Gå til innhold

Gi en mislykket date en ny sjangse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest canacas
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her :)

 

Jeg har ikke får vane å reise hjem til fremmede menn, det er faktisk første gang, og jeg er 29år.

Men jeg og denne fyren hadde snakket en god stund sammen via sosiale medier før vi traff hverandre, vi hadde også en felles bekjent via facebook, og jeg forhørte meg faktisk med henne før jeg traff han :)

Hun ga uttrykk for at han var en veldig ålreit fyr, og i tillegg kjekk.

Jeg syns også han var helt nydelig på bildene, men allikevel så var det noe som ikke stemte helt ved første møte i hvertfall:(

Anonymkode: a7442...e65

Ikke stemte helt? Fordi han var keitete? Har han gitt uttrykk for at han vil treffe deg igjen? Gi han i så fall en sjanse, kan hende nervøsiteten gir seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, canacas skrev:

Ikke stemte helt? Fordi han var keitete? Har han gitt uttrykk for at han vil treffe deg igjen? Gi han i så fall en sjanse, kan hende nervøsiteten gir seg. 

Han vil veldig gjerne treffes igjen :)

Han var nervøs ja, klarte liksom ikke å sitte rolig, og var litt rar å snakke med.

Anonymkode: a7442...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han vil veldig gjerne treffes igjen :)

Han var nervøs ja, klarte liksom ikke å sitte rolig, og var litt rar å snakke med.

Anonymkode: a7442...e65

Ntåå, gi han en sjanse da! Når jeg møter en jeg virkelig liker blir til og med jeg nervøs og keitete og stammer litt og sier dumme ting (og jeg er tøffere enn toget ellers). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Ntåå, gi han en sjanse da! Når jeg møter en jeg virkelig liker blir til og med jeg nervøs og keitete og stammer litt og sier dumme ting (og jeg er tøffere enn toget ellers). :)

Ja, jeg tror jeg kommer til å gjøre det :)

så får vi bare se hvordan det går....

Anonymkode: a7442...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...