Gå til innhold

Jenta mi liker ikke slikking eller fingring


Tidus

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Tidus skrev:

"Det er bare sånn". Nei, det trenger det nødvendigvis ikke å være.

Jo. Man har ulike preferanser, enkelt og greit. Det blir som å spørre hvorfor enkelte ikke liker smaken av ost uansett hvor mye de prøver. Det bare er sånn. Det er sånn man er skapt.

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at alle ikke liker det samme? 

Anonymkode: 5ba06...dde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte ikke å bli slikket eller fingret før. Mye pga at jeg var usikker på hva typen tenkte om down there, og om det smakte rart. Men nå, jeg digger det- spesielt hvis de vet hva de holder på med dvs ikke bare kjøre den ut og inn ;) Så du bør kanskje prøve deg forsiktig frem, og vise tydelig at du liker det du holder på med, da klarer hun nok å slappe mere av. Hva med å gjøre det i dusjen først? Da vet ho liksom at hun er ren, eller som noen andre sa, nyt litt vin først. Lykke til, og håper du får vist hva dama di går glipp av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Please kall henne for dama di og ikke jenta di.. 

Hva pokker er forskjellen på dama mi og jenta mi?

Kaller datteren min for jenta mi,

Men det kunne jeg pokker med sagt til moren hennes også dersom vi var sammen enda, eller ei annen jeg var sammen med.

Jeg vet at jenter nok for de fleste benyttes om dem som er unge, men jeg kan like gjerne si jente for å beskrive kjønnet selv når det er ei som har passert 50 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
2 timer siden, made4u skrev:

Hva pokker er forskjellen på dama mi og jenta mi?

Kaller datteren min for jenta mi,

Men det kunne jeg pokker med sagt til moren hennes også dersom vi var sammen enda, eller ei annen jeg var sammen med.

Jeg vet at jenter nok for de fleste benyttes om dem som er unge, men jeg kan like gjerne si jente for å beskrive kjønnet selv når det er ei som har passert 50 år.

Ja pokker å! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det kiler. "Dessverre" så er jeg skeiv, så her blir det bare fingring :P Jeg er nok veldig følsom, for også ved onanering/fingring (kall det hva du vil), så må jeg ha et lag i mellom, feks trusa for at det ikke skal kile/bli for følsomt.

Anonymkode: 27d89...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner elsker å suge, men de liker ikke slikking eller fingring. Jeg var ute for et eksemplar for noen år siden, men hun godtok finging av en eneste grunn: Hun elsket å bli fistet - og å dundre hele knyttneven opp med en gang det var ikke spørsmål. Da måtte man starte opp med fingre først. Så da ble fingring et nødvendig onde. 

Man får bare være mann og ta ting som de kommer, og overlate til kvinnene å ønske seg det man har annerledes....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vedkommende er enig med deg? Du VIL virkelig ikke forstå du :(

Anonymkode: 89eda...80f

Nei, fordi vedkommende har noe annet å si enn: "aksepter det og gå videre". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Man har ulike preferanser, enkelt og greit. Det blir som å spørre hvorfor enkelte ikke liker smaken av ost uansett hvor mye de prøver. Det bare er sånn. Det er sånn man er skapt.

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at alle ikke liker det samme? 

Anonymkode: 5ba06...dde

Feil. Når det gjelder ost, så kan noen f.eks. like det når de blir eldre.

Når det gjelder seksuelle preferanser, så kan dette ha noe med egen selvfølelse å gjøre. Dersom en blir mer selvsikker, så kanskje man klarer å nyte ting man ikke klarte tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, draug 75 skrev:

Noen kvinner elsker å suge, men de liker ikke slikking eller fingring. Jeg var ute for et eksemplar for noen år siden, men hun godtok finging av en eneste grunn: Hun elsket å bli fistet - og å dundre hele knyttneven opp med en gang det var ikke spørsmål. Da måtte man starte opp med fingre først. Så da ble fingring et nødvendig onde. 

Man får bare være mann og ta ting som de kommer, og overlate til kvinnene å ønske seg det man har annerledes....

Det kan hende at jeg til slutt glemmer hele greia, men som jeg har sagt tidligere, så ønsker jeg bare det beste for dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidde å spørre her, om du likevel har bestemt deg for at at hun egenltig kommer til å like det, bare du får gjøre det riktig? 

Kanskje, bare kanskje hun IKKE liker det, og IKKE vil at du skal gjøre det?
hva med å respektere hennes grenser, og akseptere at dette er noe hun IKKE vil? 

Det finnes da mye annet gøy å gjøre, en fingring og slikking. 

Selv hater jeg å bli slikket, det er flaut, det er ekkelt og det gir meg ingenting. 
Om ikke typen min hadde respektert det, men prøvd å pushe meg til å bli slikket når vi hadde sex, hadde vi ikke hatt mye sex 

Anonymkode: e4942...e95

Du bør lese flere av svarene mine her inne. Jeg er ikke så selvgod og fæl som du gir inntrykk av at du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også følelsen av at du bare hører på de svarene du vil høre på, og velger å ikke tro på folk som ikke har samme overbevisning som deg (at hun innerst inne eeelsker å bli slikket og fingret, hun vet det bare ikke enda. Eller at hun skal vokse det på seg snart e.l.).

Men jeg skal gi deg et svar ut i fra meg selv likevel, det var vel det du ville(?). Jeg var en av dem som ikke likte fingring og slikking i det hele tatt.

Jeg likte ikke hvordan jeg så ut nedentil (nå elsker jeg egen fitte). Da min første kjæreste ville slikke eller fingre meg, tenkte jeg nesten bare på hvordan jeg kjentes ut da han fingret og hvordan jeg så ut når han slikket. Og jeg var veldig usikker på lukten og smaken. Jeg var alltid ren og nybarbert, men likevel, jeg var 17 år og var usikker på absolutt alt... 
Ettersom årene gikk ble jeg mer og mer sikker på at kjæresten min (samme kjæreste) elsket å slikke meg. Han viste alltid at han elsket det og ble steinhard når jeg kledde av meg. Han holdt seg også steinhard når han fingret og slikket meg. Det hjalp på usikkerheten min.

Men, jeg liker fortsatt ikke å bli fingret og slikket så godt. Det er produktivt for å variere sexen, ha det gøy, ta en pause fra de største kroppslige bevegelsene, 69 kan være dødskult, å gi hverandre stimuli er GØY!, men ut over dette gir det meg egentlig veldig lite...

Jeg kommer som et uvær av fingring. Kjæresten må ikke jobbe så hardt for at jeg skal sprute heller, men jeg foretrekker at han fingrer meg på en måte som gjør at jeg ikke spruter. Sprutorgasmen er voldsom, men det er så mye "styr" etterpå når man spruter "over alt". 
Slikking har jeg aldri kommet av. Det kan være veldig godt, men jeg kjeder meg lett. Ligge der og stirre i taket dersom man blir slikket forfra, eller ligge uten kroppsvarme med hodet i puta dersom man blir slikket i doggy.

Så fingring og slikking... er så kjipt på en måte... Jeg kjeder meg selv om det er godt. Fordi mannen ikke er tilstede på samme måte som ved sex.

Jeg elsker ha hele mannen inntil meg. Kjenne kroppen hans bevege seg i takt med min. Råkline med han. Ta på hele han. Kjenne han. Smake han. Lukte han.
Men ingen regler uten unntak. Og her kommer den kompliserte kvinnehjernen inn; 
Doggy. Her er det lite kroppskontakt og klønete og kline. Men, i den stillingen elsker jeg å kjenne pikken hans inni meg. Jeg elsker råskapen hans når han dundrer på og får meg til å forsvinne i en vaginal orgasme ved hjelp av PIKKEN HANS. Jeg elsker følelsen og være viten om at det er PIKKEN hans som gir meg orgasme. Selv om orgasmen ikke nødvendigvis føles bedre ut enn ved fingring. Skjønner du at det er som himmel og helvette hva gjelder hva slags mental stimuli som foregår inni meg her? Det kan ikke sammenlignes overhodet! Å kjenne en pikk i vagina er som å ta alle verdens lykkepiller og oppleve jul og bursdag på en og samme gang. Det er så herlig at det ikke kan beskrives!!

For du skjønner det, at det rent orgasmiske ved sex ikke nødvendigvis er det viktigste for alle damer. Jeg kommer som sagt av fingring. Jeg får sprutorgasmer av fingring. Har derimot aldri fått det av penetrering... Jeg nyter oralsex. Men, MEN, MEN!!!, det gir meg så utrolig lite mentalt. Jeg blir ikke stimulert mentalt på en måte jeg liker når mannen ligger mellom bena mine eller stimulerer meg med fingrene. I hodet mitt ligger jeg bare og savner PIKKEN hans. Aaaaah! Jeg blir nesten frustrert av å sitte og skrive dette. ;D

(Og, vet ikke om dette er av betydning, men jeg hadde ikke tenkt eller fantasert så mye om slikking eler fingring før jeg debuterte seksuelt. Det var ikke noe jeg så frem til å gjøre liksom. Så kanskje jeg bare er ev an de kjipe damene som bare ikke ser helt "greia", selv om det er godt).

 

Så kanskje, men bare kanskje, fungerer dama di som meg. Hun får ikke like mye ut av fingring og slikking MENTALT. At du tolker henne som flau når du har prøvd å fingre og slikke henne er bare som du sier, din tolkning. Kanskje ble hun flau fordi det er kjipt å si til deg at det du gjør ikke gir henne noe. Hun var redd for å såre deg og syntes situasjonen var ekstremt ubehagelig. Kanskje ble hun mest irritert fordi hun følte seg presset til å gjøre noe hun ikke ville, men du tolket henne som flau fordi hun ikke ville vise at hun ble irritert, men du merket at -noe- forandret seg ved henne uten at du plukket opp hva det var?

Men dersom du nå tolket riktig og hun er usikker, du kjenner jo dama di best, så er mitt tips at du ellers forteller henne hvor fin fitta hennes er. Hvor deilig den kjennes ut. Smak på henne indirekte og vis at du ELSKER smaken av henne. Men ikke overdriv. Ikke ta fingrene inni henne og putt de rett i munnen. Det blir nok litt for mye for en usikker dame. Ikke fingre henne og lukt på hånden heller, men finn finurlige og originale måter å snike inn noen gode ord om underlivet hennes på.

 

Men ikke, IKKE forvent at dette vil løse noe som helst. Hun kan være som meg. Det å bli fingret og slikket TENNER meg bare ikke. Det blir som at en homofil mann skal fortelle deg hva du går glipp av som heterofil mann. Skjønner du? Det er fjernt. Det er ikke alltid slik det fungerer! Noen menn kan selvfølgelig oppdage at de er biseksuelle av homofil lek, andre menn blir bare mer og mer sikker på sin heterofile legning. Og dette kan også gjelde din partner, så ta det rolig. Tvang og mas fungerer sjeldent når det kommer til sex. Det skaper heller dårlig stemning  enn en utforskende og leken tilnærming. 

Lykke til!

Endret av Mippi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2016 den 18.52, Raven.WritingDesk skrev:

Please kall henne for dama di og ikke jenta di.. 

Jeg kunne ikke vært mer enig! Jeg for helt fnatt når typen min kaller meg for jenta mi! Det er strengt forbudt fra min side :fy_fy: 

Det heter DAMA mi! Jeg for assosiasjoner til små jenter på 10-13 år, når noen sier "jenta mi" ....:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2016 den 19.27, Tidus skrev:

Jeg tror du er inne på noe her. Tror det går på hennes egen selvfølelse... Men du kom deg aldri ut av dette altså?

Nei, jeg ser heller ingen grunn til å komme ut av det, da jeg får orgasme under penetrering (så lenge jeg sitter på topp). Fingring er best frem til fyren treffer klitoris, om jeg kan forklare det sånn. Fordi de fleste er så hardhendte. Og slikking har jeg jo ikke noe utbytte av, det bare ødelegger hele stemninga for min del, så hvorfor forsøke det på nytt da? :) Jeg er veldig fornøyd med tingenes tilstand. De fleste jeg har hatt sex med har blitt skikkelig overrasket over dette, da jeg vel er det som kan kalles ganske så frisinnet og liberal, jeg lever i ønske om å prøve alt nytt, og mine komplekser skjuler jeg svært godt under sex, har lært meg å slippe meg fri. Men slikking, der går grensa :P Da kommer all usikkerhet frem igjen, og det vil jeg unngå. 

Jeg er i 30-årene forresten. 

Anonymkode: 95ecc...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Mippi har et veldig bra og reflektert svar, og trolig det nærmeste du kommer et "riktig" svar.

Som mann i mer eller mindre samme situasjon forstår jeg godt frustrasjonen din. 
Vi er et godt voksent par, bor ikke sammen men har sex så ofte vi har anledning til det. Så ingen beklagelser over for lite sex.

I starten var det faktisk litt smigrende at hun villig vekk ga meg oralsex, før vi hadde samleie, uten at jeg behøvde å anstrenge meg. Etter en stund blir det imidlertid litt vel monotont. Samme mønster hver gang, hun suger - misjonær - bakfra - ferdig. Ikke noe forspill, litt klining, men ikke noe annet hvor jeg kan være den givende part.

Vi har snakket om dette og hun er klar på at hun ikke liker hverken fingring eller å bli slikket, og at forspill er oppskrytt. Så situasjonen er ikke helt ulik din.  Jeg vet jo at dette er noe jeg bare må akseptere, har man ikke lyst så har man ikke det. Jeg skal ikke påtvinge henne noe hun ikke nyter eller har lyst til.

Men samtidig får man jo noen tanker og spørsmål etter hvert:
Fra tidligere forhold er jeg vant til en setting hvor dette er litt mer lek og morro. 
Jeg har alltid trodd at sex handler om å gi og få, ikke bare få.
Media og forsåvidt forumet her tuter oss mannfolk øra fulle om hvordan vellykket sex består av lange forspill for å varme henne opp skikkelig. Gi henne tid til å bli skikkelig kåt etc.
Vi leser masse om hvordan vi skal slikke og dulle med damene for å gi henne de vidunderligste orgasmer. 
Kanskje er hun egentlig ikke glad i sex i det hele tatt men gjør noen "pliktløp" kun for å tilfredstille meg?

Tvilen gnager og jeg blir egentlig bare sittende usikker igjen med følelsen av å være en helt ræva elsker...(og kanskje er jeg det?)

Men dette var mest mine tanker og utløp for mine frustrasjoner, ikke svar på ditt spørsmål.

Anonymkode: 76fbe...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager, men jeg trekker tilbake påstanden om at det var verdt å gi deg et svar fordi du virket som en fin fyr. Dette var på side 1.

Siden innleggene dine deretter fjerner seg lenger og lenger fra å prøve å forstå dama di, men heller om å forsvare deg selv og avvise alle som forteller at de ikke liker slikking og fingring, så er mitt inntrykk nå at du har lite selvinnsikt, og lite forståelse for at andre kan tenke annerledes enn deg. Du har altså så lite innsikt at du avfeier damers erfaring og mener å vite bedre enn kvinner hva de trenger. Dette forteller meg at du også tror du vet bedre en nåværende kjæreste. Høhø. Jeg tror du har lite peiling på hvordan du er som sexpartner. For alt jeg vet kan situasjonen være at flertallet av dine tidligere partnere har faket det, bare for at du skal slutte med hva enn du tror du har av skills.

Morsomt nok så er det statistisk slik at menn tror de er bedre elskere enn det de er. Morsomt nok er det slik at i tråder som handler om verste ligg så er det gjennomgående slik at mannen på et tidlig tidspunkt forteller om å være en fantastisk elsker som har fått massivt med skryt, og så viser det seg senere at han trodde for godt om sine evner. 

Anonymkode: 93a76...fd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2016 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg trekker tilbake påstanden om at det var verdt å gi deg et svar fordi du virket som en fin fyr. Dette var på side 1.

Siden innleggene dine deretter fjerner seg lenger og lenger fra å prøve å forstå dama di, men heller om å forsvare deg selv og avvise alle som forteller at de ikke liker slikking og fingring, så er mitt inntrykk nå at du har lite selvinnsikt, og lite forståelse for at andre kan tenke annerledes enn deg. Du har altså så lite innsikt at du avfeier damers erfaring og mener å vite bedre enn kvinner hva de trenger. Dette forteller meg at du også tror du vet bedre en nåværende kjæreste. Høhø. Jeg tror du har lite peiling på hvordan du er som sexpartner. For alt jeg vet kan situasjonen være at flertallet av dine tidligere partnere har faket det, bare for at du skal slutte med hva enn du tror du har av skills.

Morsomt nok så er det statistisk slik at menn tror de er bedre elskere enn det de er. Morsomt nok er det slik at i tråder som handler om verste ligg så er det gjennomgående slik at mannen på et tidlig tidspunkt forteller om å være en fantastisk elsker som har fått massivt med skryt, og så viser det seg senere at han trodde for godt om sine evner. 

Anonymkode: 93a76...fd8

Jeg tror ikke du har lest alt jeg har skrevet, siden du sier jeg går mer og mer vekk fra forståelse, og mot forsvar. Det jeg forsvarer meg imot, er kommentarene som bastant sier "jeg er kvinne, derfor må din kvinne også være og reagere sånn jeg sier at jeg selv er og reagerer". Jeg har også sagt flere ganger at dersom jeg etter hvert ikke får henne til å like slikking/fingring, så skal jeg akseptere det uten reprimander. 

Jeg har før øvrig veldig bra selvinnsikt. Jeg lytter, kommenterer, og tar til meg kritikk og ros i senga. Hva du sier og tror er betydningsløst. 

Og til det du sier om "faking", så må gudene vite, men jeg ser ikke hvorfor, siden jeg maser aldri, og har aldri mast. Dessverre er det vel slik at mange jenter "faker" uansett, så sånn sett kan vel ingen menn i verden bevise at deres sex har ført til orgasme hos jenta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...