Gå til innhold

Jenta mi liker ikke slikking eller fingring


Tidus

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke slikking i det hele tatt. Ikke fordi det ikke er godt, men fordi jeg klarer ikke nyte det, da jeg konstant tenker på hvordan det lukter og smaker. Jeg er livredd for å virke udelikat, så det er mye lettere å bare droppe det. Har hatt forhold som har vart i flere år, og da kunne jeg tillate det kanskje en gang i året hvis jeg var drita full, ellers nope :P Suge gjør jeg derimot med glede, så jeg er jo ikke prippen sånn sett, og er ikke redd for at han skal se meg med fullt lys. Vil bare ikke risikerer å lukte vondt eller noe. 

Anonymkode: 95ecc...a97

Jeg tror du er inne på noe her. Tror det går på hennes egen selvfølelse... Men du kom deg aldri ut av dette altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, Tidus skrev:

Hm... Muligens. Hun har også en veldig liten klitoris, så kanskje det har noe med saken å gjøre?

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tidus skrev:

Jeg benekter at du snakker for flere kvinner enn deg selv. Og hun sier ikke at hun ikke vil, det har jeg aldri sagt. Du er skikkelig på bærtur, og bør seriøst vurdere om du skal legge troll-karrièren på hylla.

Jeg er ikke et troll. Jeg sier at vi kvinner har ulike preferanser, akkurat som menn har det. Det må da være lov å si uten at du blir sur. 

Jeg forstår at du ønsker å være en god partner/sexpartner for din kjæreste, men jeg prøver å fortelle deg at ikke alle kvinner liker nødvendigvis det samme som du hevder at de liker.

Min eks var en av de som på død og liv absolutt skulle slikke og fingre meg. Jeg synes det rett og slett er svært ekkelt. Det gjorde at jeg fikk et dårlig forhold til sex generelt. Jeg bare råder deg til å lytte til det hun sier framfor å komme med utsagn som "hun vet ikke hva hun går glipp av". Jeg har selv hørt akkurat det, og det gav meg dårlige selvtillit og dårlig samvittighet. På en side følte jeg at jeg ikke levde opp til mannens forvetninger fordi "alle kvinner liker å bli slikket" og på en annen side følte jeg meg som en dårlig kjæreste fordi jeg ikke klarte å nyte sex'en. 

I dag har jeg en kjæreste som respekterer meg og dermed slipper jeg også å forholde meg til slikking og fingring. Det er jeg sjeleglad for.

Anonymkode: 5ba06...dde

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet her. Hun liker det ikke. Jeg liker ikke slikking jeg heller, men føler absolutt ikke at jeg går glipp av noe - jeg liker det jo ikke. For meg har det aldri vært en utfordring, siden jeg ikke liker det, men liker penetrering. Det holder i massevis! ;) 

Anonymkode: 6ac5b...643

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke et troll. Jeg sier at vi kvinner har ulike preferanser, akkurat som menn har det. Det må da være lov å si uten at du blir sur. 

Jeg forstår at du ønsker å være en god partner/sexpartner for din kjæreste, men jeg prøver å fortelle deg at ikke alle kvinner liker nødvendigvis det samme som du hevder at de liker.

Min eks var en av de som på død og liv absolutt skulle slikke og fingre meg. Jeg synes det rett og slett er svært ekkelt. Det gjorde at jeg fikk et dårlig forhold til sex generelt. Jeg bare råder deg til å lytte til det hun sier framfor å komme med utsagn som "hun vet ikke hva hun går glipp av". Jeg har selv hørt akkurat det, og det gav meg dårlige selvtillit og dårlig samvittighet. På en side følte jeg at jeg ikke levde opp til mannens forvetninger fordi "alle kvinner liker å bli slikket" og på en annen side følte jeg meg som en dårlig kjæreste fordi jeg ikke klarte å nyte sex'en. 

I dag har jeg en kjæreste som respekterer meg og dermed slipper jeg også å forholde meg til slikking og fingring. Det er jeg sjeleglad for.

Anonymkode: 5ba06...dde

OK. Men jeg lytter, og du antar at jeg ikke gjør det, derfor er du, om ikke et troll, i alle fall en som antar noe før de vet hva de snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at mange er helt opphengt i "ikke alle kvinner liker det",og nei alle gjør ikke det. Men her har han jo fått prøve,og når han gjorde det så ble hun flau. Det forteller jo meg at hun kanskje sliter med et eller annet rundt det. Dårlig selvtillit eller andre bekymringer kanskje.

Det beste hadde jo vært å prøve og finne ut av det,men så spørs det om det er noe hun ønsker å løse eller ei. Om hun har lyst til å jobbe med det eller om hun er tilfreds med å ha det sånn.

Mulig hun ikke liker det,men jeg synes allikevel at det er merkelig at hun blir flau. Da tenker jo jeg at det ikke nødvendigvis er det at hun ikke liker det,men at det er noe hun sier fordi hun har problemer rundt det.

Anonymkode: 19e47...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tidus skrev:

OK. Men jeg lytter, og du antar at jeg ikke gjør det, derfor er du, om ikke et troll, i alle fall en som antar noe før de vet hva de snakker om. 

Grunnen til at det blir tolket slik er jo fordi du skriver følgende:

Sitat

Er det noen jenter/kvinner her inne som har hatt samme utfordring, og hvordan ble den løst? Kan godt fra høre fra menn også, dersom du har liknende erfaring med løsning på "problemet". 

Det virker ikke som du forstår at dette ikke nødvendigvis er noe som kan løses eller som man vil løse. Altså: det bare er sånn. Vi har som sagt ulike preferanser. Det er ikke et "problem" og det er ikke en utfordring. Eller, det kan kanskje virke utfordrende for deg, og jeg kan forsåvidt forstå det, men det betyr ikke at dette faktisk er ren reell utfordring for andre enn deg selv. 

Anonymkode: 5ba06...dde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter ikke for at det finnes kvinner som ikke liker det, men jeg tror (og leser om) at det svært ofte handler om;

1) Man er redd for at fyren ikke skal like det eller egentlig ikke har lyst/lukt/utseende e.l.

2) Man kun har opplevd dårlig oralsex - hardt og vondt, forsiktig og kjedelig, etc. Det kan være vanskelig for et annet menneske å gjøre "alt rett" hele tiden, det krever som regel kommunikasjon, og det er mange dårlige på.

3) Man er ikke komfortabel med å "kreve" fokus på seg selv, og ønsker heller ikke å rette på/"kritisere" det som blir gjort heller.

Hilsen en av de som "ikke likte oralsex" frem til for et par år siden. Men jeg måtte være sammen med samboeren min i et par år før punktene over var under kontroll og jeg begynte å like det. 

Anonymkode: 67368...dd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at tips og råd faller i dårlig smak her,  så hvem som er troll kan man lure på. Makan til oppførsel da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det blir tolket slik er jo fordi du skriver følgende:

Det virker ikke som du forstår at dette ikke nødvendigvis er noe som kan løses eller som man vil løse. Altså: det bare er sånn. Vi har som sagt ulike preferanser. Det er ikke et "problem" og det er ikke en utfordring. Eller, det kan kanskje virke utfordrende for deg, og jeg kan forsåvidt forstå det, men det betyr ikke at dette faktisk er ren reell utfordring for andre enn deg selv. 

Anonymkode: 5ba06...dde

"Det er bare sånn". Nei, det trenger det nødvendigvis ikke å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nekter ikke for at det finnes kvinner som ikke liker det, men jeg tror (og leser om) at det svært ofte handler om;

1) Man er redd for at fyren ikke skal like det eller egentlig ikke har lyst/lukt/utseende e.l.

2) Man kun har opplevd dårlig oralsex - hardt og vondt, forsiktig og kjedelig, etc. Det kan være vanskelig for et annet menneske å gjøre "alt rett" hele tiden, det krever som regel kommunikasjon, og det er mange dårlige på.

3) Man er ikke komfortabel med å "kreve" fokus på seg selv, og ønsker heller ikke å rette på/"kritisere" det som blir gjort heller.

Hilsen en av de som "ikke likte oralsex" frem til for et par år siden. Men jeg måtte være sammen med samboeren min i et par år før punktene over var under kontroll og jeg begynte å like det. 

Anonymkode: 67368...dd0

Takk! Beste svaret i tråden så langt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Du skriver at hun ble flau, så jeg heller egentlig litt mot at hun ikke klarer å slippe seg helt løs, og da blir det også vanskelig å nyte.

Ehm, har dere prøvd etter å ha drukket litt vin eller noe? Selvfølgelig ikke så mye at hun blir full og mister kontrollen, men bare litt? Vil hun ikke så vil hun ikke, men dersom hun er villig til å prøve så kan det være et tips.

Enig :)

Anonymkode: bf667...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tidus skrev:

Dette er saken:

Kjæresten min liker ikke slikking eller fingring. 

Det tok faktisk en liten stund før jeg fikk prøve i det hele tatt, og når jeg fikk prøve, så ble hun bare flau, og syntes det bare var ubehagelig og at det kilte. 

Hun elsker dog penetrering, og hun suger meg så mye jeg vil, så sex-lysten hennes skal det ikke stå på.

Problemet mitt er at jeg føler jeg har så lite å gi, når jeg får så mye... Fra tidligere relasjoner har jeg ofte fått tilbakemeldinger på at jeg har vært flink med tunge og fingre (et par førstegangs-squirter på CV-en har jeg også), så jeg tror ikke jeg gjør noe galt, sånn fysisk sett.

Er det noen jenter/kvinner her inne som har hatt samme utfordring, og hvordan ble den løst? Kan godt fra høre fra menn også, dersom du har liknende erfaring med løsning på "problemet". 

 

Tilleggsinformasjon: Hun får orgasme ved penetrering. 

Edit: Setter pris på om du lar være å gi tilbakemelding dersom alt du har å si er noe sånt som: "Noen liker det bare ikke". Fordi, joda, jeg vet dette, og dersom det blir enden på visa, så slår jeg ikke opp med henne fordet. 

Jeg er akkurat lik henne. Jeg liker ikke når kjæresten min fingrer eller slikker meg. Jeg syns ikke det er flaut, men jeg klarer ikke å slappe helt av.  Jeg lar han få lov pga. han liker det så godt, men for min del kunne vi ha droppet hele greien.  Jeg har lyst til å like det, så jeg tenker at hvis han gjør det lenge nok, så kan det være at jeg begynner å slappe mer av og begynner å nyte det istedenfor. Kanskje hun er lik meg? 

Men jeg syns ikke han er så flink heller- så det gir meg ikke en god følelse. Jeg liker å suge han, og suger han mye.  Og vi har godt sex liv og mye sex.

Jeg kommer ved penetrering, så jeg har egentlig ikke det behovet for å bli fingret.

 

Anonymkode: 7627b...919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan være at hun er litt flau og usikker, og det er veldig vanlig for yngre jenter. De tør ofte ikke å bli slikket og fingret, fordi det blir så mye fokus på deres kropp og nytelse, og det kan virke truende og skummelt for mange. Det har å gjøre med uerfarenhet med seg selv seksuelt, og usikkerhet på partneren. Dette er veldig vanlig for mange unge jenter, og her er det ofte bare alder og erfaring som hjelper. Jeg vet ikke om det er tilfelle for jenta di, men hvis hun er ung så er det sannsynlig. Du bør ikke presse henne til noe, men være tålmodig og ta tiden til hjelp. Det kan være at hun da etterhvert ønsker å prøve dette igjen, men ikke lag noe stress rundt det. Ellers er jo kvinner ulike, og det er ikke alle som liker slikking og fingring, selv om mange gjør det. Alle kvinner er ulike, og krever ulik "behandling" for å si det sånn. Det må man respektere. Det kan også være sånn at de jentene som kommer ved penetrering har mindre behov for slikking og fingring, og ikke ser helt vitsen med dette. Det er individuelt, og du kan jo prøve å snakke med henne om hva hun føler rundt det, og hva det er som gjør at hun ikke liker det. Og så bør du respektere de svarene hun gir deg. Husk at mange jenter bruker veldig lang tid på å bli trygge på seg selv og sin egen seksualitet.

Anonymkode: 0311c...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidde å spørre her, om du likevel har bestemt deg for at at hun egenltig kommer til å like det, bare du får gjøre det riktig? 

Kanskje, bare kanskje hun IKKE liker det, og IKKE vil at du skal gjøre det?
hva med å respektere hennes grenser, og akseptere at dette er noe hun IKKE vil? 

Det finnes da mye annet gøy å gjøre, en fingring og slikking. 

Selv hater jeg å bli slikket, det er flaut, det er ekkelt og det gir meg ingenting. 
Om ikke typen min hadde respektert det, men prøvd å pushe meg til å bli slikket når vi hadde sex, hadde vi ikke hatt mye sex 

Anonymkode: e4942...e95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Det tok faktisk en liten stund før jeg fikk prøve i det hele tatt, og når jeg fikk prøve, så ble hun bare flau, og syntes det bare var ubehagelig og at det kilte. 

Jeg har det på akkurat samme måte. Er en voksen kvinne som har hatt mye sex, både med samboere og andre. Har aldri likt å bli fingret/slikket. Smak og lukt har ingenting med det å gjøre, det bare føles ikke godt. Mange partnere har, som du, hatt vanskelig for å forstå dette og insisterer på å prøve. Synes det er slitsomt og med noen har sex blitt veldig negativt fordi jeg føler meg presset til å gjøre noe jeg ikke liker. 

 

Hvorfor respekterer du ikke at dama di ikke liker det? Hun synes til og med det er ubehagelig.

 

Anonymkode: 89eda...80f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tidus skrev:

Takk! Beste svaret i tråden så langt! :)

Fordi vedkommende er enig med deg? Du VIL virkelig ikke forstå du :(

Anonymkode: 89eda...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...