! Jeg synes mange idag mangler intime grenser. Håper jeg selv møter en mann som har litt de samme holdningene som deg, at det intime skal være noe spesielt med en spesiell person.

Anonymkode: 09b01...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min verden kan aldri sex være ekkelt, så jeg forstår ikke tankegangen. Sex er noe fint, flott, moro, lidenskapelig og herlig. 

Anonymkode: a5bbe...d6b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg er den eneste mannen som synes det er ekkelt å ha sex med mange forskjellige kvinner? Virker nesten som dette er helt ok for de fleste menn.

Er ca 40 år og har kun hatt sex med en kvinne som jeg var veldig glad i. Orker ikke tanken på å "prøve" flere kvinner, for å finne ut hva jeg liker.

Noen andre som meg? 

Anonymkode: a04a6...3ba

36 år, kun hatt to partnere. E n tok jomfrudommen i slutten av tenårene, og nummer to et tolv år langt forhold. Har datet flere, men tar de ikke med hjem siden jeg er litt som deg, synes vel ikke direkte det er ekkelt - men syns ike noe om å ligge rundt selv om man er singel og nøden.

Anonymkode: a9665...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og jeg synes også at det er veldig ekkelt med mange sexpartnere. Synes det frastøtende, itillegg er det usunt å dele sitt intime med så mange. Jeg skulle ønske jeg traff en mann med det samme syn på disse tingene som deg. Og som hadde satt pris på at jeg ikke har hatt noen sexpartnere før ham. 

Anonymkode: eb4c2...940

Det er nok mange av de som ville satt pris på dette. Meg inkludert - Jeg har bare hatt to stykk og er 36 år (og singel) med et 12 års forhold bak meg - . Mer attraktivt med ei kvinne som har hatt få partnere synes jeg. Større sjanse for at forholdet blir varig.

Anonymkode: a9665...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mange av de som ville satt pris på dette. Meg inkludert - Jeg har bare hatt to stykk og er 36 år (og singel) med et 12 års forhold bak meg - . Mer attraktivt med ei kvinne som har hatt få partnere synes jeg. Større sjanse for at forholdet blir varig.

Anonymkode: a9665...25a

Forklar logikken i det? Jeg vil anta at det er omvendt, og har erfart det selv at mannen bryter ut fordi han ønsker flere erfaringer. 

Anonymkode: a5bbe...d6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 å bifil å har ikke fast forhold. Er veldig seksuelt aktiv å har 7-8 guttevenner jeg har sex med. Noen ganger 4-5 av guttene på en dag. Vi vet om hverandre da. Er i samme trenings gjengen.

Anonymkode: f79df...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklar logikken i det? Jeg vil anta at det er omvendt, og har erfart det selv at mannen bryter ut fordi han ønsker flere erfaringer. 

Anonymkode: a5bbe...d6b

Var ikke jeg du svarte, men jeg tror hun har et poeng. Menn liker å føle seg spesielle, og det gjør de mer med ei som er selektiv til hvem hun drar inn i sitt intime liv.

Anonymkode: 09b01...4fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke jeg du svarte, men jeg tror hun har et poeng. Menn liker å føle seg spesielle, og det gjør de mer med ei som er selektiv til hvem hun drar inn i sitt intime liv.

Anonymkode: 09b01...4fd

Alternativt at hun har prøvd mange slik at hun skjønner at jeg er mye bedre enn de fleste andre...? :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Uredd skrev:

Alternativt at hun har prøvd mange slik at hun skjønner at jeg er mye bedre enn de fleste andre...? :lur:

Alle menn tror se er bedre enn alle andre...men er de det da?

Anonymkode: a9665...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke jeg du svarte, men jeg tror hun har et poeng. Menn liker å føle seg spesielle, og det gjør de mer med ei som er selektiv til hvem hun drar inn i sitt intime liv.

Anonymkode: 09b01...4fd

Dem om det. Jeg har i hvert fall ingen planer om å kaste bort masse deilige sexopplevelser i perioder jeg er singel bare fordi noen mener at sex er noe man skal spare på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklar logikken i det? Jeg vil anta at det er omvendt, og har erfart det selv at mannen bryter ut fordi han ønsker flere erfaringer. 

Anonymkode: a5bbe...d6b

Nå snakker ikke jeg om andre menn, men snakker om meg selv. Record vise så har jeg hatt to partnere og i forholdet jeg var hadde beg ikke ønske om flere erfaringer.  Hva andre gjør er ikke mitt problem.

Har du hatt få eller en partner er sjansen for at forholdet  varer lengre i mine øyne, har ei jente hatt få partnere så er det ofte en grunn dvs holdningene i forhold til f.eks sex. Og få partnere  etyr ikke at hun ikke kan knulle så det er sagt. Selv med få pRtnere Elv så kan jeg virkelig knulle :)

 

Anonymkode: a9665...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker ikke jeg om andre menn, men snakker om meg selv. Record vise så har jeg hatt to partnere og i forholdet jeg var hadde beg ikke ønske om flere erfaringer.  Hva andre gjør er ikke mitt problem.

Har du hatt få eller en partner er sjansen for at forholdet  varer lengre i mine øyne, har ei jente hatt få partnere så er det ofte en grunn dvs holdningene i forhold til f.eks sex. Og få partnere  etyr ikke at hun ikke kan knulle så det er sagt. Selv med få pRtnere Elv så kan jeg virkelig knulle :)

 

Anonymkode: a9665...25a

Å knulle er jo ingen kunst akkurat. Har du et hofteparti som fungerer og litt utholdenhet går jo det stort sett greit. Men knulling er jo en liten del av sex, og det er langt viktigere at du er god på resten av sexopplevelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn tror se er bedre enn alle andre...men er de det da?

Anonymkode: a9665...25a

Ikke alle nei, men for for å kjenne om en mann er god må hun jo ha prøvd noen dårlige. Derfor er masse erfaring hos en kvinne kun en trussel mot usikre menn.

Endret av Uredd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Uredd skrev:

Ikke alle nei, men for for å kjenne om en mann er god må hun jo ha prøvd noen dårlige. Derfor er masse erfaring hos en kvinne kun en trussel mot usikre menn.

Det er her du tar feil. Ei selvbevisst kvinne føler kjapt om det er noen å satse på eller ei. Hun går ikke hele veien med en haug før hun vet hvem hun vil ha...Å være god handler også mye om kjemi.

Anonymkode: 09b01...4fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...