Gå til innhold

Hvilken nettdatingsside er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit, hvor er det best å opprette profil for en 25 år gammel mann? Både med tanke på utvalg (Kvinner i den aktuelle aldersgruppen) og priser osv. Men også seriøsitet. Er ikke ute etter noe useriøst, da drar jeg heller på byen eller bruker tinder. 

Anonymkode: a61f9...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et helt seriøst svar, og jeg vet jeg har rett, fordi jeg har vært i samme situasjon, og ga til slutt opp.

ALLE nettdatingsider består av minst 98% menn og de kvinnelige profilene er som regel falske. For en mann å finne en sexpartner på nett er som å vinne i lotto. Noen klarer det, men de er jævlig heldige. Kvinner har det mye enklere. En kvinne so bor sentralt i en større by vil kunne skaffe seg sex i løpet av minutter om hun ville.....

Styr unna disse sidene, de er svinedyre og du blir ekstremt skuffet når du ikke får napp, men ser at pengene forsvinner ut.

Anonymkode: 15c4a...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker.no er jo bra for menn og kvinner da om de er ute etter forhold.

Men ja, finnes mye humbug av sider der ute om enn kun er ute etter sex, da er det bedre å ty til ei jente du ellers kommer over som ønsker det samme.

Anonymkode: ad1c0...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er det samme hvilken side du bruker, for jeg tror de aller fleste som har profil er på alle allikevel. Sukker, Match eller Møteplassen. Det er vel de tre som er de tre store.

Var innom Møteplassen i går og var faktisk noen nye fjes, gikk inn på Sukker rett etterpå - og der var akkurat de samme fjesene. Jeg er også på begge steder som dame, det er gratis å ha profil og som regel er det menn som betaler for profilen for å ta kontakt. (Sier ikke at det er riktig at det skal være sånn, men det er stort sett sånn det er)

Jeg tror alle steder har alt, de som er seriøse og de som er useriøse og de som er midt i mellom... 

Anonymkode: daad9...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et helt seriøst svar, og jeg vet jeg har rett, fordi jeg har vært i samme situasjon, og ga til slutt opp.

ALLE nettdatingsider består av minst 98% menn og de kvinnelige profilene er som regel falske. For en mann å finne en sexpartner på nett er som å vinne i lotto. Noen klarer det, men de er jævlig heldige. Kvinner har det mye enklere. En kvinne so bor sentralt i en større by vil kunne skaffe seg sex i løpet av minutter om hun ville.....

Styr unna disse sidene, de er svinedyre og du blir ekstremt skuffet når du ikke får napp, men ser at pengene forsvinner ut.

Anonymkode: 15c4a...e20

Dette gjelder bare for mindre attraktive menn. Og for øvrig, mindre attraktive kvinner får nok få, om noen, meldinger.

Anonymkode: 013ab...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et helt seriøst svar, og jeg vet jeg har rett, fordi jeg har vært i samme situasjon, og ga til slutt opp.

ALLE nettdatingsider består av minst 98% menn og de kvinnelige profilene er som regel falske. For en mann å finne en sexpartner på nett er som å vinne i lotto. Noen klarer det, men de er jævlig heldige. Kvinner har det mye enklere. En kvinne so bor sentralt i en større by vil kunne skaffe seg sex i løpet av minutter om hun ville.....

Styr unna disse sidene, de er svinedyre og du blir ekstremt skuffet når du ikke får napp, men ser at pengene forsvinner ut.

Anonymkode: 15c4a...e20

Hvem bryr seg om hvor lett det er å få sex når det er forhold en er ute etter?

Anonymkode: a7500...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder bare for mindre attraktive menn. Og for øvrig, mindre attraktive kvinner får nok få, om noen, meldinger.

Anonymkode: 013ab...ec0

Hvordan kan det være "98% menn og de kvinnelige profilene er falske" for mindre attraktive menn, mens mer attraktive menn finner fordelinga mer i retning 50-50 med ekte kvinnelige profiler på samme site?

Det aller enkleste er å bruke tinder og happn om du skal treffe noen enten for bare sex eller du skal treffe noen for et forhold. De singlingene du ikke treffer på tinder, er de osm sier at æsj nei det vil jeg ikke bruker, det er bare for folk som.... Noe av de samme fordommene møter du om nettdating. Poenget er vel det at hvis du ikke møter kjæresteemne i omgangskretsen, så må du lete et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...